Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Μήνας κρίσης


Οι επόμενες 30 περίπου μέρες είναι κρίσιμες για πολλά πράγματα που κάνω. Στην τάξη γυμνασίου που κάνω μάθημα θα περάσω στη δεύτερη ενότητα και σκοπεύω να αλλάξω τον τρόπο διδασκαλίας μου. Παράλληλα, στην τάξη λυκείου που κάνω ολοκληρώνω τα δυνατά χαρτιά (παράγραφος, επεξεργασία κειμένου, περίληψη, παραγωγή κειμένου) και μπαίνω στις θεματικές ενότητες, οπότε ουσιαστικά η προσέγγισή μου θα είναι ξανά διαφορετική, ενώ θα δούμε και τι ψάρια πιάνει ο καθένας... Παράλληλα μέσα στις επόμενες μέρες πρέπει να ολοκληρώσω ένα άρθρο που θα ενταχθεί σε τόμο προς έκδοση, οπότε το επίπεδο και οι απαιτήσεις είναι αμφότερα υψηλά και η πρόκληση (όπως και η προσπάθεια και η λαχτάρα) μεγάλη! Περιμένω, βέβαια, πως μέσα στις επόμενες βδομάδες θα συναντηθούμε στο ένα ερευνητικό που είμαι για να λύσουμε απορίες και προβλήματα κι να βάλουμε μπρος τη βαρβάτη παραγωγή. Μαζί με αυτά μετράω αντίστροφα μέχρι τις 31/10 που θα βγουν τα αποτελέσματα για την αίτηση χρηματοδότησης που έκανα με μια ομάδα για ένα ερευνητικό που πρότεινα, ενώ τις προηγούμενες μέρες θα κρατάω μόνος μου το μαγαζί των γονιών μου. Λογικά μέσα στο Νοέμβρη θα ανοίξει και η σχολή όπως το βλέπω, οπότε θα ξεκινήσω διαδικασίες για το διδακτορικό μου (γραφειοκρατικά και όχι μόνο) και θα μάθω για ένα ερευνητικό ακόμα που έχουμε αφήσει στο φλου. Ζόρικος και κρίσιμος μήνας για εμένα, αλλά καιρός είναι κάποια πράγματα να τελειώσουν και κάποια άλλα να μπουν σε σειρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου