Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Δε χρειάζονται λεφτά ή εκπαίδευση για να μην είσαι μ@λάκας

Σήμερα το πρωί, όταν ήμουν στο μαγαζί και έτρωγα τα κρουασανάκια μου, μπαίνει ένας ρακένδυτος άνθρωπος. Μου ζητάει ένα ευρώ για να φάει. Του λέω "ευρώ δε σου δίνω. Αν θες ένα τέτοιο, πάρε" και με μια χαρτοπετσέτα του δίνω ένα κρουασανάκι. Το παίρνει, το περιεργάζεται λίγο και φεύγει (χωρίς "ευχαριστώ", αλλά δεν ήθελα, ήθελα απλά να μην ακολουθήσει κάτι σαν αυτό που ακολούθησε"). Το τρώει βγαίνοντας από το μαγαζί και πετάει στο δρόμο την χαρτοπετσέτα έξω από το μαγαζί μου. "Επ", του λέω, "το χαρτί όμως θα το μαζέψεις και θα το πετάξεις στα σκουπίδια". Έσκυψε και το σήκωσε. Το πέταξε 2 μέτρα πιο δίπλα, στο διπλανό μαγαζί, εκεί που υποτίθεται ότι δεν έβλεπα. Ο κάδος είναι ακριβώς δίπλα από το μαγαζί μου, στην άλλη του πλευρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου