Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Μυαλά που κάνουν κουμάντο στην Παιδεία


http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/10621-23-01-14.html Η "ποιοτική αναβάθμιση της δημόσιας δωρεάς παιδείας" σύμφωνα με το υπουργείο δεν είναι ένα σχολείο που δε θα χρειάζεται φροντιστήριο, αλλά ένα φροντιστήριο από τον ίδιο φορέα που είναι υπεύθυνος για το σχολείο! Η έμπρακτη παραδοχή της αποτυχίας τους παρουσιάζεται σαν επιτυχία! Δεν ξέρουν τι λένε ή ξέρουν πολύ καλά; Παιδεία...

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Μέριμνα παιδείας!


http://www.nooz.gr/greece/kleista-ta-sxoleia-gia-2-imeres-meta-tin-ka8ara-deutera13114 Ιδιοφυές! Αρχικά δείχνουμε ως κράτος ότι τα σχέδια για την οικονομία είναι πάνω από την Παιδεία. Στη συνέχεια σφυρίζουμε αδιάφορα για το γεγονός ότι δεν υπάρχουν λεφτά για να πάνε στον τουρισμό, άρα το σχέδιο είναι έτσι κι αλλιώς για κλάματα. Παράλληλα δεν κάνουμε τίποτα ουσιαστικό για την Παιδεία αλλά την ανακατεύουμε, αφού παραδεχόμαστε πώς "τι ψυχή έχει μια αλλαγή προγράμματος αν μπουν δυο φράγκα (που δεν υπάρχουν) στην τσέπη;", ενώ παράλληλα δείχνουμε πως άμα θέλουμε όλα γίνονται, άρα για να μη γίνεται κάτι ουσιαστικό δε θέλουμε... Τέλος απαξιώνουμε τους σχολικούς περιπάτους, αφού στην ουσία στη θέση τους (λες και είναι ελέγξιμοι) θα μπουν τα μαθήματα που θα χαθούν. Και αχρείαστη αλλαγή που στέλνει κακά μηνύματα και πρόχειρος σχεδειασμός που δείχνει την ανεπάρκεια των "μεταρρυθμιστών". Μετά τις ανοιχτές Κυριακές, λοιπόν, άλλη μία πανέξυπνη ιδέα για την τόνωση της οικονομίας. Και τα κανάλια αντί να τους κράζουν το παρουσιάζουν ως θετικό! Αλλά τι περίμένεις όταν στα πρώτα θέματα της σημερινής Ελλάδας βάζουν τα εξωσυζηγικά του Ολάν;

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Οκ, δεν έχεις πού να δεις ειδήσεις... Αλλά, μέγκα;


http://www.athinorama.gr/tv/article.aspx?id=1002127 Και τι να πάω να κάνω εγώ στους μαθητές μου για είδηση και δημοσιογραφία μετά;

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Νέος χρόνος, νέος κύκλος


Ως συνήθως, με το νέο χρόνο κάνουμε έναν μικρό απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και βάζουμε στόχους (κατά προτίμηση ρεαλιστικούς) για την επόμενη. Εμένα οι βασικοί στόχοι μου φανερώθηκαν τις τελευταίες αυτές μέρες: να μη χάσω την επαφή με τα συναισθήματά μου και να φροντίσω να ξεκουραστώ λίγο, πέρα από την εκπλήρωση των υποχρεώσεών μου. Αυτά μαζί με τον αγαπημένο μου ετήσιο στόχο, να κοιτάξω στο τέλος της χρονιάς και να νιώσω συνολικά "βελτιωμένος" από την προηγούμενη. Καλή χρονιά να έχουμε!

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Τι έχουμε να ακούσουμε πάλι για τη σχολή....


Τόσο καιρό μας πρήζουν για την κλειστή σχολή λόγω κινητοποιήσεων. Η απεργία των διοικητικών πλέον συνεχίζεται χωρίς να εμποδίζεται η πρόσβαση στη σχολή (και χωρίς να διευκολύνεται, πράγμα που θα δείξει και κατά πόσο μπορεί το πανεπιστήμιο να λειτουργήσει όπως λένε ή όχι), όλα αυτά έχουν ανακοινωθεί και σήμερα είναι η πρώτη μέρα μαθημάτων. Κανονικά θα περίμενε κανείς γεμάτα αμφιθέατρα, αλλά λίγο που βόλευε η γκρίνια από το ζεστό καναπέ και "ποιος ξυπνάει να ανεβαίνει ζωγράφου με το κρύο" (αλλά η διαμαρτυρία, διαμαρτυρία!), λίγο που το εξάμηνο χάθηκε, αν και κανείς δεν ξέρει μήπως τελικά γίνουν κάποιες εξετάσεις, με τι μορφή (Φλεβάρη ή Σεπτέμβρη) και για ποιους (παρότι από περιέργεια και μόνο για να οριστικοποιηθεί από επίσημα χείλη και αν λυθούν σχετικές απορίες, οι φοιτητές θα περίμενε κανείς να ανέβουν, γιατί άμα μιλάμε για τη "μόρφωση των παιδιών μας", χωρίς εξετάσεις και χαρτί μόνο τα κανάλια υποκριτικά τα νοιάζει τόσο καιρό) μάλλον δεν ανέβηκαν και τόσοι... Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς το γεγονός πως οι φοιτητές ψήφισαν κατάληψη; Θα αποδοθεί η απόφαση αυτή σε "αριστερές μειονότητες που κάνουν ό,τι θέλουν στο πανεπιστήμιο" και "νοθευμένες ψηφοφορίες", αλλά εγώ αναρωτιέμαι: αν οι φοιτητές ήταν που θίγονταν τόσο καιρό, την πρώτη μέρα λειτουργίας της σχολής δε βρέθηκαν στη σχολή αρκετοί να ψηφίσουν κατά της κατάληψης; Γιατί η συνέλευση ήταν γνωστή... Άρα ή η περίφημη πλειονότητα εξ' ονόματος της οποίας μιλούν διάφοροι δεν υπάρχει ή δε νοιάζεται αρκετά για τα μαθήματα ώστε να ανέβει ή δε νοιάζεται αρκετά για την ανοιχτή σχολή ώστε να φροντίσει να κάτσει στη συνέλευση και να ψηφίσει ανοιχτή σχολή. Δεν μπορεί η "μειονότητα" όπως τη λένε να έχει τόσο κόσμο όσο η "πλειονότητα που θέλει ανοιχτές σχολές" για να νοθεύσει τόσο πολύ το αποτέλεσμα! Αλλά σιγά μην κακίσουν τα κανάλια τους φοιτητές του καναπέ: αυτοί τα βλέπουν και στο όνομά τους μιλάνε τόσο καιρό, θα χαλάσουν τις καρδίες τους τώρα μεταξύ τους; Αφού βολεύουν τα παιδιά!