Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Άκυρο. Πάλι εδώ!


Για δύο χρόνια ή λιγότερο (αφού μπορώ να κόψω την αναβολή μου όποτε θέλω). Μπήκα λοιπόν στο στρατό! Δύσκολη μέρα, ομολογουμένως. Αφού έχεις περάσει όλη την ψυχολογική πίεση όλες τις μέρες με αποκορύφωμα εκείνη τη μέρα και έχοντας κάνει τα ψώνια σου για το στρατό και γνωρίσεις το στρατόπεδο και τις διαδικασίες, στην πρώτη αναφορά σου λένε: "Πόσοι από εδώ θέλουν αναβολή;". Ειλικρινά, μπορείς να πεις όχι; Εγώ ήμουν αυτός που έκοψα την αναβολή μου που κρατούσε μέχρι το τέλςο του 2013 επειδή θεωρούσα καλύτερο να μπω Μάρτη και εγώ ήμουν αυτός που μπορεί να βρεθώ ναυπηρετώ 12μηνο σε 2 χρόνια. Αλλά εκείνη τη μέρα σου λένε ότι "όσοι από εσάς πάνε στο νοσοκομείο" (κι εγώ θα πήγαινα λόγω ιστορικού καρδιάς) "μπορούμε να κανονίσουμε με γιατρό και την επιτροπή εκεί να πάρετε αναβολή". Μάρτης τώρα, Μάρτης και τότε (και σε 2 χρόνια ποιος ξέρει τι γίνεται...). Γιατί όχι, λοιπόν; Σπίτια μας και βλέπουμε...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου