Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Είναι ποσοτικό το θέμα της διδασκαλίας;


http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/epimikynsi-tis-sxolikis-koposis?fb_action_ids=773743209316435&fb_action_types=og.comments Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ΠΟΙΟΤΗΤΑ σπουδών. Όταν καταλάβουμε πως το ζητούμενο είναι οι δεξιότητες και οι αξίες (πώς θα βρίσκουν γνώση οι μαθητές, να θέλουν να βρουν και να ξέρουν γιατί και τι θα την κάνουν) και όχι οι γνώσεις, τότε θα μιλάμε σε άλλο επίπεδο και αυτά τα μέτρα θα φαίνονται όσο αστεία πρέπει. Υ.Γ.: Τρόμαξα στην πρώτη ανάγνωση αυτού -> http://dsep.uop.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=682%3A26-03-2014-&catid=80%3A2013-11-20-12-31-11&Itemid=100&lang=el. Ευελπιστώ πως αναφέρονται σε όποια σχολεία εφαρμόζουν αυτό το κριτήριο και δεν εννούν περιορισμένες θέσεις για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γενικά... Γιατί, αν ούτε στο δικαίωμα στην παιδεία δεν είναι όλοι ίσοι, ζήτω που καήκαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου