Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ερωτήσεις προς τους αναγνώστες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ερωτήσεις προς τους αναγνώστες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012
Μήπως ήρθε η ώρα; Πώς η στάση Άριστου μπορεί να προσφέρει Άριστη Δημοκρατία και όχι Αριστοκρατία
Ετικέτες
Απόψεις,
Ερωτήσεις προς τους αναγνώστες,
Πανανθρώπινα
Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010
Ευχές κι ευχές
Αυτές τις μέρες ευχόμαστε διάφορα ο ένας στον άλλο. Προσωπικά ακούω στο τέλος "και πάνω από όλα υγεία" συχνά που συνοδεύεται από "όλα τα άλλα βρίσκονται" ή "αυτό είναι το σημαντικότερο". Αφού, λοιπόν, συνηθίζουμε να προκρίνουμε μία ευχή κατά καιρούς, με απασχόλησε ένα θέμα: υγεία ή αγάπη;
Τι θα ήταν καλύτερο, να είσαι υγειής ή να "πουλούσες" την υγεία σου για να σε αγαπάνε αυτοί που θες και να σου κρατάνε το χέρι; Αν είσαι υγειής σίγουρα όλα τα άλλα βρίσκονται, αλλά όχι πάντα όπως τα θες. Μπορείς, δηλαδή, να ψάξεις την αγάπη, χωρίς να σημαίνει ότι θα τη βρείς και ακόμα λιγότερο ότι θα τη βρεις από εκεί που τη θες. Δε λέω, την υγεία μας να'χουμε, αλλά μήπως τελικά η αγάπη από αυτούς που τη θες είναι πάνω από την υγεία; Γιατί τι να την κάνω αν δεν μπορώ να τη χαρώ με αυτούς που επιλέγω;
Παρότι δείχνω μια σαφή προτίμηση μέχρι στιγμής, δεν μπορώ να πω ότι το έχω ξεδιαλύνει στο μυαλό μου ακόμα. Τα σχόλια με τη γνώμη σας θα ήταν επιθυμητά.
Τι θα ήταν καλύτερο, να είσαι υγειής ή να "πουλούσες" την υγεία σου για να σε αγαπάνε αυτοί που θες και να σου κρατάνε το χέρι; Αν είσαι υγειής σίγουρα όλα τα άλλα βρίσκονται, αλλά όχι πάντα όπως τα θες. Μπορείς, δηλαδή, να ψάξεις την αγάπη, χωρίς να σημαίνει ότι θα τη βρείς και ακόμα λιγότερο ότι θα τη βρεις από εκεί που τη θες. Δε λέω, την υγεία μας να'χουμε, αλλά μήπως τελικά η αγάπη από αυτούς που τη θες είναι πάνω από την υγεία; Γιατί τι να την κάνω αν δεν μπορώ να τη χαρώ με αυτούς που επιλέγω;
Παρότι δείχνω μια σαφή προτίμηση μέχρι στιγμής, δεν μπορώ να πω ότι το έχω ξεδιαλύνει στο μυαλό μου ακόμα. Τα σχόλια με τη γνώμη σας θα ήταν επιθυμητά.
Ετικέτες
Ερωτήσεις προς τους αναγνώστες
Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010
Ντροπή!
Υπάρχουν τόσοι τρόποι για να πεις σε κάποιον να ντρέπεται ως πράξη ομιλίας. "Ντροπή!", "ντροπή σου", "θα έπρεπε να ντρέπεσαι" είναι μερικοί από αυτούς. Ο γραμματικός τύπος της προστακτικής, όμως, υπάρχει σήμερα; Ποια είναι η προστακτική του "ντρέπομαι";
Ετικέτες
Γλωσσ(ολογ)ικά,
Ερωτήσεις προς τους αναγνώστες
Τρίτη 18 Μαΐου 2010
Χρωστάμε ένα ευχαριστώ. Μια συγγνώμη;
Εντυπωσιάστηκα όταν πληροφορήθηκα τη στάση του Γοντάρ στις Κάνες. Η πρώτη μου σκέψη είναι ότι χρωστάμε ένα ευχαριστώ για την τόσο δυναμική του υποστήριξη κόντρα σε όλα.
Στη συνέχεια αναρωτήθηκα αυτό που ρωτάω σήμερα εδώ. Πόσοι Έλληνες σήμερα αξίζουν τη στάση αυτή;
Φοβάμαι ότι, εκτός από ένα ευχαριστώ, χρωστάμε και μια συγγνώμη στον κύριο Γκοντάρ...
Στη συνέχεια αναρωτήθηκα αυτό που ρωτάω σήμερα εδώ. Πόσοι Έλληνες σήμερα αξίζουν τη στάση αυτή;
Φοβάμαι ότι, εκτός από ένα ευχαριστώ, χρωστάμε και μια συγγνώμη στον κύριο Γκοντάρ...
Ετικέτες
Ερωτήσεις προς τους αναγνώστες
Τρίτη 4 Μαΐου 2010
Μέτρηση ταχύτητας
"News travel fast". Αλήθεια είναι αυτό, τελικά. Κατά τη γνώμη σας, όμως, ποια νέα ταξιδεύουν πιο γρήγορα; Τα καλά ή τα κακά;
Ετικέτες
Ερωτήσεις προς τους αναγνώστες
Τρίτη 30 Μαρτίου 2010
Ηλίθια ερώτηση
Παρκάρεις μια χαρά και έχει χώρο ο δρόμος, αλλά δενκ λείνεις τον καθρέφτη σου. Μετά από κάποιες μέρες περνάς και βλέπεις τον καθρεφτη σου σπασμένο. Πιο ηλίθιος είσαι εσύ που δεν τον έκλεισες ή αυτός που κατάφερε να βρει τον καθρέφτη;
(εγώ πιστεύω ότι αν δε μαζεύεις τον καθρέφτη θα μαζεύεις τα κομμάτια του)
(εγώ πιστεύω ότι αν δε μαζεύεις τον καθρέφτη θα μαζεύεις τα κομμάτια του)
Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010
Χαλάρωση
Σε τι διαφέρει το "αφήνομαι" από το "παρασύρομαι"; Είναι τα ίδια; Κι αν όχι τα συγχέουμε στην πράξη όταν καλούμαστε να αφεθούμε ή να παρασυρθούμε;
Σάββατο 6 Μαρτίου 2010
Έκφραση κι επικοινωνία
Μιας και υπάρχει το μπλογκ λέω κάθε τόσο να βάζω ένα θέμα για να παίρνω απόψεις σε διάφορα θέματα, πώς βλέπει ο καθένας κάποια πράγματα.
Κατά τη γνώμη σας πότε εκφραζόμαστε και πότε επικοινωνούμε; Τι διαφοροποιεί την έκφραση από την επικοινωνία; Προς το παρόν το αφήνω σκέτο το ερώτημα και θα πάρω θέση εν καιρώ...
Κατά τη γνώμη σας πότε εκφραζόμαστε και πότε επικοινωνούμε; Τι διαφοροποιεί την έκφραση από την επικοινωνία; Προς το παρόν το αφήνω σκέτο το ερώτημα και θα πάρω θέση εν καιρώ...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)