Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Καλά νέα


Σήμερα μετά από ένα δύσκολο 10ήμερο είχα (κάπως) καλά νέα. Χάρηκα γιατί ήταν στη θέση ενός κακού νέου και επειδή παράλληλα "σπάνε" το σερί. Όταν γύρισα πήγα από το μαγαζί και το είπα στον πατέρα μου. Μετά, αφού πήρα μία τέλεια σοκολάτα που έχω ανακαλύψει, ήρθα σπίτι, ανέβηκα και το είπα στη μητέρα μου και κατόπιν το είπα στον αδερφό μου. Και οι τρεις αυτές τις μέρες έχουν δείξει το ενδιαφέρον τους και με στηρίζουν (και δεν είναι οι μόνοι, αλλά στην ιστορία αυτή εμπλέκονται οι τρεις τους κι εγώ). Έτσι, άφησα μια γραμμή σοκολάτας στη μητέρα μου να δοκιμάσει, είπα να αφήσω και για τον πατέρα μου όταν γυρίσει αλλά με απέτρεψε λόγω δίαιτας και τέλος άφησα δύο γραμμές στον αδερφό μου. Όταν έτρωγα το μεσημεριανό τον άκουσα από μέσα να μου λέει "δεν έχεις άλλη σοκολάτα, ε;" και χαμογέλασα. Τότε κατάλαβα ότι αυτός ήταν ο τρόπος μου να τους πω ευχαριστώ και να μοιραστώ τη χαρά μου. Του πήγα άλλη μία γραμμή και κράτησα τις δύο τελευταίες για εμένα. Υ.Γ.: Άσχετο, αλλα είδα αυτό πριν λίγο και μου άρεσε, οπότε το ποστάρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου