Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Πού 'ναι η μπάλα, οέο;

Σήμερα έγινε το ντέρμπι ΟΣΦΠ-ΠΑΟ. Έχω δει πράγματα υπερ και κατά της ομάδας μου, έχω δει εξωαγωνιστικές συμπεριφορές άθλιες και από την ομάδα μου και από την αντίπαλη (και μέσα στην ομάδα μου διοικητικά με την πολυμετοχικότητα), αλλά σήμερα θέλω να σταματήσω να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο. Για το αγωνιστικό μπορεί να πει καθένας τι είδε κι εγώ τι είδα. Έχουμε δει κι άλλα υπέρ και κατά μας. Έχουμε δει κι άλλα και γι' αυτά που γίνανε μετά τον αγώνα. Όλα αυτά μπορούμε να τα πούμε, αλλά δεν έχω καμία διάθεση. Γράφω απλά αυτό το ποστ επειδή είχα κάνει ένα παρόμοιο παλιότερα και αν υπήρχαν αμφιβολίες για το ποιος είναι ο Μαρινάκης και τι ρόλο βαράει, νομίζω σήμερα λύθηκαν σε όλους οριστικά και δόθηκε απάντηση στο ερώτημα που είχε τεθεί τότε. Δεν είναι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος, αλλά δε θέλω να αφήνω ανοιχτά πράγματα από το παρελθόν. Όσο για το τι έγινε σήμερα, όποιος θέλει ας ψάξει να βρει. Δεν έχω την όρεξη να περνάω λινκ και είναι τόσα πολλά και οδυνηρά που δε θα το κάνω. Θέλω απλά να καταφέρω να τηρήσω αυτό που νιώθω σήμερα και να μην ξανασχοληθώ με την μπάλα ξεκινόντας από αύριο μη διαβάζοντας ούτε τα πρωτοσέλιδα. Ανέκαθεν το παιχνίδι με τις εφημερίδες ήταν γελοίο, αλλά ήταν μια συνήθεια όπως και να 'χει. Από αύριο εύχομαι να καταφέρω να την κόψω όπως και το να παρακολουθώ ελληνικό ποδόσφαιρο. Θα λέω απλά ότι είμαι ΠΑΟ και τέλος.

Υ.Γ.: Συμπληρωματικά, 11 μέρες μετά και κρατώντας την ίδια θέση ποστάρω 3 άρθρα από τους μόνους "αθλητικούς" (και όχι μόνο) που παρακολουθώ πλέον.
http://www.fightclub.gr/inner.aspx?15
http://www.sport-fm.gr/article/460393
http://www.sport-fm.gr/article/461406

2 σχόλια:

  1. Telika ti ekanes? Asxolithikes me ti mpala? Pantos an den asxolitheis ksana, prepei na allakseis tin perigrafi sou dipla.
    Tha kremaseis kai ta papoutsia sou? 500 simmetoxes, 2500 assists, 0 goal.
    :P

    Ksekolla reeeeee!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxa! oxi re, apla sto eksis asxoloumai mono me cl kai uefa. ta papoutsia den ta kremaw, diaole!

    ΑπάντησηΔιαγραφή