Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Η καθαρεύουσα του 2010

Μου είχαν πει (δεν το έχω τσεκάρει) ότι η "εφημερίδα της κυβερνήσεως" γράφεται σε καθαρεύουσα, χωρίς να θυμάμαι καθόλου αν μου είχαν πει για μονοτονικό ή πολυτονικό σύστημα. Ακόμα και αν είανι γραμμένη σε μονοτονικό είναι τουλάχιστον αστείο από τη στιγμή που δηλώνεται ρητά και θεσμικά η χρήση της δημοτικής επίσημα από το κράτος.

Για να μη λέω, όμως, πράγματα που δεν έχω τσεκάρει, ας σταθώ σε κάτι που έχω μπροστά μου αυτή τη στιγμή που γράφω. Σήμερα πήρα το πτυχίο μου από τη φιλοσοφική σχολή του Ε.Κ.Π.Α.. Το πτυχίο γράφει μεταξύ άλλων:

"Ο [...]
ΕΚ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ
ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΝ
ΕΙΔΙΚΕΥΣΙΣ:ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΝ ΤΩ ΑΘΗΝΗΣΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩ
ΣΠΟΥΔΑΣΑΣ
ΚΑΙ ΜΕΤ' ΑΚΡΙΒΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΑΞΙΩΘΕΙΣ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ [...]
ΕΝΕΚΡΙΘΗ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ
ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΤΕΙ ΔΕΚΑΤΩ, ΚΑΙ ΔΙΣΧΙΛΙΟΣΤΩ,
ΜΗΝΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΤΗ
ΕΓΕΝΕΤΟ ΤΟΔΕ ΜΗΝΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 20η ΕΤΕΙ 2010
Ο ΠΡΥΤΑΝΙΣ [...]
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ [...]
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ [...]"

Σαν κάτι να ξέχασαν να διορθώσουν στη γλωσσική μεταρρύθμιση, ε; Αυτή που μας δίδαξαν στη σχολή που τελείωσα λέω! Και που να πάω στρατό... Εκεί κι αν τελειώνει η λογική...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου