Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Σκέψεις ενός παναθηναϊκού

Αν ήθελα να ήμουν Ολυμπιακός θα ήμουν. Ο ΠΑΟ γιατί τέτοια πρεμούρα να μοιάζει στον Ολυμπιακό;

Ακούω βάζελους να λένε "άντε γεια" και να κάνουν τις κινήσεις του Τσουκαλά
Ακούω βάζελους να λένε "κότες" τους γαύρους, κάτι που θυμάμαι να ξεκίνησε από τον Κόκκαλη πριν τη Ριζούπολη. Μίμηση και στους χαρακτηρισμούς! Όπως και στο παλιό "κότες φταίχτες διοίκηση και παίχτες" που έλεγαν για την ίδια την ομάδα τους ταυτιζόμενοι με τον Κόκκαλη!
Βλέπω να νοιάζονται όλοι για το πρωτάθλημα περισσότερο από την Ευρώπη σε σημείο να τη θυσιάζουν και να ακούω δηλώσεις όπως του Λέμονη το "κοιτάμε το δύσκολο ματς με τον Ακράτητο" μετά την τριάρα από τη Μάντσεστερ.
Ακούω δηλώσεις μεγαλοπαναθηναϊκών "ήρθε η ώρα να βγάλουμε κι έναν προπονητή από τα σπλάχνα μας", όπως ακριβώς είχε πει ο Κόκκαλης για το Λεμονή την πρώτη φορά.
Βλέπω τις παναθηναϊκές εφημερίδες να πουλάνε ίδιο και χειρότερο παραμύθι με τις ολυμπιακές τις οποίες κατηγορούν για το "κουτόχορτο που σερβίρουν".

Αν όλα αυτά κι άλλα τόσα δείχνουν μια τάση του ΠΑΟ να γίνει Ολυμπιακός, τότε ή το θεωρούν αναβάθμιση και λένε ψέματα τόσα χρόνια ή ο ΠΑΟ υποβαθμίζεται. Ας αποφασίσουν οι ίδιοι να μας πουν. Γιατί υπάρχει και ο πρωτότυπος Ολυμπιακός, δε χρειάζεται μιμητές... Η να γίνουμε καμιά άλλη ομάδα όσοι είμαστε Παναθηναϊκοί από αντιπάθεια προς τον Ολυμπιακό.

Υ.Γ.: Καθένας είναι φυσικά ό,τι ομάδα του γουστάρει. Εγώ είμαι Παναθηναϊκός και κυρίως αντι-Ολυμπιακός. Έχω αδερφό Ολυμπιακό, δε μας χωρίζει τίποτα. Ούτε με τους αλλοφρονούντες Παναθηναϊκούς. Σκέψεις είναι και τις γράφω γιατί με προβληματίζει η ομάδα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου