Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Πελέκης: "Την έχω μεγάλη"

ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ

Τη στήλη των συνεντεύξεων εγκαινιάζει ένας άνθρωπος που θα χαρακτηριζόταν με μια λέξη ως «βράχος» από κάθε άποψη. Καταπίνει τα χιλιόμετρα με τις προωθήσεις του, δίνει το παράδειγμα με την ψυχραιμία του, κατασπαράσσει κάθε αντίπαλο και δίνει λύσεις στην ομάδα. Φέτος η μαμά πατρίδα τον κρατάει μαζί με άλλους μακριά από τους «κυματοδηγούς», αλλά η σκέψη του είναι πάντα στην ομάδα. Ο Μπάμπης Πελέκης έχει μάθει να μη μασάει τα λόγια του και δίνει τροφή για σκέψη σε μια συνέντευξη από καρδιάς που θα συζητηθεί...

-Το κενό που αφήνεις στην άμυνα των Κυματοδηγών είναι δυσαναπλήρωτο, αλλά το ρόστερ των "μπλε" δίνει τη δυνατότητα για λύσεις εκ των έσω. Εσύ ποιον θα έχριζες διάδοχό σου; Ποιος πιστεύεις ότι θα κουβαλάει το βαρύ φορτίο του αντί-Πελέκη;
Σίγουρα είναι βαρύ το φορτίο μου. Πιστεύω ότι ο Κώστας είναι ιδανική λύση. Αν και παππούς, έχει τη δυνατότητα να με αναπληρώσει. Η εμπειρία του θα βοηθήσει κι έχει κι αυτός το βάρος του, όπως και να το κάνουμε.

-Οι αναγνώστες του "Κύματος" σε φαντάζονται σε ηδονικά όνειρα να παίζεις στο Champions League. Από τα επαγγελματικά πρωταθλήαματα 11x11 ποιος ποδοσφαιριστής θα έλεγες ότι αγγίζει το μεγαλείο σου, ποιον θα ήθελες συμπαίχτη και ποιον αντίπαλο;
Πιστεύω με αντικατοπτρίζει ο Τάκης ο Φύσσας ως αριστερό μπακ, μεγάλη ιδέα για τον ΠΑΟ, μιας και έχει και δύο άρθρα όπως ο Μπαμπης ο Πελέκης. Από εκεί και πέρα συμπαίχτη θα ήθελα το Σωτήρη Νίνη, μεγάλη μορφή, σαν τον Άρη. Αντίπαλο θα ήθελα τον Αβραάμ Παππαδόπουλο, γιατί θα ήθελα πολύ να του σπάσω τα πόδια και να φτύνει δόντι-δόντι.

-Έχεις χαρακτηριστεί από πολλούς ως "ο άνθρωπος που είναι πιο πλήρης κι από το ψυγείο του". Από όλα τα ποδοσφαιρικά σου χαρίσματα ποιο πιστεύεις ότι θα λείψει περισσότερο στη νέα φετινή προσπάθεια των "μπλε";
Η τεχνική μου, η σωστή θέση που παίρνω στο γήπεδο και η δύναμή μου στην άμυνα. Και ο όγκος μου φυσικά, έτσι;

-Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Εσύ είσαι ένας παίχτης που έχεις φάει τα γήπεδα με το κουτάλι. Γνωρίζοντας τους συμπαίχτες σου, ποιο στοιχείο θα έλεγες στον καθένα ξεχωριστά ότι χρειάζεται βελτίωση;
Για τον Άδη, τι να βελτιώσει; Δεν έχει να βελτιώσει κάτι αυτό το παιδί, είναι καλύτερος κι από τον Τζόρβα. Τι να λέμε; Ο Πανούλης θα μπορούσε να βελτιώσει το σουτ του, ίσως, λίγο ακόμα, όσο παίρνει. Είναι σημαντικό κι αυτό για έναν παίχτη της κλάσης του. Ο Κώστας το μόνο που θα μπορούσε να κάνει είναι να χάσει χρόνια. Ο Μπάκος θα μπορούσε να είναι επιθετικά λίγο καλύτερος. Ο Άρης τι να συμπληρώσει; Δεν έχει κι αυτός να συμπληρώσει τίποτα, είναι μορφή της ομάδας, είναι ο ηγέτης. Με τα αδέρφια Σίμους δεν έχω παίξει πολύ, αλλά θα έλεγα ίσως λίγο δύναμη στο Σιμάδερφο και λίγο περισσότερο να βελτιωθεί αμυντικά ο Σίμος. Δεν τα ξέρω καλά τα παιδιά... Ο Χρηστάκης να κόψει τις τρίπλες!

-Γνωρίζουμε ότι νιώθεις σαν θηρίο στο κλουβί μην μπορώντας να βοηθήσεις τους συμπαίχτες σου. Από τη θέση που βρίσκεσαι ποιο μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στους οπαδούς και τι θα έλεγες στους αντιπάλους της ομάδας;
Στους αντιπάλους θα έλεγα ότι θα πρέπει να φοβούνται την ομάδα έστω κι αν λείπω, γιατί έχουμε πολύ καλούς παίχτες για να με αναπληρώσουν και σίγουρα η ομάδα θα είναι πολύ δυνατή και φέτος. Στους φίλους της ομάδας θα ήθελα να πω ότι, μπορεί να λείπω, αλλά θα υπάρξει μία μεγάλη έκπληξη μέσα στη σεζόν… Θα προσπαθήσω να βρεθώ έστω και σε έναν αγώνα. Είναι μέσα στο συμβόλαιό μου, άλλωστε.

-Λόγω των φετινών απουσιών η ομάδα θα παραταχτεί με πολλά νέα πρόσωπα. Εσύ, που θα λέγαμε κουβαλάς πως ειδικό βάρος, ποιες συμβουλές θα έδινες στα νέα αποκτήματα ως παλιός;
Είμαι, πλέον, παλιός και στο στρατό, καθώς έχει μπει νέα σειρά! Δεν έχω δει τα παιδιά να παίζουν για να πω τι να βελτιώσουν. Πιστεύω πως τα παλιά μέλη μπορούν να τους δώσουν το στίγμα της ομάδας και να τους ανεβάσουν ψυχολογικά.

-Αν έπρεπε να αναφερθείς μόνο σε έναν, ποιος θα σου λείψει περισσότερο από τα αποδυτήρια;
Ένας που θα μου λείψει είναι ο γιατρός των 5x5 καθώς και ο καπελάκιας, γνωστός (μπιπ)όγαυρος σε όλους μας [γέλια]. Τώρα, από συμπαίκτες, όλοι θα μου λείψουν. Είμαστε ομάδα ακόμα και στα αποδυτήρια...

-Σε πληροφορώ ότι ο γιατρός έχασε πολλά κιλά δείχνοντας στην πράξη ότι το μεγαλείο του Πελέκη δεν το φτάνει κανείς εύκολα. Αν τον είχες απέναντί σου τι θα έλεγες γι' αυτό του το ατόπημα;
Εντάξει, μόνο καλό μπορεί να είναι ότι έχασε κιλά. Ήταν αρκετά χοντρός, δηλαδή... Αυτό που έχω να πω είναι ότι έχω χάσει κι εγώ αρκετά κιλά και πρέπει να το πούμε στους φίλους της ομάδας να το ξέρουν ότι στην έκπληξη που θα με δουν θα είμαι κι εγώ μισός. Μισός σε όγκο, διπλάσιος σε απόδοση! Την έχω μεγάλη.

-Η ομάδα ξεκινάει με ντέρμπι κόντρα στους "ταλαίπωρους. Ποια είναι τα προγνωστικά σου;
Καλή ομάδα, αλλά θα παραμείνουν ταλαίπωροι μετά την ήττα τους. Έτσι λιτά, γιατί «το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν».

-Γνωρίζοντας ότι ρωτάμε το κατάλληλο άτομο, αν οι "κυματοδηγοί" ήταν φαΐ, τι θα ήταν;
Μόνο και μόνο επειδή λέγονται Κυματοδηγοί θα έπρεπε να έχουν σχέση με κιμά. Δηλαδή, ένα δυνατό παστίτσιο, όπως η δυνατή μας ομάδα, είναι αυτό που της αναλογεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου