Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Χρωστάω συγγνώμες


Νομίζω πρέπει να ζητήσω συγγνώμη από τα λίγα άτομα που (άγνωστο γιατί) τσεκάρουν κατά διαστήματα τις δημοσιεύσεις μου. 1) Συγγνώμη που ακόμα δεν έχω καταλάβει πώς διάολο θα φαίνονται οι κενές σειρές, οι παράγραφοι κλπ στην κάθε ανάρτηση από τότε που άλλαξαν οι ρυθμίσεις του μπλογκ. Εγώ γράφω κανονικό κείμενο εδώ, αλλά βγαίνει αυτό που βγαίνει μετά και δεν ξέρω γιατί ή πώς να το αλλάξω... 2) Συγγνώμη για τα ορθογραφικά βιασύνης, αναγραμματισμούς κλπ που πιθανόν εμφανίζονται. Με νοιάζει αρκετά για να τσεκάρω τη λέξη που δεν είμαι σίγουρος πώς να τη γράψω, αλλά φαίνεται όχι αρκετά για να ξαναδιαβάσω το κείμενο ή να το πετάξω σε κανένα word για ορθογραφικό έλεγχο... Και πάλι πριν αλλάξουν οι ρυθμίσεις μου έκανε αυτόματα η σελίδα ορθογραφικό έλεγχο, αλλά τώρα δε βγάζει τίποτα και από τη στιγμή που γράφω 99% για το κέφι μου δε δίνω παραπάνω σημασία, αν και ίσως θα έπρεπε με αυτά που βλέπουν τα ματάκια μου αλλού (και φοβάμαι μη βγαίνουν και εδώ)! 3) Συγγνώμη για τον ακατάληπτο ειρμό μου. Όπως ανέφερα, τις πρεισσότερες φορές για το κέφι μου, δηλαδή χρησιμοποιώ το μπλογκ περισσότερο σαν ηλεκτρονικό ημερολόγιο παρά σαν μέσο ενημέρωσης. Για το λόγο αυτό "ξερνάω σκέψεις" προσέχοντας να με εκφράζουν, αλλά ίσως θα έπρεπε να σκέφτομαι και τον κακόμοιρο που έπεσε στη σελίδα μου και έκανε τον κόπο να με διαβάσει... 4) Συγγνώμη για το ύφος και τη ρητορική μου. Λογικά θα με ξέρετε ήδη και θα ξέρετε πόσο η γραφή μου ταιριάζει με την ομιλία μου και για τη γενικότερη συμπεριφορά μου δε ζητάω συγγνώμη, αλλά εάν το γραπτό κείμενο παρουσιάζει κάτι άλλο από εμένα, τότε συγγνώμη γι' αυτό. 5) Συγγνώμη που παρότι ζητάω συγγνώμη το κάνω περισσότερο για να αναγνωρίσω κάποιες παραλείψεις μου παρά για να τις διορθώσω. Ομολογώ πως, αφού γράφω για εμένα και αυτό που κάνω με καλύπτει, δύσκολα θα το άλλαζα. Ωστόσο, πρέπει να παραδεχτώ ότι δε δείχνω το σεβασμό μου στον αναγνώστη με τον τρόπο που αντιμετωπίζω τα κείμενά μου πριν τα δημοσιεύσω. Και επειδή το είδα και αλλού και εξοργίστηκα, αντί να κράξω εκεί είπα να το αναγνωρίσω εδώ ενημερώνοντας πως γράφω για εμένα και αφήνω πρόσβαση στους άλλους, δε γράφω για τους άλλους για κάποιον άλλο σκοπό. 6) Συγγνώμη γι' αυτό το κείμενο, αλλά ένιωσα την ανάγκη να το γράψω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου