Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Ένα παραμύθι επιστημονικής φαντασίας.

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο (όχι και τόσο μικρός) Teo. Κάποιες φορές έλεγε μεγάλες (σαν τον ίδιο) αλήθειες και πολλές φορές big fat (like himself) lies.

Η τελευταία μεγάλη ατάκα του Teo ήταν ότι όλοι φάγαμε τα λεφτά της Ελλάδας με τους διορισμούς στο δημόσιο. Εγώ που δεν έφαγα τίποτα γιατί δεν μπήκα στο δημόσιο και που δεν είδα προκοπή από καμία δημόσια υπηρεσία μιας και δε χρειάστηκα κάτι ακόμα, μπορώ να έχω τα λεφτά που μου αναλογούν; Είμαι 24, άρα έχω 6 χρόνια ευθύνης αν κατάλαβα το σκεπτικό του στρουμπουλού Teo. Έχω την ίδια ευθύνη με μεγαλύτερούς μου; Έχω την ίδια ευθύνη με αυτούς που διαχειρίστηκαν τα πράγματα και πήραν αποφάσεις; Έχω την ίδια ευθύνη με αυτούς που ψήφισαν, ώστε να κάνουν εκείνοι κουμάντα; Αν όχι, εξαιρούμαι; Δεν έφαγα τα λεφτά της Ελλάδας; Αν ναι, τι έπρεπε να κάνω; Τρομοκρατία; Φόνους; Πραξικόπημα;

Για τον Teo μπορεί να φταίμε όλοι ή να φταίει η δημοκρατία, αλλά εγώ ξέρω ότι το "φταίμε όλοι" είναι ο καλύτερος τρόπος για να πεις "δε φταίει κανένας" και να μη σε γιουχάρουν. Ο δεύτερος καλύτερος τρόπος είναι να κατηγορήσεις κάτι αόριστο για να είναι έξω από εμάς και κατά προτίμηση κάτι καλό για να πεις "χαλάλι του". Δεν ξέρω αν τάιζαν τον Teo τέτοια ψέματα κι έγινε έτσι, αλλά εγώ λέω να μην καταπίνω ό,τι π@παριά μου σερβίρουν. Αν οι διαδικασίες του δημοσίου φάγανε τα λεφτά, τότε φταίνει όσοι δεν φρόντισαν να κάνουν τις διαδικασίες τουλάχιστον βιώσιμες (δεν αναφέρομαι καν στο αποτελεσματικές που είναι και ζητούμενο). Αν οι διορισμοί φάγανε τα λεφτά, σημαίνει ότι μεταφράστηκαν σε ρουσφέτια ψήφων, άρα φταίνε αυτοί που εξαγόρασαν ψήφο. Αυτοί που εξαγοράστηκαν κέρδισαν μονιμότητα σε μια μετριότητα και αν αυτό ήθελαν, δεν κόστησε τα λεφτά της Ελλάδας με τα 700 ευρώ που παίρνουν για να τους βάλω στο ίδιο τσουβάλι. Αν πάλι στρέφουμε τον φακό αριστερά δεξιά για να μη δείξει στην παρέα μας, πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είμαστε μύγες να ακολουθούμε την κάθε φωτινή πηγή και να κοιτάμε εκεί που πρέπει.

Τελικά το παραμύθι είναι η ιστορία που αφηγούμε με τον Teo ή αυτά που μας λένε κάποιοι;

Υ.Γ.: Απίστευτο και εντελώς άσχετο! Για κάποιον ανεξήγητο λόγο έκανα συνειρμό με τον αντιπρόεδρο της σημερινής κυβέρνησης που είχε δώσει συνέντευξη στους schooligans εδώ. Αν αυτά που λέει τα πιστεύει, καλύτερα να ασχοληθεί με την ποπ. Αν όχι, καλύτερα να ασχοληθούμε εμείς με το "rock"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου