Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Μερικά δώρα δεν ξαναδίνονται

Όσοι με ξέρουν γνωρίζουν ότι λατρεύω τις κουλές ιστορίες και ειδικά αυτές που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν καλτ. Έτσι, αφηγούμαι τις δικές μου και αυτές που έχω ακούσει (χωρίς αναφορές σε ονόματα) και επειδή μου συνέβη κάτι πριν λίγο αποφάσισα να το γράψω κι ας μη με "τιμεί"(sic, όσοι ακούνε fightclub ξέρουν...)

Επιστρέφω από το Σύνταγμα με τα πόδια και στο ύψος της εθνικής βιβλιοθήκης με σταματάνε 2 τουρίστριες ξανθές, γαλανομάτες, η μία καλύτερη από την άλλη, και ακολουθεί η παρακάτω στιχομυθία:

-Hi! Do you speak English?
-Yes.
-Where is the nearest sex shop?
-Excuse me, I didn't hear you (παραβλέψτε το ελληνοαγγλικό στυλ που μου βγήκε και εστιάστε στο ότι θεώρησα πως μάλλον παράκουσα και προτίμησα να επαναλάβουν)
-Where is the nearest sex shop, erotic shop...
-In this area I don't know. I know one on internet if you want.
-No. Ok, thank you!

Και φύγανε... Εγώ έσπευσα να πάρω τηλέφωνο έναν φίλο μου να μοιραστώ την κουλή στιγμή που έζησα. Και μετά συνειδητοποίησα ότι ήταν Κυριακή... Και 11 το βράδυ! Δεν υπήρχε περίπτωση να βρουν ανοιχτό sex shop, ακόμα κι αν ήξερα κάποιο! Όσο πλησίαζα σπίτι τόσο καταλάβαινα τι βλακεία έκανα. Γιατί ήταν σαν ένα θείο δώρο να βρέθηκε μπροστά μου κι εγώ να μην κατάλαβα τι έγινε και να το άφησα εκεί που ήταν. Δύο πανέμορφες τουρίστριες μου ζήτησαν να τους δείξω sex shop ενώ δεν υπήρχε περίπτωση να βρουν! Ακόμα κι αν ήθελαν απλά να πάρουν κάποιο δώρο γιατί έφευγαν για την πατρίδα τους, τουλάχιστον θα ήξερα ότι δεν μπορούσα να το "εκμεταλλευτώ". Αλλά όχι μόνο δεν το εκμεταλλεύτηκα ο βλάκας, αλλά γύρισα και με την απορία "τι θα γινόταν αν...". Μου παρουσιάστηκε στο δρόμο μου (κυριολεκτικά) ένα απρόσμενο δώρο κι εγώ το προσπέρασα! Και κάποια δώρα δίνονται μόνο μια φορά... Οπότε έχετε το νου σας μη χτυπάτε το κεφάλι σας όπως κι εγώ και έχετε μόνο μια κουλή ιστορία να πείτε και πολλές απορίες στο μυαλό σας...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου