Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Δεν είναι όλα εμπόριο τελικά...

Σήμερα έκανα ένα λάθος. Ενώ ήξερα ότι είναι επέτειος από τη δολοφονία του Γργορόπουλου επέλεξα να μην πάω θεωρώντας ότι γίνεται εμπόριο όπως έγινε σιγά-σιγά η 17η Νοεμβρίου και τόσα άλλα. Και όντως έγινε, όπως έγινε και άλλοθι για 1002 άλλα πράγματα. Άναψα, λοιπόν, ένα κερί σπίτι μου και το άφησα να σβήσει μόνο του αφιερώνοντας το χρόνο και τις σκέψεις μου εκεί και όχι σε όσους θέλουν να εκμεταλλευτούν την παρουσία μου. Ωστόσο, σήμερα υπήρχε και πορεία μαθητών και καθηγητών, κάτι που δεν είχα πάρει χαμπάρι, κάτι που στη γενικότερη απαισιοδοξία μου με όλα αυτά που γίνονται δε μου πέρασε από το μυαλό. Εκεί θα μπορούσα να είμαι και όφειλα να είμαι. Λάθος μου. Και ευκαιρία να επανορθώνω κάθε χρόνο όσο υπάρχουν μαθητικές πορείες γι' αυτό το θέμα με το να είμαι εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου