Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Να πει "μπράβο" κανείς ή "για δες ποιος μιλάει";

http://www.sport-fm.gr/article/292191

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Επειδή η εικόνα της ομάδας και το αποτέλεσμα δεν πάνε μαζί σόνι και ντε, σήμερα η ομάδα μου κέρδισε με ένα πέναλτι που δεν υπήρχε σε ένα κρίσιμο σημείο του αγώνα. Πέναλτι δεν ήταν κι επειδή έχω σε εκτίμηση τον Βύντρα πιστεύω ότι αν δε σφύραγε ο διαιτητής δε θα διαμαρτυρόταν καν, αφού υπήρξε επαφή, όχι σπρώξιμο.

1)Υπό αυτή την έννοια οι δηλώσεις του προέδρου της Σουπερλίγκ με χαροποιούν, γιατί, από συμφέρον ή και από αμπαλοσύνη, τέτοιασφυρίγματα θα πρέπει να αποδοκιμάζονται και να λείπουν από το πρωτάθλημα σε όποια ομάδα κι αν δίνονται.

2)Αν αυτές τις δηλώσεις γίνονται από έναν νέο παράγοντα που θέλει να προστατεύσει την επένδυσή του από την αδικία (εσκεμμένη ή μη), είναι θεμιτό και καλά κάνει εάν ζητάει το 50-50 και όχι δική του εύνοια.

3)Αν αυτές οι δηλώσεις γίνονται από ένα παράγοντα που προσέλαβε τον Γκαγκάτση στην ομάδα του (και δε λέω για τις νομικές του γνώσεις, αλλά για το τι γινόταν επί προεδρίας του), τότε είναι για γέλια αν όχι προκλητικές.

Το θέμα είναι πως το 1, το 2 και το 3 αναφέρονται όοολα στο ίδιο πρόσωπο. Πού να ξέρω εγώ τι ισχύει για να δω με καλό μάτι, αδιάφορα ή απειλητικά αντίστοιχα τις συγκεκριμένες δηλώσεις; Θέλω να ελπίζω το 1, αλλά το 3 το φοβάμαι πολύ έτσι όπως έχει καεί η γούνα μου στο παρελθόν και με το τι παρουσιάστηκε ως "αδικία" στον πρώτο αγώνα του ΟΣΦΠ (πραγματικά αμφισβητούμενες φάσεις, δηλαδή). Αυτό δεν αναιρεί το "βασικό" που λέω στην αρχή, αλλά το "έγκλημα" σήμερα και η "κλοπή" στον πρώτο αγώνα με κάνουν πιο επιφυλακτικό παρά χαρούμενο.

Στη φαντασία μου, ο Μαρινάκης παίρνει τον Γκαγκάτση για να στείλει το μήνυμα που ξεκίνησε μετά τον αγώνα με τον Ηρακλή που η αμφιβολία έγινε "κλοπή" και ο Πατέρας με ένα πέναλτι σαν το σημερινό έστειλε την απάντησή του στον Γκαγκάτση και το Μαρινάκη. Αυτό όμως δεν είναι 50-50 ούτε πρωτάθλημα. Και στην τελική, είναι στη φαντασία μου.

Αν μιλάμε για 50-50 και όχι για κουμάντα, εγώ είμαι μέσα με τα μπούνια. Αλλά ο αγώνας με τον Ηρακλή ήταν 50-50 και παρουσιάστηκε ως αδικία, γι'αυτό αμφιβάλλω... Μακάρι να παρεξηγώ.

Υ.Γ.: Αν ισχύει η δήλωση "για ν' αναβαθμίσουμε το ποδόσφαιρο θα πρέπει πρώτα να το... ξεβρωμίσουμε από το παρακράτος των διαιτητών και παραγόντων που μεγαλούργησαν πέρυσι και συνεχίζουν να μεγαλουργούν και φέτος. Σήμερα ο Ολυμπιακός έχει τρεις βαθμούς ενώ θα έπρεπε να είχε έξι και ο Πανθηναϊκός έχει τέσσερις βαθμούς ενώ θα έπρεπε να είχε δύο", μάλλον δεν παρεξηγώ, αφού βλέπει 2 χρόνια παρακράτος...

2 σχόλια: