Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

-Έχεις σκονάκι, μηδενίζεσαι. -Όχι δεν έχω! -Εντάξει.


http://www.filosofiki.eu/viewtopic.php?f=5&t=10051&p=760438#p760438 Με αυτή τη δήλωση τελειώνει για εμένα το περιστατικό που πιάνω κάποιον με σκονάκι (εγώ να δεχτώ ότι ήταν κινητό ανάμεσα στα πόδια του στο έδρανο, κανένα πρόβλημα, ειδικά αφού έχω ενημερώσει ότι το κινητό πιάνεται για σκονάκι), γίνεται ολόκληρη μανούρα και τελικά, αφού παραπαμεφθεί σε ανώτερο δικαιώνεται. Αν είσαι στη μέρα σου, θα σε πάνε όλα, ακόμα κι αν σε πιάσουνε. Αυτό το καταλβαίνω. Το να δικαιώνεται, όμως, κάποιος επειδή πουλάει τρέλα μου τη δίνει απίστευτα από τη στιγμή που μας καλούν εκεί για μια δουλειά και είτε την κάνουμε είτε όχι είναι το ίδιο και το αυτό. Έχω πάει ανοιχτό βιβλίο σε αυτόν που το είχε μπροστά στην καθηγήτρια που εξετάζει το μάθημα και δεν έκανε τίποτα. Άμα δεν τη νοιάζει εκείνη, εμένα δεν υπάρχει λόγος να με νοιάξει. Δεν κερδίζω τίποτα άμα μηδενιστεί ο άλλος. Το μόνο που με νοιάζει είναι με τι μούτρα θα πω την Τετάρτη σε κάποιον να μη μιλάει ή να μην αντιγράφει όταν ήταν στην αίθουσα τότε ή σήμερα και βλέπει ότι το γραπτό αυτού που πιάστηκε βαθμολογείται κανονικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου