Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άρθρα "Κύματος". Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άρθρα "Κύματος". Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Το πρωτάθλημα αρχίζει

Ξεκινάει πάλι η ομάδα μου στο 5χ5 το πρωτάθλημα σήμερα. Με την κίνηση της στους δρόμους από τις απεργίες στο φουλ, με πολλούς να μην έχουν μέσα να κατέβουν και να κάνουμε μόντες για να μαζευτούμε, με κάποιους νέους παίχτες να έρχονται και κάποιους παλιούς να λείπουν (και να μας λείπουν είτε αγωνιστικά είτε ως παρουσίες στην παρέα). Όλα αυτά ισχύουν μέχρι το βράδυ και μετά από αυτό. Για αυτή τη μία-μιάμιση ώρα που θα είμαστε (και θα πρέπει να είμαστε) σε κλίμα αγώνα, στο μυαλό μας είναι ιεραρχημένα άλλα πράγματα:

1) Να επιστρέψουμε υγιείς σπίτια μας.
2) Να χαρούμε το παιχνίδι ομαδικά (γιατί αλλιώς θα ήμαστε άλλη ομάδα και γι' αυτό παίζουμε.
3) Να κερδίσουμε (όχι σαν πολλές ομάδες που κερδίζουν και φεύγουν με μούτρα).
4) Να αποδώσουμε καλά ατομικά (γιατί έχουμε κι έναν εγωισμό, αλλά αυτός δε σημαίνει ότι παίζω μόνος μου αλλά ότι παίζω καλά ως μέλος της ομάδας)
5) Να μη μανουριάσουμε (με αντιπάλους, με συμπαίχτες, με τον διαιτητή, με τον εαυτό μας).

Καλή αρχή, Κυματοδηγοί!

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Βασίλης: "Έχω γεννηθεί το..." / Γιατρός: "Θα ξαναφορέσω την μπλε φανέλα."

Τα 11 βήματα έγιναν έμμεσο! Οι 11 ερωτήσεις χωρίστηκαν και μοιράστηκαν για να ολοκληρωθούν οι συνεντεύξεις που τόσο αγαπήθηκαν. Απολαύστε υπεύθυνα...!


Είναι ο φόβος των κόρνερ και ο μόνος που μπορεί να θεωρηθεί κοντά στην ηλικία του Κώστα. Θα τον βρεις ανάμεσα σε βιβλία ή κάτω από δοκάρια. Ο Βασίλης είναι ο άνθρωπος που ήρθε να καλύψει το κενό στο τέρμα των Κυματοδηγών φέτος με τις απουσίες του Άλκη και το έχει κάνει με όλες του τις δυνάμεις. Για πρώτη φορά βρίσκεται τετ α τετ με το μικρόφωνο του Ελ Κυμαδόρ και αποκρούει τις ερωτήσεις. Ιδού ο "φρέσκος" γκοπλίπερ των "μπλε".

-Βασίλη, ήρθες φέτος στην ομάδα και γνώρισες την αποθέωση γενικά και την αμφισβήτηση σε κάποια παιχνίδια. Ο ρόλος σου στους Κυματοδηγούς είναι κάτι παραπάνω από κομβικός. Πώς νιώθεις βρισκόμενος κάτω από τα γκολπόστ, στην πιο κρίσιμη ίσως θέση;
Προσπαθώ να βοηθήσω την ομάδα σε κάθε αγώνα για να μπορούμε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

-Έχεις περάσει από διάφορους συλλόγους. τι θα έλεγες για την παρουσία σου σε μια ιστορική ομάδα όπως οι Κυματοδηγοί φέτος;
Είμαι περήφανος που φοράω τη θρυλική μπλε φανέλα και είναι τιμή μου που πέρασα και από αυτό το σύλλογο.

-Με την εμπειρία σου αλλά και από τη θέση που βρίσκεσαι βλέπεις τα πράγματα διαφορετικά. Τι είναι αυτό που λείπει από τους Κυματοδηγούς φέτος;
Πιστεύω η σταθερότητα στην απόδοση, αυτό είναι το μόνο που λείπει.

-Σαφώς εσύ ως γυρολόγος και μισθοφόρος που έχεις υπάρξει σε διάφορες ομάδες μπορείς να εκτιμήσεις τα δυνατά σημεία μιας ομάδας. Πού ξεχωρίζουν οι Κυματοδηγοί;
Ξεχωρίζουν στο ότι είναι μία παρέα, το διασκεδάζουμε και πάντα προσπαθεί ό κάθε παίχτης να δίνει τον καλύτερό του εαυτό.

-Έχουν ακουστεί διάφορες θεωρίες για μια σου συνήθεια. Κάποιοι μιλούν για γούρι, κάποιοι άλλοι για εκπλήρωση συμφωνίας σου με το διάολο και πολλά άλλα. Ρίξε φως σε αυτή την παραφιλολογία και πες μας γιατί αποφεύγεις επιτακτικά τις τουαλέτες ειδικά στο ημίχρονο;
Γιατί δε θέλω να χάσω τη συγκέντρωσή μου από το παιχνίδι. Θέλω να είμαι συνέχεια στο γήπεδο!

-Η μεγάλη απορία όσων έχουν παίξει μπάλα μαζί σου, των φαν σου και των οπαδών της ομάδας συνοψίζεται σε 3 λέξεις: Πόσων ετών είσαι;
Την αληθινή ηλικία; Έχω γεννηθεί το 1974, κάντε την αφαίρεση...


---------------------------------------------------------------


Μπορεί να τον ακούς στο ραδιόφωνο, να τον βλέπεις σε προπονήσεις της Μίλαν, να σου βάζει ψυκτικό στο πόδι ή να βγάζει ασίστ σε βιντεάκι των Κυματοδηγών. Ο γιατρός αφήνει για λίγο το first aid kit του και αφήνεται σε μια εξέταση από τον Ελ Κυμαδόρ. Η διάγνωση είναι δική σας.

-Dr. Vaggelis, George Clooney στην εντατική του Σοκερίνο, πες μας δυο πράγματα για σένα. Ποια θεωρείς καλύτερη και χειρότερη στιγμή στην καριέρα σου;
Η καλύτερη ήταν όταν γνώρισα τους Κυματοδηγούς. Η χειρότερη είναι όταν είχε γίνει κάτι δυσάρεστο εδώ στα διπλανά γήπεδα. Ήταν ένα παλληκάρι που δυστυχώς έπαθε έμφραγμα και δεν προλάβαμε να κάνουμε τίποτα, πήγα και ήταν ήδη νεκρό. Η καλύτερη είναι που έρχεστε και παίζετε και σας βλέπουμε και χαιρόμαστε και έχω φορέσει και την τιμημένη φανέλα.

-Έχεις ζήσει την ομάδα στην πορεία του χρόνου. Ποια σεζόν ξεχωρίζεις και τι έχεις να πεις για τη νέα φουρνιά Κυματοδηγών;
Κλασικά η περσινή σεζόν ήταν νομίζω η καλύτερη. Ήταν η ομάδα σούπερ, πετάγατε, είχατε φοβερή επίθεση, φοβερό κέντρο, φοβερή άμυνα. Εγώ γούσταρα πολύ που σας έβλεπα και παίζατε. Νομίζω η περσινή σεζόν ήταν η καλύτερη. Για τη φουρνιά που έρχεται νομίζω έχετε όλα τα στοιχεία που χρειάζεται για να γίνει μια καλή ομάδα, απλά χρειάζεται λίγο δέσιμο το γλυκό, αν καταλαβαίνεις... Κάτι λείπει, αλλά νομίζω μέσα από τις δοκιμές που κάνετε θα βρείτε πάλι το σωστό δρόμο.

-Η πορεία της ομάδας έχει πάρει την κατιούσα. Εσύ ποιο πιστεύεις ότι είναι το γιατρικό για την αγωνιστική της ανάκαμψη;
Το γιατρικό πιστεύω ότι βρίσκεται καθαρά μεταξύ σας. Δε χρειάζεται να πάρετε άλλους παίχτες. Όταν θα βρείτε τη σωστή μαγιά με κατάλληλες προσθήκες, χωρίς υπερβολές όμως, θα αρχίσετε να δένετε. Ήσαστε καλή ομάδα την προηγούμενη σεζόν και επειδή σας φύγανε πολλά αξιόλογα στελέχη μείνατε σχεδόν μισός κορμός. Νομίζω ότι το μυστικό είναι η καλή ψυχολογία και όλα καλά θα είναι στη συνέχεια με μικρές κατάλληλες προσθήκες μέχρι να δέσει το γλυκό.

-Αρθρογραφούσες και στο "Κύμα". Πώς ήταν αυτή η εμπειρία σου και τι έγινε και σταμάτησες; Επίσης, οι οπαδοί της ομάδας λαχταράνε να σε δουν με την μπλε φανέλα μετά τη σύντομη τζούρα που τους έδωσες. Πότε θα γίνει αυτό;
Αρθρογραφούσα και ήταν ωραία εμπειρία γιατί έβλεπα τα παιχνίδια και μετά με καυστικό και χιουμοριστικό σχόλιο, με πινελιές δημοσιογραφικές, κάτι το οποίο δεν το έχω, προσπαθούσα να μεταφέρω τι έβλεπα και τι έλειπε. Έβαζα και τα καρφιά μου εγώ... Σταμάτησα γιατί σταμάτησε το πρωτάθλημα και αυτή η ομάδα και μετά κάποιες μέρες δεν μπορούσα να είμαι εδώ ή λόγω δουλείας, οπότε αναγκαστικά δεν μπορούσα να βλέπω. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα ξαναγίνει με το καλό. Όσο για το πότε θα φορέσω την μπλε φανέλα νομίζω έχεις δει φέτος ότι έχω χάσει πολλά κιλά, οπότε είμαι έτοιμος να τη φορέσω όποτε είναι σωστό. Νομίζω το πλήρωμα του χρόνου θα έρθει γρήγορα και θα ξαναφορέσω την μπλε φανέλα.

-Έχεις μείνει μισός. Πού πήγαν τα κιλά σου; Τι απέγινε η μάχη "κοιλιά με κοιλιά" με τον Πελέκη;
Θα σου δώσω ένα κινητό που είναι το τηλέφωνο της διαιτολόγου μου (γέλια). Εντάξει, ήταν και θέμα υγείας και με κατάλληλες κινήσεις όπως καλή διατροφή και καλή ψυχολογία όλα γίνονται. Όλα μέσα στο μυαλό μας είναι. Κόμπλεξ δεν υπάρχει, αλλά όταν είναι θέμα υγείας πρέπει να κάνουμε ότι είναι καλό για εμάς.

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Μπάκος: "Μου αρέσουν τα στημένα"

"Η ομάδα είναι οικογένεια, μια γροθιά", "υπάρχει καλό κλίμα στα αποδυτήρια" και άλλες βλακείες. Χα! Οι Κυματοδηγοί βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν το άχτι τους και να γλεντήσουν τον ταπεινό στρατιώτη Μπάκο προσφέροντας ο καθένας ερωτήσεις για τη συνέντευξή του. Ο ζήλος τους ήταν τέτοιος που δεν τον στήσανε "στα 11 βήματα", αλλά του κάνανε 12 ερωτήσεις. Ωστόσο, η ακεραιότητα του ανδρός έλαμψε μη διστάζοντας να απαντήσει σε σκληρές, ειρωνικές, προβοκατόρικες, προσωπικές και πάσης φύσεως ερωτήσεις. Γιατί αυτός είναι ο Μπάκος και αυτή είναι η συνέντευξή του.

-Προς το δεινό σκόρερ, το φόβητρο των γκολκίπερ, το σέντερ φορ ταυρί: η ερωτική αυτή σχέση με τα δίχτυα είναι έμφυτη ή επίκτητη;
Υπάρχουν διαμάχες ανάμεσα στους συμπεριφοριστές και τους γενετιστές για τέτοια ζητήματα. Δεν μπορώ να μιλάω για αυτή την ικανότητα, αρκεί που την έχω.

-Είναι γνωστό κύριε Μπάκο ότι πρωτοστατείτε στην έκδοση μιας εφημερίδας με σατυρικό περιεχόμενο. Σας δίνει χαρά να αρθρογραφείτε τη στιγμή που η ομάδα διαθέτει στις τάξεις της επαγγελματία δημοσιογράφο; Δε νομίζετε ότι έχετε πάρει λίγο ψηλά τον αμανέ; Επίσης έχει περάσει ποτέ από το μυαλό σας ότι η παρουσία σας ως ποδοσφαιριστή είναι εξίσου burlesque με τη δημοσιογραφία σας;
Κατ’ αρχάς δεν μπορώ να απαντήσω σε φήμες. Παραμένει άγνωστο ποιος κρύβεται πίσω από το «Κύμα», θα πρέπει να βρείτε και να ρωτήσετε τον El Kymador. Αν θέλετε να συγκρίνουμε το παιχνίδι μου με την πένα του El Kymador, θα έλεγα ότι αυτός σκοράρει στον Τύπο κι εγώ στα δίχτυα.

-Το στυλ παιχνιδιού που σας χαρακτηρίζει (σε αντίθεση με άλλων συμπαικτών σας που τους συκοφαντείτε αδίκως για υπέρμετρα σκληρό παιχνίδι) είναι αρκετά χαλαρό, soft θα έλεγα. Μέχρι που ακούστηκε η φράση «ο Μπάκος παίζει σαν κορίτσι». Πιστεύετε ότι αυτό αφήνει κάποια υπονοούμενα για τις σεξουαλικές σας προτιμήσεις;
Δε νομίζω ότι υπάρχουν τέτοια υπονοούμενα γιατί αν υπάρχουν τέτοιες αμφιβολίες μπορώ να βάλω κι εκεί μερικά «γκολάκια». Από εκεί και πέρα το soft παιχνίδι μου είναι έτσι γιατί είναι σαν το γλυκό: νομίζεις ότι σε γλυκαίνει, αλλά σε κάνει κακό αν δεν προσέξεις.

-Πρόσφατα δημοσιεύτηκαν φωτογραφίες σου (από παπαράτσι που σε κυνηγούν στην καθημερινή σου ζωή) που είσαι μεταμφιεσμένος ως Σαΐνης. Αλήθεια, το ποδοσφαιρικό σου ρεπερτόριο περιλαμβάνει αντίστοιχες τεχνικές και τρικ, μιας και οι οπαδοί της ομάδας αδυνατούν να δουν κάτι τέτοιο στον αγωνιστικό χώρο…;
Ένα θα πω: εμπρός καλή μου πάσα!

-Πώς αισθάνεσαι που είσαι το πολυεργαλείο της ομάδας, αλλά όχι στο γήπεδο, εκτός αυτού; Είσαι αυτός που οργανώνει τους υπόλοιπους, που παίρνει τηλέφωνα να δει τι ώρα παίζουμε, που κάνει τις συνεντεύξεις, που βγάζει τα πρωτοσέλιδα και αραιά και πού παίζεις και μπάλα. Πώς τα καταφέρνεις;

Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να είσαι πολύ ανύπαρκτος τύπος για να κάνεις τόσα άκυρα πράγματα. Προσπαθώ να μην έχω ζωή ώστε να μπορώ να ικανοποιώ όλες τις cult προσδοκίες μας.

-Η μη συχνή παρουσία του Άλκη λόγω υποχρεώσεων σε έχει κάνει αρχηγό. Ηγέτη. Τον άνθρωπο που φωνάζει και εμψυχώνει τους υπόλοιπους. Αληθεύει ότι δεν αποδέχεσαι αυτό το ρόλο επειδή στις υπόλοιπες «προσωπικές» σου σχέσεις είσαι «παντοφλάκιας»;
Παντοφλάκια δε με λες, με λες πολύ τσαντίλα και δύσκολο άνθρωπο. Το ίδιο πράγμα ισχύει, δυστυχώς, και στο γήπεδο. Θα προτιμούσα να κάνω μόκο από το να μετράω τις ανάσες μου, αλλά έλα που όπως βαριούνται να τηλεφωνηθούν μεταξύ τους για να κανονίσουμε καμιά μπάλα βαριούνται να συνεννοηθούν και μέσα στο γήπεδο!

-Οι γυναίκες λειτουργούν σαν τα γκολ. Κάποιες φορές χρειάζεται ένα τεχνικό πλασέ και κάποιες φορές ένα δυνατό να μην καταλάβουν από πού τους ήρθε. Εσύ πώς βάζεις τα γκολ σου;
Πάντως σπάνια σε τετ-α-τετ… Είμαι καλός στις στημένες φάσεις, μου αρέσουν τα στημένα.

-Οπαδοί των Κυματοδηγών αναφέρουν σε φόρουμ ότι σε βλέπουν συχνά στα Εξάρχεια τελευταία. Πώς έγινε αυτή η «στροφή στην ποιότητα»; Τι σε ωθεί στα μέρη αυτά; Θα μπορούσα να πω το αλκοόλ, θα μπορούσα να πω η γενικότερη φιλοσοφία των Εξαρχείων, αλλά θα πω το κλίμα και ο κόσμος εκεί που συχνάζω.

-Πώς γίνεται, ενώ όλοι (ακόμα κι εσύ) σε θεωρούν από τους μεγαλύτερους χασογκόληδες, να ξελασπώνεις την ομάδα στα δύσκολα βάζοντας σπάνιας ομορφιάς γκολ, γκολ βγαλμένα από σελίδες κόμικ, όπως θα έλεγε και γνωστός αθλητικογράφος; Πού οφείλονται αυτά τα ποδοσφαιρικά διαμάντια; Σκοπεύεις να τα συνεχίσεις;
Τα ποδοσφαιρικά αυτά διαμάντια οφείλονται στην Ουέφα που δεν έχει αποσύρει τα κόρνερ από τους κανονισμούς ακόμα. Σκοπεύω να εξαλείψω το στοιχείο της έκπληξης από τα γκολ μου βελτιώνοντας τα στατιστικά μου.

-«Κυματοδηγοί = η ποδοσφαιρική πραγμάτωση της επικούρειας φιλοσοφίας.» Δεκτό. Πλέον τα περισσότερα μέλη της ομάδας έχουν καταλάβει τι φιλόσοφος του ποδοσφαίρου είσαι. Για τους άλλους, τους κοινούς θνητούς, με ποιον φιλόσοφο θα παρομοίαζες τον εαυτό σου και γιατί;
Θα έπρεπε να είμαι ο ιερός Αυγουστίνος, γιατί είμαι ιερός. Γενικά θα έλεγα κανέναν Καντ, γιατί η ορολογία του είναι τόσο κουλή και τόσο περίπλοκη για τόσο απλά πράγματα.

-Είναι γνωστό πως οι Κυματοδηγοί είναι μεγάλο σχολείο. Εσύ τι έμαθες σε αυτό; Και τι σε δίδαξε κάθε παίχτης ξεχωριστά; Ποιον θα αποκαλούσες μέντορά σου, βρε αδερφέ;
Ως μελλοντικός καθηγητής πρέπει να πω ότι στο γήπεδο και δίνεις και παίρνεις. Ωστόσο, όταν έχεις δίπλα σου παίχτες σαν τον Πελέκη, που σου δίνουν ποδοσφαιρική τροφή, ή σαν τον Κώστα που σου μαθαίνουν να είσαι πιο σκληρός και λιγότερο «τιτίκα», πάντα βγαίνεις πιο πλούσιος από το γήπεδο. Μακάρι να έβγαινα και χρηματικά πιο πλούσιος. Αν πρέπει να διαλέξω μέντορα, θα έλεγα τον φίλο του Κάρα, τον Νίκο τον Ραντανπλάν που έδωσε άλλο νόημα στον ποδοσφαιρικό σουρεαλισμό, γιατί όταν έβλεπα πώς παίζει έλεγα ότι υπάρχουν και χειρότερα, σκύλιαζα και μάθαινα.

-Κατά δηλώσεις συμπαικτών σας η παρουσία σας στο χορτάρι δεν υπερβαίνει τα 5λεπτά σε περίπτωση άλλων (καλύτερων;) παιχτών. Ισχύει ότι πολλές από τις γυναίκες που βρέθηκαν (άθελα τους) στο δρόμο σας θα συναινούσαν ότι κάτι τέτοιο θα ήταν ρεκόρ για τις επιδόσεις σας σε άλλους πιο προσωπικούς τομείς;
Δεν έπρεπε να δεχτώ ερωτήσεις εκτός παιχτών (ακούς Εύα;), αλλά θα απαντήσω λέγοντας ότι όπως ματώνω στο γήπεδο έτσι ματώνουν στο κρεβάτι.

Υ.Γ.: Μπήκα στον πειρασμό να διορθώσω απαντήσεις μου όσο τις σκεφτόμουν μετά γιατί είναι πιο αντιπροσωπευτικές για μένα (π.χ. θα ήμουν ο Βιτγκενστάιν για πολλούς λόγους, όχι ο Κάντ), αλλά επειδή το ίδιο μπορεί να συνέβη και με τους υπόλοιπους συνεντευξιαζόμενους και δεν είχαν αυτή τη δυνατότητα άφησα τα πάντα όπως είναι. Και ο αυθορμητισμός κρύβει κι αυτός τη δική του εικόνα και βγάζει τη δική του αλήθεια.

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Πανούλης: Δε βρίσκω τρύπα εύκολα...

Ο βουκόλος των "μπλε", το ζαρκάδι των "Κυματοδηγών" απαντάει για πρώτη φορά σε δημοσιογραφικές ερωτήσεις. Αποστομωτικός και χωρίς να αιτιολογεί τα λεγόμενά του με τις σύντομες και περιεκτικές απαντήσεις του δίνει άλλη αξία στο "λακονίζειν εστί φιλοσοφείν". Άλλωστε, ο Πανούλης δε μιλάει σε μικρόφωνα αλλά στο γήπεδο. Σαλαγώντας τα πρόβατα της σοφίας και ξεριζώνοντας τα μποστάνια της γνώσης, ο Πάνος μας φέρνει πιο κοντά στη φύση και την αλήθεια...

-Μεγάλε γητευτή της μπάλας, μιας και είσαι σε ηλικία γάμου, όπως λένε κάποιοι, θα θέλαμε την έμπειρη ματιά σου για το πρωτάθλημα που έληξε και γι'αυτό που ξεκινάει.
(γέλια) Νομίζω φέτος θα έχουμε καλύτερη τύχη. Πέρυσι ήμασταν άτυχοι, με αρκετές απουσίες και... ήμασταν άτυχοι. Αυτό.

-Οργώνεις τα γήπεδα με μεγαλύτερη μανία κι από τρακτέρ με ντίζελ. Τρέχεις σαν περήφανο άτι στους "κάμπους"των 5x5. Ποιο το μυστικό της αντοχής και της ταχύτητάς σου;
Οι πολλές μπριζόλες και τα πολλά παϊδάκια.

-Πιο εύκολα βρίσκεις κήτος που του βαράνε πεναλντάκια και άνθρωπο που θα αποκαλέσει τον Κώστα "παλληκάρι" παρά το δρόμο για τα δίχτυα. Γιατί έτσι;
Δεν το γνωρίζει κανείς αυτό. Δε βρίσκω και τρύπα εύκολα!

-Μικρέ Πάνα των γηπέδων, σπέρνεις τον πανικό στους αντιπάλους σου σε κάθε παιχνίδι. Εσένα, όμως, τι σε φοβίζει;
Το τέρμα, φυσικά!

-Σα γνήσιος ποιμένας πώς θα καθοδηγούσες τους συμπαίχτες σου; Τι συμβουλές θα τους έδινες;
Να αλλάζουν περισσότερες πάσες.

-Τι σε εκνευρίζει πιο πολύ και τι σε φτιάχνει στο παιχνίδι της ομάδας;
Ο Σίμος με εκνευρίζει περισσότερο, όταν κερδίζουμε και βάζει γκολ! (γέλια) Με φτιάχνει να κερδίζουμε και με εκνευρίζει όταν δεν αλλάζουμε πάσες και χάνουμε.

-Αν το πρωτάθλημα του σοκερίνο ήταν μπάρμπεκιου, οι "Κυματοδηγοί" τι θα ήταν και γιατί;
Παϊδάκι, φυσικά!

-Παρά τις επελάσεις σου συνήθως παίζεις πίσω. Αν έπρεπε να διαλέξεις έναν μόνο για στόπερ δίπλα σου, ποιος θα ήταν;
Ο Κώστας. Είναι ο ίδιος ο χάρος προσωποποιημένος!

-Ξεκίνησε δημοψήφισμα για τον πιο "άγκολο" Κυματοδηγό. Με το χέρι στην καρδιά με ποια σειρά θα έβαζες Μπάκο, Άλκη κι εσένα;
Πρώτος εγώ, δεύτερος ο Άλκης και τρίτος ο Μπάκος.

-Εσύ και ο πρόεδρος είστε οι πιο πολυταξιδεμένοι μέχρι στιγμής. Πού πιστεύεις ότι θα έπρεπε να είναι η έδρα των μπλε και γιατί;
Στο εξωτικό Καρδιστάν.

-Πάνω από όλα οι Κυματοδηγοί είναι άντρες! Γνωρίζοντας τη ρητορική σου δεινότητα και τις γλαφυρές περιγραφές σου θα θέλαμε να σκιαγραφήσεις την ιδανική γκόμενα...
Δεν ξέρω, δεν απαντώ.

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Σίμος: "Δεν ξέρω ποιος είναι ο Σταυρουλάκης..."

Τι κι αν θέλει να τον λέμε Γεράσιμο; Σίμο τον γνωρίσαμε, Σίμο τον λέμε, Σίμο τον δοξάζουν οι οπαδοί στα συνθήματα όταν φορτώνει με γκολ τα αντίπαλα δίχτυα. Ο MVP του πρωταθλήματος φέτος για τους "μπλε", ο άνθρωπος που έμαθε στον Τιερι Ανρί να πλασάρει όταν ήταν ακόμα ένα ψιλομύτικο κριάρι, ο αθλτητής-αθλητικόγράφος για πρώτη φορά δίνει απαντήσεις αντί να κάνει τις ερωτήσεις. Ο πρώτος σκόρερ της σεζόν για του "Κυματοδηγούς" αποκαλύπτεται σε μια συνέντευξη ποδοσφαιρική, δημοσιογραφική, προσωπική, κίτρινη, ροζ και σκληρού ροκ, πολύπλευρη όπως και η συμπεριφορά του στην επίθεση της ομάδας. Ο Σίμος είναι "στα 11 βήματα", δίνει απαντήσεις και δε διστάζει να δηλώσει ερωτευμένος όχι μόνο με την ομάδα...

-Σίμο, φέτος κάνεις την καλύτερη σου χρονιά στου Κυματοδηγούς, αναγεννημένος σαν τον Φέλιξ Μπόρχα όταν πήγε στη Γερμανία. Ένα σχόλιο για την απόδοσή σου;
Νομίζω ότι είναι γενικά το κλίμα πάρα πολύ καλό. Η ομάδα πάει καλά, δε γίνεται να βάζεις γκολ αν και πίσω δεν πάει καλά ή δε σου δίνουν τις σωστές πάσες. Η αναγέννησή μου δε νομίζω ότι είναι σαν του Φέλιξ Μπόρχα, νομίζω ότι ήμουν καλύτερος από τον Μπόρχα ακόμα και στα χειρότερά μου και οφείλεται στο φίλο μου Μπάκο που με έψησε φέτος να έρθω και με κράτησε στην ομάδα όταν θόλωσε λίγο το μυαλό μου και νομίζω ότι οι δικές του ψυχολογικές ντόπες, η όρεξη που δίνει και στους υπόλοιπους έχουν αποτελέσει την έμπνευση για να παίζω όπως παίζω.

-Ποιο είναι το μυστικό σου; Οι μικροί φίλοι της ομάδας λένε "όταν μεγαλώσω θέλω να πλασάρω σαν το Σίμο" και σου έχουνε βγάλει το nick "κ-εραστής"…
Μυστικό δεν υπάρχει, είναι θέμα ψυχολογίας. Άμα υπάρχουν παίχτες που δε σου ζαλίζουν τον έρωτα στην ομάδα, είσαι κι εσύ πιο ερωτικός...

-Θα ήθελες να αναφερθείς σε κάποια παλιότερη συνέντευξη; Κάτι είχε ακουστεί για ενστάσεις σου σε δηλώσεις Πελέκη…
Θα σταθώ σε αυτό που είχε πει ο Μπάμπης ότι δεν είχε παίξει και πολύ μαζί μας για να σχολιάσει σε μία ερώτηση για τους συμπαίχτες. Ακόμα κι αυτή η "κακή" λόγω άγνοιας δήλωση με έκανε να πεισμώσω για να αποδείξω την αξία μου.

-Εσύ από τους συμπαίχτες σου τι παραπάνω θα ζητούσες;
Από το Βασίλη θα ήθελα να μην τρώει γκολ κάτω από τα πόδια. Από τον Μπάκο να μην εκνευρίζεται (δε θα ζητήσω να βάλει γκολ γιατί θέλω να ζητάω εφικτά πράγματα). Από τον Πανούλη να λέει κάθε φορά αυτό που θέλει. Από τον Άρη δεν έχω να ζητήσω και πολλά γιατί είναι και παραμένει σταθερή αξία, δεν έχω να πω κάτι αγωνιστικό αν και έχω ενστάσεις για την εξωαγωνιστική του συμπεριφορά. Ο Αλέξης νομίζω ότι δίνει λύσεις και όσο περνάει ο καιρός γίνεται καλύτερος. Τον αδερφό μου πάντα θα τον κράζω, οπότε δε θα είμαι αντικειμενικός γιατί έτσι είναι η φύση του μεγάλου αδερφού. Ο Άλκης να μην ακούει μουσική όταν παίζει μπάλα και να μην τρέχει αριστερά δεξιά χωρίς λόγο, γιατί τα γήπεδα είναι καλοσυντηρημένα, δε χρειάζονται όργωμα. Για τον Κώστα δεν μπορώ να ζητήσω θαύματα, όταν ακόμα και ο Άγιος Βασίλης είπε ότι δεν μπορεί να κάνει θαύματα και να κόψει χρόνια, οπότε απλά να είναι ζωντανός και για το επόμενο παιχνίδι.

-Συνεχίζετε με τον αδερφό σου την παράδοση "οικογενειακή υπόθεση" στους Κυματοδηγούς. Μετά τους αδερφούς Θάνους, εσείς. Πώς είναι να παίζεις με τον bro στο γήπεδο και τι απαντάς στα σχόλια για οικογενειοκρατία στην ομάδα (συγγενικές σχέσεις Άλκη-Κώστα-Πάνου, ξαδέρφια Άρης-Αλέξης);
Οι Κυματροδηγοί είναι μία οικογένεια ούτως ή άλλως.

-Καμιά φορά τα νεύρα κάνουν τους άντρες πιο σκληρούς, σα χάδια σε επίμαχα σημεία. Στις κατηγορίες ότι είσαι "γλυκομίλητος σαν μικρός Κώστας χωρίς αρθριτικά" (βλ. γράμματα στον Άγιο Βασίλη) και ότι "αφήνεις το καράβι σαν Βγενοπουλοπατέρας" (βλ. πρόσφατη δήλωσή σου στο "Κύμα") τι θα ήθελες να απαντήσεις τώρα με καθαρό μυαλό και υπό την επήρεια lexotanil, Σίμο-Rafik-Μανωλίδη;
Δε θα κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου ούτε θα χρησιμοποιήσω όμορφες κουβέντες. Θεωρώ ότι ώρες-ώρες γίνομαι πουστρ@κι, αλλά ο μόνος λόγος που το κάνω είναι γιατί πραγματικά πιστεύω ότι μπορεί αυτή η ομάδα σε θέματα ομόνοιας να είναι η καλύτερη του πρωταθλήματος. Αυτός είναι ο λόγος που εκνευρίζομαι ώρες-ώρες.

-Κόσμος φεύγει και κόσμος έρχεται φέτος στην ομάδα. Έχεις κάποιο γενικό ή ειδικό σχόλιο;
Θα προτιμούσα να είμαστε κάθε βδομάδα 7-8 σταθερά άτομα, αλλά ξέρω ότι αυτό δε γίνεται, οπότε νομίζω ότι οι προσθήκες είναι καλές όποτε γίνονται με συνεννόηση με εξαιρέσεις βέβαια. Δε νομίζω ότι κάνουν πάντα κακό οι ξαφνικές αλλαγές στη σύνθεση αλλά δεν είναι πάντα ευεργετικές.

-Από την περσινή εμπειρία του 8x8 τι μνήμες έχεις;
Νομίζω μας έκανε σοφότερους και από τις συνεχείς ήττες γίναμε ακόμα πιο ομάδα. Τελικά καταλάβαμε ότι δεν μπορούμε να παίζουμε 8x8 και είμαστε εκεί που πρέπει πλέον και αργά ή γρήγορα θα έρθει και ο τίτλος.

-Όταν πας για συνεντεύξεις ως αθλητικός δημοσιογράφος και όχι ως παίχτης πώς είναι; Και τι θα έλεγες για τον Γιάννη Σταυρουλάκη και την ιντερνετική του καριέρα;
Δεν ξέρω ποιος είναι ο Σταυρουλάκης... Όταν πάω για συνεντεύξεις προσπαθώ να είμαι όσο πιο επαγγελματίας γίνεται, αλλά και όσοι ασχολούνται με το "Κύμα" και τις συνεντεύξεις στα δικά μας κάνουν εξαιρετική δουλειά που ξεπηδά από τα ερασιτεχνικά όρια.

-Κεφάλαιο γυναίκες. Το 33,33333 του γυναικείου πληθυσμού στις εξέδρες των Viagras έρχεται για πάρτι σου. Τι θα δήλωνες προς αυτές;
Ρώτησε και πριν για μυστικό στο παιχνίδι μου και ήθελα να το αποφύγω αλλά τώρα δε γίνεται. Είμαι στην καλύτερή μου φάση στα προσωπικά, πιο ερωτευμένος από ποτέ. Θα με χαρακτήριζα παντρεμένο και αυτή η γαλήνη στα ερωτικά μου είναι πολύ σημαντική, οπότε όλες τιε υπόλοιπες θα τις απογοητεύσω...

-Με τη δημοσιογραφική σου εμπειρία, Larry King των γηπέδων, Βασίλη από το Καματερό των 5x5, τι θα άλλαζες αν ήσουν υπεύθυνος για την έκδοση του "Κύματος";
Πολλά αλλά και τίποτα, γιατί είναι μια σταθερή αξία και άσχετα από το αν είναι ωραίο ή όχι έχει το δικό του χαρακτήρα και τη δική του ταυτότητα, οπότε δε θα άλλαζα τίποτα.

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Γράμματα στον Άγιο Βασίλη

...by Σίμος

Άγιε μου Βασίλη,
καταρχήν πρέπει να σου πω, ότι τα κόκκινα δεν σου πάνε καθόλου. Το πρασινάκι θα σου ταίριαζε γάντι. Ωστόσο (για να σε καλοπιάσω), παραμένεις και ο πρώτος! Δεν θα σε κουράσω πολύ. Θέλω να με κάνεις να τρέχω σαν τον Μπολτ, να πασάρω σαν τον Μέσι και να σκοράρω… όπως σκοράρω.
Μπάκος

Συνονόματε,
εμένα πρέπει να με τιμήσεις ιδιαίτερα. Τι διάολο το ίδιο όνομα έχουμε. Θέλω να κάνεις τον Μπάκο να με θυμάται σε όλα τα πρωτοσέλιδα. Να αναφέρει τις πάσες μου, τις τοποθετήσεις μου και τις αποκρούσεις γιατί το ξεχνάει. Αυτό. Α, κι αν δεν είναι κόπος, δεν κόβεις λίγο από τα γένια σου να βάλω καμιά τρίχα στο κεφάλι μου. Ας είναι κι άσπρη…
Βασίλης (τέρμα)

Βασιλάκη,
Γνωρίζω πολύ καλά ότι είσαι ένας από τους αγαπημένους του…. Κυρίου. Πρέπει να σε έχει πάνω από όλους για να είσαι ο αγαπημένος Άγιος των παιδιών. Επειδή ξέρω ότι έχεις τα κονε, θα σου ζητήσω κάτι δύσκολο. Θέλω να μου κόψεις καμιά τριανταριά χρόνια. Να γίνω εξήντα και να… πετάω στο γήπεδο.
Πρόεδρος

Santa,
Γενικά είμαι βολικός άνθρωπος. Εγώ δεν θέλω και πολλά. Μου τα έδωσε όλα το αφεντικό σου, όταν με έπλαθε. Αλλά, επειδή αυτοί οι κυματοδηγοί είναι άμπαλοι και χωρίς εμένα δεν μπορούν, άφησε έξω από το σπίτι μου, ένα τζετ κι έναν πιλότο, ούτως ώστε να κάνω το Ρέντη-Λαγονήσι, Παγκράτι-Κολιάτσου.
Σιμάδερφος


Σιχαμένε,
να ξέρεις ότι μου τη σπας. Από εκεί που ήμουν το talk of the town, ο MVP, που λέει και ο φίλος μου ο Μπάκος, αυτές τις μέρες όλοι μιλάνε για σένα. Τέλος πάντων αν θες να κάνεις κάτι χρήσιμο, κατήργησε τα δοκάρια, μεγάλωσε το τέρμα και κατήργησε και τους γκολκίπερ (μόνο όταν σουτάρω εγώ), για να βγω πρώτος σκόρερ….
Σίμος

Αγαπητέ,
Έχουμε και λέμε. Θέλω μία μπάλα λούτρινη για να παίζω με το ξάδερφό μου τον Αλέξη. Μία μπάλα σφαιροβολίας για να την πετάω στους άχρηστους τους διαιτητές. Μία μπάλα του μπόουλινγκ για τη ρίχνω στα αχαμνά των αντιπάλων, που μόνο με κλωτσιές μπορούν να με σταματήσουν. Και μία μπάλα για να παίζω μόνος μου. Και λίγο χόρτο, για να σπάει η μονοτονία. Μετά τιμής,
Άρης

Βασίλλλλ,
Εδώ στην Καρδίτσα, σε έχουμε σε μεγάλη εκτίμηση. Εγώ βέβαια δεν πιστεύω ότι υπάρχεις. Ναι, ναι, όπως το ακούς. Διότι αν υπάρχεις, εδώ και τόσο χρόνια που σου στέλνω το ίδιο γράμμα και σου λέω να σκοράρω, έστω κι από τύχη, με γράφεις στις χριστουγεννιάτικες μπαλίτσες σου. Αϊ σιχτίρ.
Πανούλης

Μεγάλε,
δεν μου φέρεσαι καλά. Μία-δυο φορές που έχω καταφέρει αν έρθω για μπάλα, έχουμε χάσει. Πήγαμε για οινόμελα και όλοι με είχαν πάρει στο ψιλό. Με έλεγαν γκαντέμη. Ποιον; Εμένα! Την ψυχή, την καρδιά, το αίμα στις φλέβες αυτής της ομάδας. Επειδή ξέρω ότι είσαι έξυπνος άνθρωπος, θεωρώ ότι σου διέφυγε. Να το διορθώσουμε, όμως έτσι. Και μην ξεχάσεις και την αναρρωτική…
Άλκης

Απάντηση στον Πρόεδρο
Κάνω αυτή τη δουλειά από το 1681. Δυστυχώς, έχω κι εγώ νόμους. Ένας από αυτούς λέει ότι δεν μπορώ να κάνω δώρα σε αυτούς που έχουν γεννηθεί πριν από τη χρονιά που ανέλαβε καθήκοντα. Κώστα λυπάμαι, αλλά χαίρομαι κιόλας, αφού δεν ήξερα ότι υπάρχει εν ζωή κάποιος με μεγαλύτερη ηλικία από εμένα.
Santa Claus

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Άρης: "Κάποια στιγμή πρέπει να το σηκώσουμε!"

Το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό άθλημα, αλλά κάποιοι παίχτες ξεχωρίζουν. Ο Άρης ήταν πάντα μέσα στους διακριθέντες των Κυματοδηγών, να κόβει στην άμυνα, να βεντουζάρει στο μαν-του-μαν (ναι, διάολε, έτσι το γράφω! ), να ηρεμεί στο κέντρο, να τριπλάρει αντιπάλους, να περνάει κάθετες μπαλιές και σέντρες ανάλογα με το πού βρίσκεται και να σκοράρει όποτε του δίνεται η ευκαιρία. Ο παίχτης που είναι πιο πλήρης και από γιαούρτι αποκαλύπτεται σε μια συνέντευξη την οποία εκπόνησε στο 99% της ο Άλκης και επιμελήθηκε ο El Kymador.

-Αν ήσουν τραπουλόχαρτο, θα ήσουν το 10 το καλό που δεν το κόβουν ούτε με βαλέ. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε και το νούμερο στη φανέλα σου. Το POS, όμως, που γράφεις στην πλάτη θες να μας πεις τι είναι;
Έχει να κάνει με το αγαπημένο μου συγκρότημα, τους pain of salvation, οι οποίοι ξεχωρίζουν γιατί μπορεί να μιλάνε για τα πάντα.

-Κι εσύ, όμως, τόσο καιρό αγωνιζόμενος με τους Κυματοδηγούς έχεις παίξει σε όλες τις θέσεις και έχεις τρέξει σε όλα τα πλάτη και μήκη του γηπέδου. Σε ποια θέση πιστεύεις ότι μπορείς να προσφέρεις τα περισσότερα;
Σε κάθε θέση θέλει χρόνο για να προσαρμοστείς. Δεν μπορείς να παίζεις ανά πάσα στιγμή παντού. Θέλει να έχεις παίξει κάποιους αγώνες συνεχόμενα στη συγκεκριμένη θέση. Θα έλεγα ότι είμαι καλύτερος πίσω, στην άμυνα, αλλά αν η ομάδα έχει περισσότερα κενά μπροστά, παίζω και μου αρέσει.

-Ένα εκ των κορυφαίων ποιημάτων που γράφτηκε ποτέ, ο "ύμνος των Κυματοδηγών" αναφέρεται σε εσένα ως εξής: "Πάνω κάτω τρέχει ο Άρης και το 10 το φορά, κάνει σέντρες, κάνει πάσες, κάνει σουτ φαρμακερά. Εσύ ποιο πιστεύεις ότι είναι το δυνατό σου σημείο;
Δύσκολη ερώτηση... Μάλλον η προσαρμοστικότητά μου, το ότι μπορώ να παίξω σε διάφορες θέσεις.

-Είναι αλήθεια ότι είσαι το βαρόμετρο της ομάδας με ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, αλλά τις τελευταίες αγωνιστικές ο Σίμος σου έχει κλέψει τη δόξα. Σε προβληματίζει αυτό; Και αν ναι, τι σκοπεύεις να κάνεις;
Όχι, γιατί να με προβληματίζει; Κάποιος πρέπει να βάζει τα γκολ για να κερδίζουμε... Εγώ μπορώ να προσφέρω και σε άλλους τομείς. Τα γκολ μπορούν να τα βάζουν είτε ο Σίμος είτε ο Αλέξης είτε κάποιος άλλος που να παίζει στην επίθεση.

-Η ομάδα έχει και νέα πρόσωπα φέτος. Ποιος πιστεύεις ότι έχει αποδώσει τα περισσότερα έως τώρα από τους καινούργιους;
Δε συγκρίνονται μεταξύ τους οι νέοι. Ο Βασίλης στο τέρμα είναι πολύ σταθερός έως τώρα κι αυτό είναι πολύ θετικό γιατί αλλιώς ποιος ξέρει ποιος θα έπαιζε στη θέση του Άλκη... Ο Κώστας; Χοχοχο!

-Οι τυφλές μπαλιές που βγάζεις κόβονται μόνο από αμυντικούς με μαντικές ικανότητες και τον μόνο που ξέρουμε είναι τη "σειρά" του Κώστα, τον μάντη Κάλχα (όλοι έχουμε ακούσει την ιστορία για το πώς έχασε το φως του...). Εσύ πώς οραματίζεσαι το μέλλον των Κυματοδηγών;
Όπως κάθε Κυματοδηγός. Κάποια στιγμή πρέπει να το σηκώσουμε!

-Τι ή ποιος πιστεύεις ότι λείπει από τη φετινή ομάδα;
Το γκολ λείπει, που συνεπάγεται Θάνους.

-Με ποιο συμπαίχτη σου θεωρείς ότι βρίσκεσαι καλύτερα στο γήπεδο και με ποιον απολαμβάνεις περισσότερο το παιχνίδι;
Ο Κώστας έχει τη μεγαλύτερη εμπειρία από όλους μας λόγω ηλικίας, έχει συνεργαστεί με πάρα πολλούς, οπότε είναι εύκολο και για μένα να συνεργάζομαι μαζί του. Ξέρεις ποιες είναι οι κινήσεις του, δεν μπορεί να κάνει και πολλά περισσότερα έτσι κι αλλιώς, οπότε ξέρεις πώς κινείται στο γήπεδο και αντιδράς αναλόγως. Απολαμβάνω το παιχνίδι με τον Σίμο φέτος. Έχει βάλει κάποια γκολ που χαίρομαι που υπάρχει στο γήπεδο αυτό το άτομο και δίνει λύσεις.

-Επειδή η παρομοίωση της ομάδας με φαγητό έχει δοθεί από τον καθ'ύλην αρμόδιο, τον Μπάμπη Πελέκη, μετατρέψαμε την ερώτηση για εσένα. Αν οι Κυματοδηγοί ήταν μουσική, τι είδος θα ήταν και γιατί;Θα ήταν μάλλον μια ροκ μπαλάντα, γιατί θα είχε πολλές διακυμάνσεις...

-Δέκατη ερώτηση, σαν το νούμερο σου που στοιχειώνει τους αντιπάλους σου στο γήπεδο: Έχουν ακουστεί πολλά για την προσωπική και εξωγηπεδική σου ζωή. Έχεις να δηλώσεις κάτι γι'αυτό; Πόσο συγκεντρωμένος και προσηλωμένος είσαι στους φετινούς στόχους της ομάδας;
Θα προτιμούσα να μη μιλήσω γι'αυτό. Οποιαδήποτε προσωπική ζωή δεν έχει να κάνει με τους Κυματοδηγούς, εγώ είμαι εδώ για να προσφέρω.

-Αν υπήρχε όρος στους αγώνες να ανακοινώνει ένα άτομο την αρχική πεντάδα της ομάδας του και οι συμπαίχτες σου διάλεγαν εσένα, με ποιους πέντε θα ξεκινούσαν το παιχνίδι οι Κυματοδηγοί;
Έχουμε ποιοτικό ρόστερ και σίγουρα θα βοηθούσαν όλοι εξίσου, είτε ξεκινούσαν είτε όχι. Αν έπρεπε να βγάλω μια πεντάδα για να ξεκινήσει και μόνο θα έλεγα τον Άλκη στο τέρμα, Πανούλη κι εμένα στην άμυνα, τον Αλέξη κορυφή και το Σίμο πίσω του.

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Άλκης: "Θα τα καταφέρουμε, Κυματοδηγοί είμαστε!"'

"Ναύτης βγήκε στην στεριά" και δεν μπορούσαμε να μην του πάρουμε συνέντευξη. Ο Άλκης Λιάσκος αψηφώντας τις "φουσκοθαλασσιές" μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας. Αναφέρεται στην ομάδα, τον εαυτό του, τη θέση του τερματοφύλακα, τον Κώστα και την άσχημη εμφάνιση των "μπλε" ενάντια στους Ταλαίπωρους. Ναύτη, έι!

-"Ήρθες σαν τα πρωτοβρόχια", "ήρθες σαν την άνοιξη", "ήρθες πάλι σαν το δολοφόνο που στον τόπο του εγκλήματος γυρνά". Γιατί ήρθες; Τι σε συνδέει με τους Κυματοδηγούς;
Η σύνδεσή μου με τους Κυματοδηγούς είναι άρρηκτη. Είμαι ένα ιδρυτικό στέλεχος και πρέπει να στηρίζω την ομάδα μέχρι τέλους. Τώρα αν καταφέρω να την καταστρέψω, όπως τα υπόλοιπα πράγματα στη ζωή μου, εύγε! Είμαι και ενεργό στέλεχος της Κ.Ε.Κ.. Κάναμε μια κίνηση με κάποιους άλλους δυνατούς αντιπροσώπους των Κυματοδηγών και καταφέραμε να βγάλουμε την ομάδα από το τέλμα και από τη σαπίλα που ονομάζεται Κώστας.

-Αν και Άδης, είσαι Κέρβερος όταν βρίσκεσαι στο τέρμα. Χειρότερο για σένα είναι ένα πέναλτι, ένα φάουλ, ένα κόρνερ ή ένα τετ-α-τετ;
Πιστεύω ότι το χειρότερο είναι ένα πέναλτι, γιατί είναι πολύ μικρό το τέρμα και δεν προλαβαίνεις να ψαρέψεις τον αντίπαλο παίχτη που θα πλησιάσει να εκτελέσει.

-Αν οι Κυματοδηγοί ήταν μια ποδοσφαιρική ελίτ σε Big Brother, ποιον θα πρότεινες για αποχώρηση και γιατί;
Τον big brother Κώστα. Να έρθει η επανάσταση και η αναρχία, βρε αδερφέ!

-Ποια τα σχόλια σου πάνω στη συνέντευξη στον Κώστα, όπου αναφέρθηκε σε εσένα;
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιο καλάμι που να έχω καβαλήσει, η αξία μου είναι δεδομένη. Τώρα, ο Κώστας άμα βλέπει άλλα πράγματα σαν καλάμια ανάμεσα στα πόδια μου, τότε τον ευχαριστώ

-Οι αναγνώστες του Κύματος θέλουν να ακούσουν από εσένα τις εντυπώσεις σου για το Βασίλη...
Είναι καλός τερματοφύλακας, νομίζω μπορεί να καλύψει το κενό που αφήνω τις μέρες που απουσιάζω στη θάλασσα, αλλά, εντάξει, Άδης δε θα γίνει ποτέ.

-Φέτος υπάρχουν οι γνωστές απουσίες και κάποιες προσθήκες. Πώς πιστεύεις ότι θα επηρεάσει αυτό την ομάδα;
Μέχρι να δέσει η ομάδα χρειάζεται πίστωση χρόνου από τους οπαδούς, να πιστέψουν σε εμάς. Λείπουν πάλι, όπως πάντα οι αδερφοί Θάνοι, που η απουσία τους είναι μεγάλο κενό, αλλά πιστεύω θα τα καταφέρουμε, Κυματοδηγοί είμαστε!

-Ως ναύτης, ποια βλέπεις να είναι η πορεία της ομάδας μέσα στη φουρτούνα του πρωταθλήματός;
Αυτή που πρέπει. Πρωτάθλημα. Αυτό, αυτό, αυτό είναι το σωστό.

-Φήμες λένε ότι στην αποχώρηση του αθλητικογράφου Γιάννη Στ. από αθλητικό σάιτ έπαιξε ρόλο η δεδηλωμένη αγάπη του για τους Κυματοδηγούς. Το σχόλιό σου...
Οι Κυματοδηγοί χτυπιούνται από παντού. Μπορεί να μην είμαστε δικτυωμένοι όπως άλλες ομάδες, αλλά μπορούμε να του προτείνουμε μια θέση ως συντάκτη στο «Κύμα»

-΄Οταν παλεύεις με τα κύματα και τα θαλάσσια τέρατα, ποιος Κυματοδηγός σου λείπει περισσότερο από τα αποδυτήρια;
Θα έλεγα τον κύριο Πελέκη ο οποίος θα μπορούσε να καταβροχθίσει τα θαλάσσια τέρατα. Παρόλα αυτά θα πω τον Κώστα γιατί θα τον ήθελα πολύ σαν θαλασσοδαρμένο σκαρί, σαν φαλκονέρα, να τραβάει αυτός τα κύματα πάνω του και να μην κουνιόμαστε εμείς. Θα χρησίμευε και ως όπλο, να τον χρησιμοποιούσαμε αν ξεμέναμε από βλήματα. Τον ίδιο τραυματισμό θα αποφέρει…

-Το τελευταίο παιχνίδι ήταν τσόντα. Τι χρειάζεται άμεση βελτίωση για να είναι μια κακή παρένθεση;
Πιστεύω ότι η επίθεσή μας πάσχει ακόμα και επειδή ο Μπάμπης είχε καιρό να παίξει χωλαίναμε από αριστερά. Κι εγώ, βέβαια, δεν ήμουν καλύτερος. Τα έπνιξα πολύ άσχημα τα κουνέλια. Τα έπνιξα χωρίς σωσίβιο.

-Αν ζητούσες ένα πράγμα από τους συμπαίχτες σου, ποιο θα ήταν αυτό;
Πρωτάθλημα.

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Σιμάδερφος: "Στο 5x5 ξεδίνουμε!"

Ο μύθος λέει ότι θέλανε όντως να τον βαφτίσουν Σιμάδερφο, αλλά το τυπικό της χριστιανικής εκκλησίας δεν μπορούσε να παρακαμφθεί. Ο Κώστα για κάποιους, αλλά Σιμάδερφος για πολλούς άλλους, είναι το ντόπερμαν των κυματοδηγών: σκυλί στο γήπεδο, δαγκώνει πίσω, τρέχει ασταμάτητα και δίνει λύσεις μπροστά. Σε μία από τις λίγες φετεινές του εμφανίσεις με τη φανέλα των Κυματοδηγών άνοιξε την καρδιά του για τους αναγνώστες του Κύματος αποφεύγοντας τα κλισέ και μοιράζοντας στάλες σοφίας στον άνυδρο κόσμο βλακείας που ζούμε.

-Αγαπητέ Σιμάδερφε, long time no see που λένε στο χωριό μου. Αντικειμενικές δυσκολίες κρατάνε το ποδοσφαιρικό σου μεγαλείο μακριά από τη βασική σύνθεση των Μπλε. Πώς νιώθει γι' αυτή την αλλαγή και ποια είναι τα συναισθήματά κατά την επιστροφή σου;
Η επιστροφή μου είναι ένα χαρμόσυνο γεγονός. Αντικειμενικές δυσκολίες με κρατάνε μακριά από τις υποχρεώσεις μου εδώ πέρα, αλλά όπου με χρειάζεστε και όσο το επιτρέπουν οι συνθήκες θα δίνω το παρόν και τον καλύτερο δυνατό εαυτό μου.

-Θες να μοιραστείς με τους φαν σου τι σε κρατάει μακριά από μιοα σταθερή παρουσία στο πρωτάθλημα;
Οι φαν μου έχουν δικαίωμα να ξέρουν ότι είναι δύσκολη η απόσταση για μένα. Από Γλυφάδα ερχόμουν, αλλά τώρα από το Λαγονήσι του Ρέντη πέφτει κομματάκι μακριά. Απλά, όπως είπα, θα προσπαθήσω να δίνω το παρόν και πάντα τον καλύτερο εαυτό μου.

-Ποια τα σχόλιά σου για τους νέους παίχτες που είδες σήμερα και ποιες οι συμβουλές σου, μιας και έχεις το σεβασμό όλων;
Τον βασίλη που είναι ο μόνος νέος σήμερα τον είχαμε πετύχει αντίπαλο και είχε παίξει και μια φορά μαζί μας στο 8x8. Είχα μια εικόνα, είναι αξιόπιστο τέρμα, πολύ καλός. Περιμένω να δω και τους υπόλοιπους...

-Τι είδε το αιμοσταγές μάτι σου στο σημερινό αγώνα; Ποιες διαφορές εντόπισες σε σχέση με άλλες χρονιές;
Οι απουσίες ήταν εμφανείς, αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει διαφορά. Υπάρχει το περσινό πρόβλημα που δε βάζουμε γκολ. Διαφορές πρέπει να υπάρξουν ουσιαστικές στη νοοτροπία. Παίζουμε πάντα για να κερδίσουμε!

-Ποιον θα έχριζες ως αντι-Σιμάδερφο για όταν λείπεις;
Πιστεύω ο Μπάκος με τον Πανούλη τα πάνε πολύ καλά.

-Σκοράρεις,μαρκάρεις,ματώνεις το ίδιο παντού. Πού προτιμάς να παίζεις;
Αγαπημένη μου θέση είναι στα αμυντικά χαφ του συστήματος "πέος" ή δεξί μπακ-χαφ.

-Φέτος η ομάδα παίζει ξανά μόνο 5x5, ενώ την προηγούμενη χρονιά είχαμε και το 8x8. Θες να τα συγκρίνεις;
Είναι διαφορετικά. Το πεντάρι είναι πιο απλό και μαζεμένο και παίζουν σημαντικό ρόλο η ταχύτητα και η δύναμη, αλλά έχει έλλειψη ελευθερίας κινήσεων. Το οχτάρι δίνει μεγαλύτερη ελευθερία, είναι πιο κοντά στο κλασικό ποδόσφαιρο. Μακάρι να παίζαμε οχτάρι, αλλά και το πεντάρι είναι μια χαρά. Ξεδίνουμε!

-Εσύ, ο Τάσος, ο Μπάμπης, ο Άλκης, ο Αργύρης δυστυχώς θα είστε σε λίγους αγώνες ή καθόλου φέτος. Πόσο θα στοιχίσει αυτό στη νέα ομάδα, παρά τις νέες προσθήκες;
Τα παλιά παιδιά είναι τα θεμέλια των Κυματοδηγών, οι πραγματικοί Κυματοδηγοί. Οι επόμενη είναι η επόμενη γενιά. Συνεχίζεται η ομάδα με μεταγραφές για να γίνει καλύτερη.

-Ποιος θα σου λείψει περισσότερο από τα αποδυτήρια;
Πιστεύω ότι οι στρατιωτικές υποχρεώσεις του Άδη Λιάσκου δημιουργούν μια μεγάλη απουσία και παικτικά και ως προς το χαρακτήρα.

-Μια συμβουλή και μια ευχή για την ομάδα;
Συμβουλή, να παίξουμε το ποδόσφαιρο που ξέρουμε. Ευχή, το λογικό αποτέλεσμα της συμβουλής, δηλαδή να πάρουμε το πρωτάθλημα.

-Ανάμεσα στα διάσημα αδέρφια του ποδοσφαίρου όπως οι αδερφοί ΝτεΜπουρ, Ινζάγκι, Μιλίτο, Τουρέ, βρίσκονται και οι αδερφοί Μανωλίδη ή αδερφοί Σίμοι για πολλούς. Πώς είναι να παίζεις με τον αδερφό σου στο γήπεδο;
Το να έχεις έναν συμπαίχτη που ξέρεις καλά ποιος είναι και σε ξέρει εξίσου είναι καλό αλλά και κακό. Η υπερβολική οικειότητα που υπάρχει μεταξύ μας μπορεί να οδηγήσει σε ένα θετικό αποτέλεσμα, αλλά ταυτόχρονα κι ένα αρνητικό.

Για να μην ξεχνιόμαστε...

http://www.gazzetta.gr/component/k2/item/53267

Πόρνη καταξίωση! Μας τυφλώνουν τα φώτα της δημοσιότητας!

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Κώστας: "Ποτέ κανείς δεν τραυματίστηκε από εμένα!"

Αν ήταν ταινία, θα ήταν ο Νοσφεράτου: παμπάλαιος, να προκαλεί τον τρόμο, αλλά να αποτελεί και παράδειγμα. Όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσο κι αν το "κριιιικ" την ώρα που στρίβει γίνεται πιο τσιριχτό, ο Κώστας είναι σαν το παλιό καλό κρασί, σαν τον Σον Κόνερι που γερνάει αλλά παραμένει κορυφαίος, σαν μια Ακρόπολη που προκαλεί πόνο στους αντίπαλους επιθετικούς. Για πάντα πρόεδρος, για πάντα αρχηγός, για πάντα κυματοδηγός, σέρνει το κουφάρι του στους τάπητες δίνοντας σιγουριά και πάθος στην άμυνα των "μπλε". Έχει το σεβασμό μας, το θαυμασμό μας και το δικαίωμα να του μιλάμε στον πληθυντικό. Το γήρας ανοίγει την καρδιά του στους αναγνώστες του Κύματος σαν τον πρεσβύτερο που δίνει τις συμβουλές του, σαν τον παππού που μας μαζεύει για μια ιστορία. Ο Pater familias των Kυματοδηγών εξομολογείται...

-"Κάθε αρχή και δύσκολη", αλλά " η αρχή είναι το ήμισυ του παντός". Τι θα σχολίαζε ένας βετεράνος των γηπέδων σαν εσάς για το σημερινό ντεμπούτο των Κυματοδηγών;
Κατ'αρχάς, αν ήμουν βετεράνος, δε θα ήμουν εδώ. Κάναμε ένα καλό ξεκίνημα, ελπιδοφόρο, και ελπίζουμε στην ανάλογη συνέχεια.

-"Άσπρα μαλλιά στην κεφαλή, κακά μαντάτα..." για κάποια χαρακτηριστικά, αλλά καλά για ορισμένα άλλα. Τι πιστεύετε ότι χάσατε και τι κερδίσατε με το ανελέητο πέρασμα του χρόνου;
Χάνεις σε ταχύτητα και σε αντοχή, όμως κερδίζεις εμπειρία και γίνεσαι πιο ώριμος και καλύτερος άνθρωπος, όχι μόνο ποδοσφαιριστής, αλλά και άνθρωπος.

-Οι κακές γλώσσες λένε ότι είστε "τσεκούρι", "φονιά", "δολοφόνο", "εγκληματία" και ότι είναι καλύτερα να πέσει κάποιος σε νταλίκα παρά απέναντι από τον Κώστα. Τι θα απαντούσατε σε αυτούς τους κακόβουλους και δαντελένιους;
Εγώ ξέρω ότι τόσο καιρό που παίζω μπάλα ποτέ κανείς δεν έχει τραυματιστεί σοβαρά από εμένα. Μπορεί να μπαίνω δυνατά στις φάσεις, δυναμικά, αλλά ποτέ δεν παίζω βρόμικα. Κι αν καμιά φορά βρω κανένα πόδι είναι επειδή είμαι αργός και δεν προλαβαίνω να πάρω το δικό μου... Ποτέ κανείς όμως δεν τραυματίστηκε από εμένα. Άντε καμιά μελανιά μόνο...

-Οι Κυματοδηγοί είναι παντού, μα πάνω από όλα στις καρδιές των πιστών οπαδών τους. Τι θα δηλώνατε για τη φετινή χρονιά και ποια τα σχόλιά σας για την περσινή που εμφανίστηκαν και στο 8x8;
Το 8x8 δεν ήταν καλή εμπειρία, αλλά ήταν κάτι πρωτόγνωρο για εμάς. Φέτος που γυρίσαμε σε γνωστά λημέρια, πιστεύω ότι θα πάμε καλύτερα.

-Ο Άλκης, είτε επειδή τρέμει τον ανταγωνισμό είτε επειδή κάτι ξέρει, σας θεωρεί κουνελοπνίχτη. Πως θα του απαντούσατε αν τον είχατε απέναντί σας;
Ο Άλκης είναι εξαιρετικός τερματοφύλακας, αλλά έχει πάρει ψηλά τον αμανέ γενικά. Και νομίζω ότι όποτε χρειάστηκε να παίξω τέρμα τα πήγα καλά, δε φάνηκε το κενό του...

-Ποιο προβλέπετε με την εμπειρία σας ότι θα είναι το δυνατό σημείο των Κυματοδηγών φέτος και ποια η αδυναμία τους;
Δυνατό σημείο θα είναι ένας ακόμα χρόνος εμπειρίας. Ξέρουμε και τους αντιπάλους καλύτερα και είναι πλεονέκτημα. Αδυναμία είναι ότι χάνεται η παρέα. Ο Μπάμπης και ο Τάσος στο στρατό, ο Άλκης στα καράβια, χάνεται αυτή η παρέα που υπήρχε, αλλά και οι εναπομείναντες καλή παρέα κάνουν!

-Κεφάλαιο "διοίκηση". Δεχτήκατε πόλεμο από την Κ.Ε.Κ. και καταλήξατε επίτιμος πρόεδρος (άλλον έναν ξέρουμε, συνομήλικό σας), ενώ φέτος είστε και από τους αρχηγούς. Ποια τα συναισθήματά σας και η στάσης σας για τις διοικητικές εξελίξεις;
Με τον άλλο επίτιμο δεν είμαι συνομήλικος, είμαι συνωνόματος. Και ο συνωνόματος είναι φέρνει γρουσουζιά σε όποιον είναι κοντά του, ενώ εγώ φέρνω αποδεδειγμένα τύχη.

-Αποτελείτε ζωντανή (σχεδόν) απόδειξη ότι ποδόσφαιρο και τρίτη ηλικία μπορούν να συνδιαστούν. Τι θα λέγατε στις υπέργηρες και στις πουρόφιλες θαυμάστριές σας που διψούν για μια σας δήλωση;
Θα προτιμούσα να μη διψούσαν για δήλωση, αλλά να διψούσαν για το κορμί μου...

-Όπως και στην ανακάλυψη της φωτιάς, έτσι και στην άμυνα των "μπλε" η συμβολή σας είναι καθοριστικής σημασίας. Τι παραπάνω θα ζητούσατε από τους συμπαίχτες σας;
Θα ήθελα να είναι πιο συγκεντρωμένοι. Μερικές φορές αφαιρούνται και επειδή το γήπεδο αυτό είναι μικρό δε δικαιολογείται ούτε δευτερόλεπτο αφηρημάδας. Δε μιλάνε και μεταξύ τους και θέλουν κάποιον να τους τσιγκλάει, γιατί νομίζεις ότι θα κοιμηθούνε κάποια στιγμή.

-Ένα σχόλιο για κάθε πιθανό τερματοφύλακα, έμπειρε κουμπαρά; Έχετε φάει τα νιάτα σας κάτω από τα γκολπόστ και έχετε το δικαίωμα δια να ομιλείτε...
Ο Άλκης και ο Βασίλης είναι εξαιρετικοί τερματοφύλακες. Είναι πιο γρήγοροι από εμένα, έχουν καλύτερα αντανακλαστικά, εγώ όταν πέφτω σε εκτίναξη κάνω τρεις ώρες να σηκωθώ. Νομίζω ότι τους κερδίζω σε εμπειρία, έχω καλύτερες τοποθετήσεις κάτω από το τέρμα. Εμένα με εκφράζει αυτό που είχε πει ο Αρβανίτης: Όταν έχω καλή ψυχολογία μπαίνω στο γήπεδο και βλέπω το τέρμα σαν το μάτι της βελόνας, λέω "δεν μπορεί να μπει γκολ εδώ μέσα". Όταν έχω κακή ψυχολογία, βλέπω το τέρμα σαν χάος, λέω "αμάν! Ποιος θα το φυλαξει αυτό τώρα;". Με εκφράζει αυτό.

-Τελικά ποια είναι η αγαπημένη σας θέση στο γήπεδο, ηγετικό πολυεργαλείο της καρδιάς μας;
Μπροστά όχι, γιατί δεν έχω ούτε την τεχνική κατάρτιση ούτε την αίσθηση του γκολ. Στο τέρμα παίζω μόνο κατ' ανάγκη, ενώ στην άμυνα νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω περισσότερο από όλα.

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Πελέκης: "Την έχω μεγάλη"

ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ

Τη στήλη των συνεντεύξεων εγκαινιάζει ένας άνθρωπος που θα χαρακτηριζόταν με μια λέξη ως «βράχος» από κάθε άποψη. Καταπίνει τα χιλιόμετρα με τις προωθήσεις του, δίνει το παράδειγμα με την ψυχραιμία του, κατασπαράσσει κάθε αντίπαλο και δίνει λύσεις στην ομάδα. Φέτος η μαμά πατρίδα τον κρατάει μαζί με άλλους μακριά από τους «κυματοδηγούς», αλλά η σκέψη του είναι πάντα στην ομάδα. Ο Μπάμπης Πελέκης έχει μάθει να μη μασάει τα λόγια του και δίνει τροφή για σκέψη σε μια συνέντευξη από καρδιάς που θα συζητηθεί...

-Το κενό που αφήνεις στην άμυνα των Κυματοδηγών είναι δυσαναπλήρωτο, αλλά το ρόστερ των "μπλε" δίνει τη δυνατότητα για λύσεις εκ των έσω. Εσύ ποιον θα έχριζες διάδοχό σου; Ποιος πιστεύεις ότι θα κουβαλάει το βαρύ φορτίο του αντί-Πελέκη;
Σίγουρα είναι βαρύ το φορτίο μου. Πιστεύω ότι ο Κώστας είναι ιδανική λύση. Αν και παππούς, έχει τη δυνατότητα να με αναπληρώσει. Η εμπειρία του θα βοηθήσει κι έχει κι αυτός το βάρος του, όπως και να το κάνουμε.

-Οι αναγνώστες του "Κύματος" σε φαντάζονται σε ηδονικά όνειρα να παίζεις στο Champions League. Από τα επαγγελματικά πρωταθλήαματα 11x11 ποιος ποδοσφαιριστής θα έλεγες ότι αγγίζει το μεγαλείο σου, ποιον θα ήθελες συμπαίχτη και ποιον αντίπαλο;
Πιστεύω με αντικατοπτρίζει ο Τάκης ο Φύσσας ως αριστερό μπακ, μεγάλη ιδέα για τον ΠΑΟ, μιας και έχει και δύο άρθρα όπως ο Μπαμπης ο Πελέκης. Από εκεί και πέρα συμπαίχτη θα ήθελα το Σωτήρη Νίνη, μεγάλη μορφή, σαν τον Άρη. Αντίπαλο θα ήθελα τον Αβραάμ Παππαδόπουλο, γιατί θα ήθελα πολύ να του σπάσω τα πόδια και να φτύνει δόντι-δόντι.

-Έχεις χαρακτηριστεί από πολλούς ως "ο άνθρωπος που είναι πιο πλήρης κι από το ψυγείο του". Από όλα τα ποδοσφαιρικά σου χαρίσματα ποιο πιστεύεις ότι θα λείψει περισσότερο στη νέα φετινή προσπάθεια των "μπλε";
Η τεχνική μου, η σωστή θέση που παίρνω στο γήπεδο και η δύναμή μου στην άμυνα. Και ο όγκος μου φυσικά, έτσι;

-Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Εσύ είσαι ένας παίχτης που έχεις φάει τα γήπεδα με το κουτάλι. Γνωρίζοντας τους συμπαίχτες σου, ποιο στοιχείο θα έλεγες στον καθένα ξεχωριστά ότι χρειάζεται βελτίωση;
Για τον Άδη, τι να βελτιώσει; Δεν έχει να βελτιώσει κάτι αυτό το παιδί, είναι καλύτερος κι από τον Τζόρβα. Τι να λέμε; Ο Πανούλης θα μπορούσε να βελτιώσει το σουτ του, ίσως, λίγο ακόμα, όσο παίρνει. Είναι σημαντικό κι αυτό για έναν παίχτη της κλάσης του. Ο Κώστας το μόνο που θα μπορούσε να κάνει είναι να χάσει χρόνια. Ο Μπάκος θα μπορούσε να είναι επιθετικά λίγο καλύτερος. Ο Άρης τι να συμπληρώσει; Δεν έχει κι αυτός να συμπληρώσει τίποτα, είναι μορφή της ομάδας, είναι ο ηγέτης. Με τα αδέρφια Σίμους δεν έχω παίξει πολύ, αλλά θα έλεγα ίσως λίγο δύναμη στο Σιμάδερφο και λίγο περισσότερο να βελτιωθεί αμυντικά ο Σίμος. Δεν τα ξέρω καλά τα παιδιά... Ο Χρηστάκης να κόψει τις τρίπλες!

-Γνωρίζουμε ότι νιώθεις σαν θηρίο στο κλουβί μην μπορώντας να βοηθήσεις τους συμπαίχτες σου. Από τη θέση που βρίσκεσαι ποιο μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στους οπαδούς και τι θα έλεγες στους αντιπάλους της ομάδας;
Στους αντιπάλους θα έλεγα ότι θα πρέπει να φοβούνται την ομάδα έστω κι αν λείπω, γιατί έχουμε πολύ καλούς παίχτες για να με αναπληρώσουν και σίγουρα η ομάδα θα είναι πολύ δυνατή και φέτος. Στους φίλους της ομάδας θα ήθελα να πω ότι, μπορεί να λείπω, αλλά θα υπάρξει μία μεγάλη έκπληξη μέσα στη σεζόν… Θα προσπαθήσω να βρεθώ έστω και σε έναν αγώνα. Είναι μέσα στο συμβόλαιό μου, άλλωστε.

-Λόγω των φετινών απουσιών η ομάδα θα παραταχτεί με πολλά νέα πρόσωπα. Εσύ, που θα λέγαμε κουβαλάς πως ειδικό βάρος, ποιες συμβουλές θα έδινες στα νέα αποκτήματα ως παλιός;
Είμαι, πλέον, παλιός και στο στρατό, καθώς έχει μπει νέα σειρά! Δεν έχω δει τα παιδιά να παίζουν για να πω τι να βελτιώσουν. Πιστεύω πως τα παλιά μέλη μπορούν να τους δώσουν το στίγμα της ομάδας και να τους ανεβάσουν ψυχολογικά.

-Αν έπρεπε να αναφερθείς μόνο σε έναν, ποιος θα σου λείψει περισσότερο από τα αποδυτήρια;
Ένας που θα μου λείψει είναι ο γιατρός των 5x5 καθώς και ο καπελάκιας, γνωστός (μπιπ)όγαυρος σε όλους μας [γέλια]. Τώρα, από συμπαίκτες, όλοι θα μου λείψουν. Είμαστε ομάδα ακόμα και στα αποδυτήρια...

-Σε πληροφορώ ότι ο γιατρός έχασε πολλά κιλά δείχνοντας στην πράξη ότι το μεγαλείο του Πελέκη δεν το φτάνει κανείς εύκολα. Αν τον είχες απέναντί σου τι θα έλεγες γι' αυτό του το ατόπημα;
Εντάξει, μόνο καλό μπορεί να είναι ότι έχασε κιλά. Ήταν αρκετά χοντρός, δηλαδή... Αυτό που έχω να πω είναι ότι έχω χάσει κι εγώ αρκετά κιλά και πρέπει να το πούμε στους φίλους της ομάδας να το ξέρουν ότι στην έκπληξη που θα με δουν θα είμαι κι εγώ μισός. Μισός σε όγκο, διπλάσιος σε απόδοση! Την έχω μεγάλη.

-Η ομάδα ξεκινάει με ντέρμπι κόντρα στους "ταλαίπωρους. Ποια είναι τα προγνωστικά σου;
Καλή ομάδα, αλλά θα παραμείνουν ταλαίπωροι μετά την ήττα τους. Έτσι λιτά, γιατί «το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν».

-Γνωρίζοντας ότι ρωτάμε το κατάλληλο άτομο, αν οι "κυματοδηγοί" ήταν φαΐ, τι θα ήταν;
Μόνο και μόνο επειδή λέγονται Κυματοδηγοί θα έπρεπε να έχουν σχέση με κιμά. Δηλαδή, ένα δυνατό παστίτσιο, όπως η δυνατή μας ομάδα, είναι αυτό που της αναλογεί.