Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Διαφυλικά μαγειρέματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Διαφυλικά μαγειρέματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Έσο έτοιμος!


Δεν είναι οι ήχοι που θα ακούσεις όταν βλέπουν ένα μωρό ή ζωντανό στο δρόμο. Δεν είναι οι κουβέντες για ρομαντικές ταινίες, ρούχα και ειδικά τσάντες και παπούτσια. Δεν είναι καν ο τρόπος που θάβει η μία την άλλη. Αυτό που πραγματικά δε θα καταλάβεις ποτέ στην όποια γκόμενα είναι το εξής: http://www.pinnokio.gr/arthro/o-klasikos-dialogos-enos-zeygarioy-sigoyra-soy-exei-tyxei?mayalso=1

Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

"Σταμάτα...Σταμάτα....Γιατί σταμάτησες; Φύγε!"


Ξαναχτυπάω με τα "διαφυλικά μαγειρέματα" για να ξεκαθαρίσω κάτι στο μυαλό όποιου μπερδεμένου. Έστω ότι κυνηγάς μια τύπισσα που σου αρέσει πολύ. Αυτή σου πετάει μια δικαιολογία για την οποία δεν ανταποκρίνεται (συνήθως δεν είναι σαφές όχι αλλά η αιτιολόγησή του για να σε αφήσει να μυρίσεις τα νύχια σου αν το εννοεί ή λέει μούφες, αν θέλει να κάνεις πίσω ή να την διεκδικήσεις ή να την περιμένεις κλπ.). Αφού, λοιπόν, καταλάβεις ότι μόνο υποθέσεις μπορείς να κάνεις για να ερμηνεύσεις το "χρησμό", επιστρέφεις στα γεγονότα: Έκανα το περίφημο πρώτο βήμα, ήμουν σαφής, δεν είχα θετική ανταπόκριση, δεν είχα σαφές μήνυμα για να μείνω. Έχοντας αυτά στο μυαλό σου, κοιτάς τις περίφημες πορτοκαλιές αλλού που κάνουν πορτοκάλια. Αφού την πέσεις στην επόμενη πορτοκαλιά αντιμετωπίζεις από διάφορους καλοθελητές-κριτές ή την προηγούμενη πορτοκαλιά τη μομφή "δε χάνεις χρόνο εσύ, αμέσως...". Και επιστρέφω στα γεγονότα: Αυτή δε σε έσπρωξε αλλού; Σου ζητάνε τα ρέστα επειδή το έπιασες το μήνυμα και δεν έμεινες έκει όσο χρόνο θεωρεί ο καθένας ότι θα έπρεπε να περιμένεις; Θα δώσεις εξηγήσεις σε οποιονδήποτε επειδή, αντί να κάτσεις και να κλαις τη μοίρα σου ή να τρέχεις σε χαρτορίχτρες να σου πουν τι ήθελε να πει η ποιήτρια με τη γείωση που σου έριξε, προχώρησες για κάτι άλλο που σου αρέσει εξίσου και (σε αντίθεση με την προηγούμενη) αναγνωρίζει την κίνησή σου, ενδιαφέρεται να παιχτεί κάτι μαζί σου κλπ; Γι' αυτό υπάρχουν τα παλιά παππούτσια. Γιατί πόσους μ@λάκες να χωρέσουν ένα ζευγάρι όρχεις...

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

14/2


Ακριβώς ένα μήνα πριν την αγαπημένη παγκόσμια ημέρα πέφτει η γιροτή των ερωτευμένων. Αν κι εσένα δε σου λέει τίποτα, μην ξεχνάς ότι για κάποιους μπορεί να λέει. Αποτέλεσμα: Αν κάποια μέλη κοριτσοπαρέας είναι μπακούρια και ακούγοντας το τι πήρε ο γκόμενος της φίλης τους ή τι σχέδια έχουν για το βράδυ μελαγχολούν, κανονίζουν girls night out. Τι σημαίνει αυτό; Ευάλωτες γυναίκες που δε νίωθουν ωραία που είναι μόνες τους εκείνη τη μέρα του χρόνου βγαίνουν σε ομάδες για κουβέντα και αλκοόλ. Ακόμα να το καταλάβεις; Είναι η μέρα που οι άντρες μπορούν να κάνουν γνωριμίες πιο εύκολα και, κυρίως, πιο σίγουρα από κάθε άλλη μέρα. Τα ζώα έχουν τις μέρες που τα θηλυκά είναι σε έξαψη, εμείς έχουμε τον Άγιο Βαλεντίνο! Μήπως τώρα σου λέει κάτι παραπάνω; Αν ετοιμάζεσαι να πάρεις 1-2 φίλους σου (μην το κάνετε καφριλοπαρέα, δε θα έχει τα προσδοκόμενα αποτελέσματα η βραδια) και να βγείτε, σκεφτείτε πρώτα: Τα εξάρχεια είναι πολύ ωραία για έξοδο, αλλά παίζει αρκετά αντισυμβατικός κόσμος, οπότε δεν είναι το ίδιο σίγουρο ότι στις 3 κοπέλες που θα βάλεις στο μάτι τουλάχιστον οι 2 θα είναι ελεύθερες. Το γκάζι λέει για τις επιλογές του, αλλά είναι πολύ gay friendly περιοχή για να ψαχτείς τέτοια μέρα. Αντίθετα, Ζωγράφου και Καισαριανή έχουν φοιτητόκοσμο πάντα. Αν στα ρακομελάδικα εκεί δεις Πέμπτη (καθημερινή δηλαδή) και μάλιστα σε μήνα εξεταστικής κοπέλες μόνες τους, δε χτυπάει το ραντάρ σου; Αν όχι, κάτσε μέσα και δες ταινία. Αν ναι, πήγαινε να δώσεις και να πάρεις χαρά και τηλέφωνα (φυσικά όχι στο ίδιο μαγαζί γιατί καρφώνεσαι). Έχεις όλο το βράδυ και το Πουσουκού που έρχεται να τα αξιοποιήσεις. Με τις ευλογίες μου, τέκνον μου! Το κοινό σας μίσος για την εξεταστική θα σας ενώσει. Α! Και αν δε θες φοιτήτριες, βάλε τα κυριλοτρέντι σου και πετάξου Καρύτση για τις "εργαζόμενες γυναίκες"-"πικραμένες υπαλλήλους". Θα τους φτιάξεις το βράδυ, γιατί "εσύ δεν είσαι σαν τους άλλους άντρες". Και με το "άλλους" εννοώ τους πρώην τους που τους άφησαν μπακούρια και τους γκόμενους των φίλων τους που δεν πρωτοτύπησαν σήμερα, αλλά ας όψεται η μέρα και ο έρωτας. Αν είχες έσυ σήμερα μια γυναίκα σαν αυτή που θα γνωρίσεις εκεί θα έκανες κάτι ξεχωριστό, όπως (αυτοσχεδίασε εδώ) ή τουλάχιστον έτσι θα της πεις. Λαμόγιο!

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

"Είμαι πολύ καιρό σε μία σχέση"


Ξεκινάω με την αγαπημένη μου ατάκα σε χυλόπιτα, αυτήν που έβαλα στον τίτλο. Με αυτή την ατάκα δε λες αν σου αρέσει ή όχι ο άλλος, αν περνάς καλά ή όχι, αν το σκέφτεσαι ή όχι, αλλά το επιχείρημά σου είναι ότι είσαι καιρό με ένα άτομο. Το ίδιο εκφώνημα μπορεί να θεωρηθεί ως "χρειάζομαι ανανέωση"! Δεν είναι καν "δεν ενδιαφέρομαι" ή "δεν ψάχνομαι", αλλά είναι "είμαι δεμένη/ος και αυτός είναι ο λόγος" λες και σε έχουν τιμωρία! Νομίζεις σοβαρά ότι τιμάς τη σχέση σου με το επιχείρημα της διάρκειας και όχι της ποιότητας; Ή μήπως αν είχες ξεκινήσει πρόσφατα μια σχέση θα ήταν αλλιώς τα πράγματα; Με λίγα λόγια δεν απαντάς τίποτα ουσιώδες και απλά ο άλλος καταλαβαίνει ένα "όχι" μαζί με το ότι ή δεν είσαι σοβαρή/ός ή δεν ξέρεις να εκφράζεσαι... Όπως θα διαπιστώσεις υπάρχουν πολύ καλύτερες ατάκες άρνησης να χρησιμοποιήσεις!

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Η τέχνη της "χυλόπιτας" και (άλλα "μαγειρέματα")


Αποφάσισα να ανοίξω μία νέα ενότητα μιας και θα έχω χρόνο στις γιορτές για να μοιραστώ τις απόψεις μου και την όποια (χρήσιμη ή άχρηστη) εμπειρία μου από το παιχνίδι του φλερτ και των παρελκομένων του. Θα ξεκινήσω με την ουσία του πράγματος που είναι ο φόβος και ο τρόμος, το "μετά τη χυλόπιτα". Ναι, η ζωή συνεχίζεται. Απόδειξη ότι την επόμενη μέρα ξυπνάς κανονικά. Κάνεις ό,τι έλεγε το πρόγραμμά σου ανεξάρτητα από όποια έκβαση θα μπορούσε να έχει το "πέσιμό" σου το προηγούμενο βράδυ. Άρα, όλα κυλάνε κανονικά. Τώρα θα μου πεις μπορεί να τσούζει λίγο. Δεκτό. Αλλά εκτός από την ατάκα "πίτα, πίτα, πίτα, στρώνεις στομάχι και δε σε πειράζει τίποτα" (thanks Στέφανε) εγώ θα σου πω ότι έχεις δύο επιλογές: να φας ή να πεινάσεις. Άμα δε θες να πεινάσεις (και να "πεθάνεις της πείνας") θα δοκιμάσεις να φας. Και στα "φαγητά" που θα δοκιμάσεις κάποια θα καίνε και θα τσούζουν όπως μια καυτή χυλόπιτα. Καλύτερα, όμως, καμένος δοκιμάζοντας, παρά "ασφαλής" στην πείνα, σωστά; Άσε που ο μπουφές δεν έχει μόνο χυλόπιτες, απλά περνάς κι από αυτές αναπόφευκτα. Θα αφήσεις τον μπουφέ; Αν ναι, χαιρετίσματα στο Άγιο Όρος! Αντί, λοιπόν, να εστιάζεις στο "τι πήγε στραβά;" και "γιατί έτσι;" που δε θα βρεις απάντηση 90%, εστίασε σε αυτά που ξέρεις: Έκανες το καθήκον σου απέναντι στον εαυτό σου και στην άλλη που σου γέννησε αυτή την επιθυμία, έπαιξες τα χαρτιά σου (σωστά ή λάθος είναι άλλη κουβέντα, περίμενε το κατάλληλο ποστ), έχασες αλλά έχασες σαν άντρας και η ζωή συνεχίζεται όπως σου δείχνει η επόμενη μέρα. Συν ότι κέρδισες την εμπειρία για την επόμενη φορά, τα "χιλιόμετρα" στην πίστα. Και αντί να πεις "μπράβο μου" κλαίγεσαι; Ουστ! Θα επιστρέψω με ενδεικτικές "πόρτες" που μπορεί να ρίξει η κοπέλα και τον ανάλογο σχολιασμό. Μέχρι τότε διεκδίκησε αυτό που θες και σου αξίζει και θα έρθει (ακόμα κι αν δεν ήρθε τη συγκεκριμένη φορά).