Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Επιτέλους ασφάλεια στις διαδηλώσεις!

Θες να διαδηλώσεις, ε; Θα το φας το δακρυγόνο σου. Κάποιοι κάνουν ζημιές και πρέπει να τους πετάξω κάτι που θα σε πάρει κι εσένα η μπάλα... Γίνονται φασαρίες, ε; Λογικό και αναμενόμενο να υπάρξει αντίδραση από τις αρχές. Αλλά μέσα στην αναμπουμπούλα θα φας κι εσύ και θα φας καλά! Γιατί τι δουλειά είχες στο δρόμο μου; Να διαδηλώσεις ενώ μπήκαν διάφοροι ή άλλοι ξέφυγαν; Δουλειά μου δεν είναι να διακρίνω τον καλό από τον κακό, αλλά να κάνω αυτό που μου λένε και μου λένε "επίθεση". Σκέτο, χωρίς διακρίσεις. Ας μην ήσουν εκεί... Τι θα πει "είναι δικαίωμά σου"; Κι εμένα είναι υποχρέωσή μου! Δουλειά μου! Τι και γιατί είναι μια άλλη κουβέντα (άλλωστε κι εμένα με παίζουν όπως παίζουν κι εσένα)... Και στο φινάλε δε θα γίνει τίποτα. Το πολύ-πολύ θα υπάρξει θέμα για 1-2 μέρες και τέλος. Μετά θα αναλάβει η Ε.Δ.Ε.. Και δε θα με ξαναδείς ποτέ. Μέχρι την επόμενη συγκέντρωση...

ΩΠΑ! Κρατάς κάμερα. Κρατάς μικρόφωνο. Και σου συμπεριφέρθηκα σαν έναν απλό διαδηλωτή; Είσαι ο Τύπος! Το Θέμα αποκτάει άλλες διαστάσεις. Ο συνάδερφός σου δε λαϊκίζει πλέον, αλλά φέρεται με αλληλεγγύη. Και αποτελεσματικά. Θα έχω πρόβλημα. Μπορεί και να συλληφθώ. Κι ας ισχύει ό,τι θα έλεγα στην περίπτωση που ήσουν ένας διαδηλωτής. Κρατάς κάμερα. Κρατάς μικρόφωνο. Τόσο καιρό σε ξεχωρίζω (με κάποιο μαγικό τρόπο, σε αντίθεση με όσους απλά διαδηλώνουν ειρηνικά). Δεν το έκανα; Θα πληρώσω. Γιατί δεν είσαι διαδηλωτής. Είσαι ο Τύπος (και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό για τη δημοκρατία μας! )

Συμπέρασμα: Θες να διαδηλώσεις και να μην κινδυνεύεις από μπάτσους ή αν κινδυνεύσεις να γίνει κάτι τελικά; Κατέβα στη διαδήλωση με επαγγελματική φωτογραφική μηχανή ή κάμερα ή μικρόφωνο με όνομα καναλιού (κατά προτίμηση μεγάλου). Εμπρός στις διαδηλώσεις που αντί για συνθήματα θα κρατάμε μικρόφωνα! Το δικαίωμα της διαδήλωσης και της διαμαρτυρίας επιτέλους δικαιώνεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου