Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Τέρμα τα ενισχυτικά μαθήματα πριν από εξετάσεις. Ώρα για τάξη!


http://kfront.blogspot.gr/ Και ξεκινάμε! Πρώτη εμπειρία σε τάξη μαθητών λυκείου! Έκθεση β' λυκείου σε κοινωνικό φροντιστήριο με όλα τα υπέρ και τα κατά που έχει μια τέτοια ενασχόληση. Τι κι αν τρέχω ερευντηικά προγράμματα παράλληλα; Τι κι αν ξεκινάω διδακτορικό; Η ξεχωριστή δρακστηριότητα της χρονιάς για εμένα είναι αυτή. Είμαι ενθουσιασμένος με το μάθημα που ανέλαβα, με την τάξη, με την πρόκληση. Ξέρω ότι θα έχω βοήθεια και καθοδήγηση από τους ανώτερούς μου όποτε χρειαστεί, αλλά απευθύνθηκα και στους δικούς μου "μέντορες" (το βάζω σε εισαγωγικά γιατί σίγουρα θα γελάνε διαβάζοντάς το) για να μου δώσουν κάποιες βασικές κατευθύνσεις και τους ευχαριστώ πάρα πολύ που ανταποκρίθηκαν βλέποντάς με ως συνάδερφο και όχι ως ανταγωνιστή. Άλλωστε κι εγώ έτσι βλέπω τον εαυτό μου απέναντί τους και γι' αυτό επικοινώνησα μαζί τους αυτή την περίεργη για εμένα στιγμή. Περιέργως δε φοβάμαι. Νιώθω πολύ σίγουρος και δυνατός, ξέρω τις ικανότητές μου και τη δουλειά που κάνω και μπορώ να κάνω. Ωστόσο, νομίζω ότι πριν πας από το θρανίο στην έδρα είναι καλύτερο να αφήσεις το χέρι από αυτούς που σε βοηθούσαν ως μαθητή και τους ξεχώρισες για τη δουλειά τους με δυο τελευταίες συμβουλές για το νέο σου ρόλο και το μάθημα που οι ίδιοι ξέρουν καλύτερα και σου το δίδαξαν. Αυτή η ομαλή μετάβαση είναι προτιμότερη από το να τραβήξεις το χέρι σου μέσα στον ενθουσιασμό σου και να πεις "πάω να κάνω τα δικά μου τώρα". Καλός ο ενθουσιασμός, αλλά να ξέρουμε και που βρισκόμαστε... Τους ευχαριστώ, λοιπόν, γι' αυτή την τελευταία ώθηση που μου δίνουν και πιστεύω πως ξέρουν και οι ίδιοι ότι δε θα τους απογοητεύσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου