Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Γράμματα στον Άγιο Βασίλη

...by Σίμος

Άγιε μου Βασίλη,
καταρχήν πρέπει να σου πω, ότι τα κόκκινα δεν σου πάνε καθόλου. Το πρασινάκι θα σου ταίριαζε γάντι. Ωστόσο (για να σε καλοπιάσω), παραμένεις και ο πρώτος! Δεν θα σε κουράσω πολύ. Θέλω να με κάνεις να τρέχω σαν τον Μπολτ, να πασάρω σαν τον Μέσι και να σκοράρω… όπως σκοράρω.
Μπάκος

Συνονόματε,
εμένα πρέπει να με τιμήσεις ιδιαίτερα. Τι διάολο το ίδιο όνομα έχουμε. Θέλω να κάνεις τον Μπάκο να με θυμάται σε όλα τα πρωτοσέλιδα. Να αναφέρει τις πάσες μου, τις τοποθετήσεις μου και τις αποκρούσεις γιατί το ξεχνάει. Αυτό. Α, κι αν δεν είναι κόπος, δεν κόβεις λίγο από τα γένια σου να βάλω καμιά τρίχα στο κεφάλι μου. Ας είναι κι άσπρη…
Βασίλης (τέρμα)

Βασιλάκη,
Γνωρίζω πολύ καλά ότι είσαι ένας από τους αγαπημένους του…. Κυρίου. Πρέπει να σε έχει πάνω από όλους για να είσαι ο αγαπημένος Άγιος των παιδιών. Επειδή ξέρω ότι έχεις τα κονε, θα σου ζητήσω κάτι δύσκολο. Θέλω να μου κόψεις καμιά τριανταριά χρόνια. Να γίνω εξήντα και να… πετάω στο γήπεδο.
Πρόεδρος

Santa,
Γενικά είμαι βολικός άνθρωπος. Εγώ δεν θέλω και πολλά. Μου τα έδωσε όλα το αφεντικό σου, όταν με έπλαθε. Αλλά, επειδή αυτοί οι κυματοδηγοί είναι άμπαλοι και χωρίς εμένα δεν μπορούν, άφησε έξω από το σπίτι μου, ένα τζετ κι έναν πιλότο, ούτως ώστε να κάνω το Ρέντη-Λαγονήσι, Παγκράτι-Κολιάτσου.
Σιμάδερφος


Σιχαμένε,
να ξέρεις ότι μου τη σπας. Από εκεί που ήμουν το talk of the town, ο MVP, που λέει και ο φίλος μου ο Μπάκος, αυτές τις μέρες όλοι μιλάνε για σένα. Τέλος πάντων αν θες να κάνεις κάτι χρήσιμο, κατήργησε τα δοκάρια, μεγάλωσε το τέρμα και κατήργησε και τους γκολκίπερ (μόνο όταν σουτάρω εγώ), για να βγω πρώτος σκόρερ….
Σίμος

Αγαπητέ,
Έχουμε και λέμε. Θέλω μία μπάλα λούτρινη για να παίζω με το ξάδερφό μου τον Αλέξη. Μία μπάλα σφαιροβολίας για να την πετάω στους άχρηστους τους διαιτητές. Μία μπάλα του μπόουλινγκ για τη ρίχνω στα αχαμνά των αντιπάλων, που μόνο με κλωτσιές μπορούν να με σταματήσουν. Και μία μπάλα για να παίζω μόνος μου. Και λίγο χόρτο, για να σπάει η μονοτονία. Μετά τιμής,
Άρης

Βασίλλλλ,
Εδώ στην Καρδίτσα, σε έχουμε σε μεγάλη εκτίμηση. Εγώ βέβαια δεν πιστεύω ότι υπάρχεις. Ναι, ναι, όπως το ακούς. Διότι αν υπάρχεις, εδώ και τόσο χρόνια που σου στέλνω το ίδιο γράμμα και σου λέω να σκοράρω, έστω κι από τύχη, με γράφεις στις χριστουγεννιάτικες μπαλίτσες σου. Αϊ σιχτίρ.
Πανούλης

Μεγάλε,
δεν μου φέρεσαι καλά. Μία-δυο φορές που έχω καταφέρει αν έρθω για μπάλα, έχουμε χάσει. Πήγαμε για οινόμελα και όλοι με είχαν πάρει στο ψιλό. Με έλεγαν γκαντέμη. Ποιον; Εμένα! Την ψυχή, την καρδιά, το αίμα στις φλέβες αυτής της ομάδας. Επειδή ξέρω ότι είσαι έξυπνος άνθρωπος, θεωρώ ότι σου διέφυγε. Να το διορθώσουμε, όμως έτσι. Και μην ξεχάσεις και την αναρρωτική…
Άλκης

Απάντηση στον Πρόεδρο
Κάνω αυτή τη δουλειά από το 1681. Δυστυχώς, έχω κι εγώ νόμους. Ένας από αυτούς λέει ότι δεν μπορώ να κάνω δώρα σε αυτούς που έχουν γεννηθεί πριν από τη χρονιά που ανέλαβε καθήκοντα. Κώστα λυπάμαι, αλλά χαίρομαι κιόλας, αφού δεν ήξερα ότι υπάρχει εν ζωή κάποιος με μεγαλύτερη ηλικία από εμένα.
Santa Claus

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου