Επιτρέψτε μου να αναδημοσιεύσω το ποστ του "spirosamos" από την glosinform (γκρουπ στο yahoo το οποίο παρακολουθώ) το οποίο έχει ως χαρακτηριστικά δημοσίευσης τα εξής: Mon Feb 28, 2011 9:45 am
" pos ksekinaei mia eidisi:
http://www.fwf.ac.at/en/public_relations/press/pv200805-en.html
kai pos kataligei ston elliniko typo:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11381&subid=2&pubid=55632959 "
Το πρώτο κείμενο είναι γραμμένο σε εύκολα Αγγλικά και δεν είναι ούτε 5 λεπτά υπόθεση να το διαβάσετε. Το ενδιαφέρον, πέραν από το περιεχόμενο της συγκεκριμένης μελέτης και τον έλεγχό της, είναι ο τρόπος που προσεγγίζεται και παρουσιάζεται το θέμα στο ελληνικό άρθρο. Απλή αντιπαραβολή των όρων που χρησιμοποιούνται στο ένα και στο άλλο κείμενο μπορεί να οδηγήσει αβίαστα σε συμπεράσματα τα οποία θεωρώ τόσο βέβαια που δε θα τα αναφέρω καν...
Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011
Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011
Λάθη σε ελληνικό αλφάβητο...
Με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα ότι τα "24γράμματα" διόρθωσαν το λάθος που είχε γίνει για την αναπαραγωγή της πριν από 10 χρόνια διακύρηξη της Ακαδημίας για τα greeklish βάζοντας τη σωστή ημερομηνία. Αφού άλλαξαν εκείνοι το κείμενό τους το αλλάζω κι εγώ γράφοντας αυτές τις γραμμές. Αφήνω από κάτω σε πλάγια γράμματα και μέσα σε εισαγωγικά το κείμενο που είχα γράψει αρχικά και πριν κάνουν τη διόρθωση αυτή. Είμαι πολύ χαρούμενος που απάντηση στο "αν πρόκειται όντως για γκάφα" δόθηκε άμεσα και στην πράξη. Άνθρωποι είμαστε και σφάλματα κάνουμε σε όλα τα αλφάβητα, οπότε no hard feelings που λένε και στο χωριό μου... Διατηρώ το αρχικό κείμενο από κάτω για λόγους συνέπειας σε όσους λίγους έτυχε να το διαβάσουν υπογραμμίζοντας ότι το κείμενο αυτό δεν ισχύει πλέον γιατί η αφορμή του που ήταν ένα λάθος αποκαταστάθηκε. Παραμένει για τα όσα ίσχυαν όταν γράφτηκε, δηλαδή σήμερα το πρωί και όχι από το μεσημέρι και μετά που το θέμα έπαψε να υπάρχει. Ευχαριστώ για την κατανόηση εσάς και για την αποκατάσταση της αλήθειας τους ανθρώπους των 24γραμμάτων, γιατί ήταν κρίμα...
"Σήμερα δημοσιεύτηκε σήμερα στα "24γράμματα" αυτό το κείμενο. Όπως βλέπετε αναφέρει ότι η συγκεκριμένη διακύρηξη έγινε το Γενάρη του 2011. Εδώ είναι η σελίδα της ακαδημίας για τις ανακοινώσεις επικαιρότητας, εδώ τα δελτία τύπου κι εδώ οι δημόσιες τοποθετήσεις. Αν ούτε εσείς βλέπετε κάπου το λινκ για τη συγκεκριμένη "παρέμαβαση" της ακαδημίας θα σας διευκολύνω. Όπως βλέπετε εδώ η συγκεκριμένη τοποθέτηση έγινε το Γενάρη του 2001. Δαίμοντας του τυπογραφείου; Αυτό είναι αλήθεια όσο ότι το "02" μπορεί να γίνει "27" από βιαστική πληκτρολόγηση, όπως φαίνεται στο ποιες μέρες του Γενάρη έγινε αυτή η ανακοίνωση... Τότε τι έγινε; Την απάντηση μας δίνει ο Σαραντάκος κάτι μέρες πριν σε σχόλιό του για κείμενο της Ακρίτα. Ο ντόρος ξαναξεκίνησε σε ελληνοκεντρικές σελίδες και παρέσυραν και άλλους. Εντάξει, αυτό γίνεται. Αναρωτιέμαι, ωστόσο, ποια ήταν η πηγή για το συγκεκριμένο κείμενο των 24γραμμάτων και γιατί δεν τσέκαραν αν όντως είναι σωστή η ημερομηνία αν δεν τους θύμισε τίποτα το κείμενο από το παρελθόν ούτε πρόσεξαν τα ονόματα των υπογραφόντων της διακύρηξης από κάτω. Τα ερωτήματα αυτά γίνονται πιο έντονα όταν βλέπει κανείς ότι στο λινκ που δίνεται το κείμενο του Ξυδάκη είναι αναρτημένο το 2001!
Φαίνεται ότι ο συντάκτης της συγκεκριμένης ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ανάρτησης των 24γραμμάτων ενδιαφέρεται μόνο οι γκάφες του να μην είναι gafes... Στην καλύτερη περίπτωση να πρόκειται όντως για γκάφα..."
"Σήμερα δημοσιεύτηκε σήμερα στα "24γράμματα" αυτό το κείμενο. Όπως βλέπετε αναφέρει ότι η συγκεκριμένη διακύρηξη έγινε το Γενάρη του 2011. Εδώ είναι η σελίδα της ακαδημίας για τις ανακοινώσεις επικαιρότητας, εδώ τα δελτία τύπου κι εδώ οι δημόσιες τοποθετήσεις. Αν ούτε εσείς βλέπετε κάπου το λινκ για τη συγκεκριμένη "παρέμαβαση" της ακαδημίας θα σας διευκολύνω. Όπως βλέπετε εδώ η συγκεκριμένη τοποθέτηση έγινε το Γενάρη του 2001. Δαίμοντας του τυπογραφείου; Αυτό είναι αλήθεια όσο ότι το "02" μπορεί να γίνει "27" από βιαστική πληκτρολόγηση, όπως φαίνεται στο ποιες μέρες του Γενάρη έγινε αυτή η ανακοίνωση... Τότε τι έγινε; Την απάντηση μας δίνει ο Σαραντάκος κάτι μέρες πριν σε σχόλιό του για κείμενο της Ακρίτα. Ο ντόρος ξαναξεκίνησε σε ελληνοκεντρικές σελίδες και παρέσυραν και άλλους. Εντάξει, αυτό γίνεται. Αναρωτιέμαι, ωστόσο, ποια ήταν η πηγή για το συγκεκριμένο κείμενο των 24γραμμάτων και γιατί δεν τσέκαραν αν όντως είναι σωστή η ημερομηνία αν δεν τους θύμισε τίποτα το κείμενο από το παρελθόν ούτε πρόσεξαν τα ονόματα των υπογραφόντων της διακύρηξης από κάτω. Τα ερωτήματα αυτά γίνονται πιο έντονα όταν βλέπει κανείς ότι στο λινκ που δίνεται το κείμενο του Ξυδάκη είναι αναρτημένο το 2001!
Φαίνεται ότι ο συντάκτης της συγκεκριμένης ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ανάρτησης των 24γραμμάτων ενδιαφέρεται μόνο οι γκάφες του να μην είναι gafes... Στην καλύτερη περίπτωση να πρόκειται όντως για γκάφα..."
Ετικέτες
Απόψεις,
Γλωσσ(ολογ)ικά,
Υπαρκτός Σουρρεαλισμός
Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011
Πού 'ναι η μπάλα, οέο;
Σήμερα έγινε το ντέρμπι ΟΣΦΠ-ΠΑΟ. Έχω δει πράγματα υπερ και κατά της ομάδας μου, έχω δει εξωαγωνιστικές συμπεριφορές άθλιες και από την ομάδα μου και από την αντίπαλη (και μέσα στην ομάδα μου διοικητικά με την πολυμετοχικότητα), αλλά σήμερα θέλω να σταματήσω να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο. Για το αγωνιστικό μπορεί να πει καθένας τι είδε κι εγώ τι είδα. Έχουμε δει κι άλλα υπέρ και κατά μας. Έχουμε δει κι άλλα και γι' αυτά που γίνανε μετά τον αγώνα. Όλα αυτά μπορούμε να τα πούμε, αλλά δεν έχω καμία διάθεση. Γράφω απλά αυτό το ποστ επειδή είχα κάνει ένα παρόμοιο παλιότερα και αν υπήρχαν αμφιβολίες για το ποιος είναι ο Μαρινάκης και τι ρόλο βαράει, νομίζω σήμερα λύθηκαν σε όλους οριστικά και δόθηκε απάντηση στο ερώτημα που είχε τεθεί τότε. Δεν είναι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος, αλλά δε θέλω να αφήνω ανοιχτά πράγματα από το παρελθόν. Όσο για το τι έγινε σήμερα, όποιος θέλει ας ψάξει να βρει. Δεν έχω την όρεξη να περνάω λινκ και είναι τόσα πολλά και οδυνηρά που δε θα το κάνω. Θέλω απλά να καταφέρω να τηρήσω αυτό που νιώθω σήμερα και να μην ξανασχοληθώ με την μπάλα ξεκινόντας από αύριο μη διαβάζοντας ούτε τα πρωτοσέλιδα. Ανέκαθεν το παιχνίδι με τις εφημερίδες ήταν γελοίο, αλλά ήταν μια συνήθεια όπως και να 'χει. Από αύριο εύχομαι να καταφέρω να την κόψω όπως και το να παρακολουθώ ελληνικό ποδόσφαιρο. Θα λέω απλά ότι είμαι ΠΑΟ και τέλος.
Υ.Γ.: Συμπληρωματικά, 11 μέρες μετά και κρατώντας την ίδια θέση ποστάρω 3 άρθρα από τους μόνους "αθλητικούς" (και όχι μόνο) που παρακολουθώ πλέον.
http://www.fightclub.gr/inner.aspx?15
http://www.sport-fm.gr/article/460393
http://www.sport-fm.gr/article/461406
Υ.Γ.: Συμπληρωματικά, 11 μέρες μετά και κρατώντας την ίδια θέση ποστάρω 3 άρθρα από τους μόνους "αθλητικούς" (και όχι μόνο) που παρακολουθώ πλέον.
http://www.fightclub.gr/inner.aspx?15
http://www.sport-fm.gr/article/460393
http://www.sport-fm.gr/article/461406
Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011
Κι όμως, λεφτά υπάρχουν!
Μπορεί να παραμένει ανέκδοτο η συγκεκριμένει προεκλογική ρήση του Παπανδρέου, αλλά φαίνεται πως πράγγματι λεφτρά υπάρχουν. Το θέμα είναι ότι αν ψάχνουν να τα βρουν κάνοντας παραδειγματικά αυστηρές τις παραβάσεις φοροδιαφυγής 1 ευρώ ή πουλώντας (για να μη μπλέκω με τα υπόλοιπα ρήματα) γη δε θα τα βρουν ποτέ...
Υ.Γ.: Κορυφαίο βίντεο με τη συνδρομή του πρώην μουσάτου φίλου μου Μανώλη. http://www.youtube.com/watch?v=AG0zL1ZIw08
Υ.Γ.: Κορυφαίο βίντεο με τη συνδρομή του πρώην μουσάτου φίλου μου Μανώλη. http://www.youtube.com/watch?v=AG0zL1ZIw08
Ετικέτες
Απόψεις,
Ιστορία,
Υπαρκτός Σουρρεαλισμός
Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011
Και στα δικά μας
Αν δεν είναι αυτό φαντασίωση, τότε τι είναι;
Πάντως, για όσους από εμάς μοιραζόμαστε την ίδια κρυφή επιθυμία, μπορούμε να αποφύγουμε το ενδεχόμενο να μας τραβήξει βίντεο κάποιος αν βλέπουμε τον αγώνα στο σπίτι κάνοντας τον δικό μας "αγώνα" με τη δικιά μας.
Πάντως, για όσους από εμάς μοιραζόμαστε την ίδια κρυφή επιθυμία, μπορούμε να αποφύγουμε το ενδεχόμενο να μας τραβήξει βίντεο κάποιος αν βλέπουμε τον αγώνα στο σπίτι κάνοντας τον δικό μας "αγώνα" με τη δικιά μας.
Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011
Βλέποντας ειδήσεις
Βλέποντας ειδήσεις μαθαίνω ότι:
-κακοί φαρμακοποιοί ταλαιπωρούν τον κόσμο για την κονόμα και το βόλεμα.
-κακοί γιατροί ταλαιπωρούν τον κόσμο για την κονόμα και το βόλεμα.
-κακοί κάτοικοι πλακώνονται με τα ΜΑΤ σε διάφορες περιοχές γιατί δε θέλουν τα σκουπίδια εκεί και ο κόσμος δεν ξέρει που να αφήσει τα σκουπίδια.
-κακοί άνθρωποι σηκώνουν τις μπάρες στα διόδια και περνάνε με τον τσαμπουκά τους ενώ άλλοι πληρώνουν.
-κακοί άνθρωποι δεν πληρώνουν εισιτήρια στις συγκοινωνίες ενώ άλλοι πληρώνουν.
-κακοί άνθρωποι ταλαιπωρούν τον κόσμο δημιουργώντας αλαλούμ στους δρόμους και στερώντας τις συγκοινωνίες από τον κόσμο μη δουλεύοντας κάθε τόσο.
-καλοί σκληρά εργαζόμενοι άνθρωποι με αυτοθυσία σώζουν τη χώρα περνώντας μέτρα που δε θέλουν, αλλά είναι απαραίτητα.
Με λίγα λόγια όλοι φταίνε που ζητάνε πράγματα και τα διεκδικούν με όποιον τρόπο μπορούν και καλοί είναι μόνο οι πολιτικοί που νοιάζονται για τη χώρα και τους πολίτες της. Τους ίδιους πολίτες που παρουσιάζουν ως κακούς, τσαμπατζήδες (by the way, τσαμπατζής είναι όποιος δεν πληρώνει ούτε φόρους για δρόμους και μεταφορές, όχι μόνο εισιτήρια και διόδια, αλλά έτσι αναφέρονται στα δελτία ειδήσεων αφού πέρασε ο χρόνος που πουλούσε ως "κίνημα" αυτό που κάνουν οι σημερινοί "τσαμπατζήδες" τους...) κλπ για λόγους που σπάνια μαθαίνουμε και θυμόμαστε. Μπορεί να συμφωνούμε με κάποιους ή με όλους ή με κανέναν, αλλά δε βρομάει πώς όλοι είναι κακοί γι'αυτά που κάνουνε, που ξέρουμε τι κάνουν και τι (πάντα αρνητικές) επιπτώσεις έχουν πάνω μας και στο κοινωνικό σύνολο και σε αδύναμες ομάδες όπως φτωχούς και συνταξιούχους (λες και η κυβέρνηση κάνει καλό σε αυτές τις ομάδες και οι "άλλοι" κάνουν κακό) αλλά σπάνια ή φευγαλέα το γιατί κάνουν ό,τι κάνουν κόντρα στη σωτήρια, φιλεύσπλαχνη και αναδιαρθρώτρια του (ομολογουμένως σάπιου) κράτους πολιτεία; Και όλο αυτό με ένα "ντύσιμο" περί νομιμότητος και μη παίζοντας πάλι με το "νόμιμο" και το "ηθικό", όπως ακριβώς και όταν κάτι βρομάει σε πολιτικές κινήσεις και αποφάσεις. Κι αν όντως παραξενεύει αυτό το σκηνικό, το γεγονός ότι περνάει μέσα από της ειδήσεις και αφήνει αυτές τις εντυπώσεις, τι ρόλο δίνει στους δημοσιογράφους, εφόσον δεν την αφήνει μόνο σε εμένα...;
-κακοί φαρμακοποιοί ταλαιπωρούν τον κόσμο για την κονόμα και το βόλεμα.
-κακοί γιατροί ταλαιπωρούν τον κόσμο για την κονόμα και το βόλεμα.
-κακοί κάτοικοι πλακώνονται με τα ΜΑΤ σε διάφορες περιοχές γιατί δε θέλουν τα σκουπίδια εκεί και ο κόσμος δεν ξέρει που να αφήσει τα σκουπίδια.
-κακοί άνθρωποι σηκώνουν τις μπάρες στα διόδια και περνάνε με τον τσαμπουκά τους ενώ άλλοι πληρώνουν.
-κακοί άνθρωποι δεν πληρώνουν εισιτήρια στις συγκοινωνίες ενώ άλλοι πληρώνουν.
-κακοί άνθρωποι ταλαιπωρούν τον κόσμο δημιουργώντας αλαλούμ στους δρόμους και στερώντας τις συγκοινωνίες από τον κόσμο μη δουλεύοντας κάθε τόσο.
-καλοί σκληρά εργαζόμενοι άνθρωποι με αυτοθυσία σώζουν τη χώρα περνώντας μέτρα που δε θέλουν, αλλά είναι απαραίτητα.
Με λίγα λόγια όλοι φταίνε που ζητάνε πράγματα και τα διεκδικούν με όποιον τρόπο μπορούν και καλοί είναι μόνο οι πολιτικοί που νοιάζονται για τη χώρα και τους πολίτες της. Τους ίδιους πολίτες που παρουσιάζουν ως κακούς, τσαμπατζήδες (by the way, τσαμπατζής είναι όποιος δεν πληρώνει ούτε φόρους για δρόμους και μεταφορές, όχι μόνο εισιτήρια και διόδια, αλλά έτσι αναφέρονται στα δελτία ειδήσεων αφού πέρασε ο χρόνος που πουλούσε ως "κίνημα" αυτό που κάνουν οι σημερινοί "τσαμπατζήδες" τους...) κλπ για λόγους που σπάνια μαθαίνουμε και θυμόμαστε. Μπορεί να συμφωνούμε με κάποιους ή με όλους ή με κανέναν, αλλά δε βρομάει πώς όλοι είναι κακοί γι'αυτά που κάνουνε, που ξέρουμε τι κάνουν και τι (πάντα αρνητικές) επιπτώσεις έχουν πάνω μας και στο κοινωνικό σύνολο και σε αδύναμες ομάδες όπως φτωχούς και συνταξιούχους (λες και η κυβέρνηση κάνει καλό σε αυτές τις ομάδες και οι "άλλοι" κάνουν κακό) αλλά σπάνια ή φευγαλέα το γιατί κάνουν ό,τι κάνουν κόντρα στη σωτήρια, φιλεύσπλαχνη και αναδιαρθρώτρια του (ομολογουμένως σάπιου) κράτους πολιτεία; Και όλο αυτό με ένα "ντύσιμο" περί νομιμότητος και μη παίζοντας πάλι με το "νόμιμο" και το "ηθικό", όπως ακριβώς και όταν κάτι βρομάει σε πολιτικές κινήσεις και αποφάσεις. Κι αν όντως παραξενεύει αυτό το σκηνικό, το γεγονός ότι περνάει μέσα από της ειδήσεις και αφήνει αυτές τις εντυπώσεις, τι ρόλο δίνει στους δημοσιογράφους, εφόσον δεν την αφήνει μόνο σε εμένα...;
Ετικέτες
Απόψεις,
Υπαρκτός Σουρρεαλισμός
Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011
Γράψε κι εσύ ένα βιβλίο. Μπορείς!
Επειδή όποιος θέλει γράφει ό,τι θέλει, ανάλογα με το αν πιστεύει ο εκδότης ότι θα πουλήσει ή αν ο συγγραφέας έχει τα κατάλληλα κονέ ή την οικονομική δυνατότητα, μπορούμε να ακολουθήσουμε το πολιτιστικό αυτό παράδειγμα. Στις μέρες που τα βιβλιοπωλεία με τα αντιεπιστημονικά, ουφολογικά κλπ βιβλία και οι σχετικοι εκδοτικοί οίκοι είναι 1/3 με 1/4 του συνόλου (όπως φαίνεται κάθε χρόνο στις εκθέσεις βιβλίου, δεν έχω ελέγξει καταλόγους), που περιμένουμε μεταξύ άλλων το βιβλίο της Άντζελας, του Μένιου και της Στέλας, έχουμε ήδη δει τα βιβλία της Δήμητρας Λιάνη Παπανδρέου, της Τζένης Χειλουδάκη, αναμένουμε (όπως άκουσα στο ραδίοφωνο πρόσφατα, δεν το έχω τσεκάρει) το βιβλίο του πρώην προθυπουργού Κώστα Καραμανλή ως άλλου Μπους (μπας κι εκεί πάρουμε απαντήσεις έστω και πληρωμένες από τον αναγνώστη, αφού έχουμε μείνει στο "θα μιλήσω όταν είναι η ώρα", προφανώς γραπτά και με αντίτιμο) να προστεθεί στα διάφορα βιβλία πολιτικών (πολλά από τα οποία είναι δοκίμια ηθικής) και προσπαθούν να χτυπήσουν σε πωλήσεις τα εκατοντάδες βιβλία επιτυχίας, καλύτερης ζωής κλπ από τόσο ευτυχισμένο, επιτυχημένο και σίγουρο κόσμο που μοιράζεται μαζί μας τη γνώση του, γιατί να μη γράψουμε κι εμείς την π@παριά μας; Ας προσθέσουμε τη δική μας μουτζούρα ανάμεσα στις άλλες που καλύπτουν (αριθμητικά) τα αξιόλογα ή και αριστουργηματικά βιβλία που μοιράζονται το χώρο των ραφιών στα μεγάλα βιβλιοπωλεία με άλλα σαν τα προαναφερθέντα.
Υ.Γ.: Εννοείται πως δεν τίθεται θέμα λογοκρισίας παρά μόνο βιβλιοκρισίας.
Υ.Γ.: Εννοείται πως δεν τίθεται θέμα λογοκρισίας παρά μόνο βιβλιοκρισίας.
Ετικέτες
Απόψεις,
Υπαρκτός Σουρρεαλισμός
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)