Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Ο ΠΑΟ και το ελληνικό ποδόσφαιρο σήμερα χάνει.

http://www.sport-fm.gr/article/498868

Την οικογένεια Βαρδινογιάννη και τα πεπραγμένα της στο ελληνικό ποδόσφαιρο δεν μπορώ να τα ξέρω. Άρχισα να παρακολουθώ μπάλα (εκτός από συγκεκριμένους αγώνες που ως πιτσιρίκι έβλεπα) στην ουσία επί Γιάννη Βαρδινογιάννη. Όσοι με ξέρουν, ξέρουν και πόσο τον υποστήριζα. Έχω πολλούς φίλους που τον αντιπαθούν, ακόμα περισσότερους που τον βρίζουν (κι εγώ βρίζω καθηγητές που δε συμπαθώ, δε λέει κάτι αυτό σε επίπεδο παρέας, φίλους που πήγανε στην πορεία εναντίον του, αλλά κανέναν που να έβρισε την οικογένεια του από όσο ξέρω. Και χαίρομαι γι'αυτό γιατί άλλο πράγμα να επιτίθεσαι σε ένα άτομο που πιστεύεις ότι κάνει κακό σε αυτό που αγαπάς (άσχετα αν εγώ διαφωνώ) και άλλο να το κάνεις με κάθε τρόπο σε χυδαίο επίπεδο.

Προσωπικά ήμουν υπέρ του. Συμφωνώ με τη λογική που διαχειρίστηκε τα πράγματα και με πολλές από τις επιλογές του, γι' αυτό και ανέβασα το λινκ εδώ γιατί τα περισσότερα τα συνοψίζει. Διαφώνησα με συγκεκριμένες επιλογές, κυρίως επιλογές προσώπων. Για εμένα ο Γιάννης Βαρδινογιάννης επέλεξε να παίξει όπως πίστευε και τυχαίνει να συμφωνώ κι εγώ με τον τρόπο που πίστευε. Πολλοί βλέπανε εγκλήματα και έχουν το δικαίωμα να το κάνουν, είναι θέμα οπτικής. Στα εγκλήματα αυτά εγώ είδα μια ηθική ακεραιότητα (μιλάω πάντα για το χώρο του ποδοσφαίρου, δεν ξέρω ούτε τον άνθρωπο ούτε τον επιχειρηματία Γιάννη Βαρδινογιάννη) σε ένα χώρο που αν φερόσουν έτσι θα έχανες. Για εμένα τα λάθη του εκτός από συγκεκριμένα πρόσωπα που εμπιστεύτηκε κατά καιρούς είχαν να κάνουν με τις πιέσεις που δεχόταν και πότε λύγισε, πότε παρασύρθηκε από αυτές. Ωστόσο, τα καλά που κάνει κάποιος δε φαίνονται μόνο από τα επιτυχή αποτελέσματα αλλά και από τις χασούρες που είναι διατεθημένος να υποστεί.

Η συνέντευξή του με χαροποίησε, η απόφασή του όχι, γιατί μου δείχνει ότι νικάει η καφρίλα και η βρομιά. Αλλά ποιος να τον κατηγορήσει με όλα αυτά που έχει ακούσει και υποστεί; Από την άλλη, έχοντας υπόψιν μου τη στάση του μέχρι σήμερα, δεν μπορώ να αποκλείσω το γεγονός να αποχώρησε ως μια τελική πράξη υπέρ του Παναθηναϊκού, όπως εκείνος την αντιλαμβάνεται. Να πάρει πάλι το παιχνίδι πάνω του, ούτε θέλει, δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου) ούτε μπορεί (ξαναπαίρνοντας τις μετοχές και κάνοντας πάλι τα ίδια έχοντας τους ίδιους απέναντί του που οδήγησαν στην πολυμετοχικότητα). Να μείνει αυτή η κατάσταση για τον ΠΑΟ δε γίνεται. Αν φύγει κανείς δεν εγγυάται τίποτα, αλλά είναι το μόνο τρίτο ενδεχόμενο με το πρώτο να είναι αδύνατο και το δεύτερο σίγουρα καταστροφικό. Γι'αυτό εγώ θα διατηρήσω αυτή την εικόνα για τον Γιάννη Βαρδινογιάννη και θα ήθελα πολύ να του εκφράσω την εκτίμησή μου γνωρίζοντας ότι έχει δεχτεί ύβρεις από εχθρούς και γαλιφιές από λακέδες. Εγώ, όμως, ξέροντας ότι μιλάω μόνο για τον εαυτό μου και ίσως κάποιους άλλους που επίσης σιωπούν, σε ευχαριστώ Γιάννη Βαρδινογιάννη, για αυτό που έδωσες στην ομάδα μου και γι' αυτό που έδειξες σε εμένα από την παρουσία σου. Και σε ευχαριστώ ειλικρινά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου