Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Πλέον ηλεκτρονικά η ανανέωση κάρτας ανεργίας


http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/531606/oaed-hlektronika-i-ananeosi-tis-kartas-anergias Πράγματι μειώθηκαν οι ουρές. Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να μειωθούν και οι άνεργοι, γιατί, αν είναι ίδιοι και περισσότεροι στα σπίτια τους, απλώς δεν ταλαιπωρούνται με την ανανέωση... Εφόσον ξέρουν να λειτουργούν τον υπολογιστή, έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ, δεν πέφτει το σύστημα κτλ κτλ κτλ... Πάντως σε πρώτη ανάγνωση δείχνω καλή θέληση και το βλέπω θετικά.

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Τα "διψασμένα" ΜΑΤ σε νέες περιπέτειες


Μετά το πρόσφατο περιστατικό στα εξάρχεια με τα νερά (http://www.iefimerida.gr/news/178970/exarheia-mat-klevoyn-nera-apo-periptero-kai-dernoyn-ton-ergazomeno-vinteo), να δούμε αυτά που ήδη ξέραμε: http://www.sport-fm.gr/article/bideo-agrios-ksulodarmos-sulliftheda-apo-astunomiko/800160 Τελικά ποιος θα μας φυλάξει από τους φύλακες (και ποιος θα παιδαγωγήσει τους παιδαγωγούς, όπως είναι ολοκληρωμένο το ρητό);

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Ο επόμενος καφές μας;


Μήνες μετά από μία παλιότερη ανάρτηση που είχα κάνει, συνάντησα αυτό: http://www.myrtillocafe.gr/ Το είδα στο παρακάτω βίντεο: http://www.megatv.com/joy/default.asp?catid=36427 Φαίνεται καλό, δεν έχω ακούσει κάτι κακό μέχρι στιγμής, άρα μήπως ο επόμενος καφές μας να είναι εκεί; Υ.Γ.: Ενδιαφέρουσα περίπτωση (με καλές συστάσεις) δείχνει και αυτό: http://www.ftinapota.gr/places/kafeneia/mantalaki

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

+1 για το ελληνικό ποδόσφαιρο


http://www.sport-fm.gr/article/zitise-suggnwmi-apo-panathinaiko-o-gkatouzo/792124 Ο ΠΑΟ ήταν πολύ κακός σήμερα και, παρότι ο ΟΦΗ έζησε μια μεγάλη στιγμή, ο προπονητής του που είναι πραγματικός ποδοσφαιράνθρωπος δεν παρασύρθηκε αποκρύπτοντας τα κακώς κείμενα. Μαγκιά.

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Εκτός τόπου και χρόνου


http://www.sport-fm.gr/article/kobetai-i-seksoualiki-diapaidagwgisi/788063 Με ποιο σκεπτικό μπορεί να σταθεί η παραπάνω είδηση; Εάν δε μιλήσεις στους έφηβους για το σεξ και την αναπαραγωγή (για το πρώτο έτσι κι αλλιώς δε μιλάμε ακόμα, άγνωστο γιατί), σε ποιον θα μιλήσουμε; Είναι από τα μαθήματα που επιβάλει η φύση!