Τόσο καιρό μας πρήζουν για την κλειστή σχολή λόγω κινητοποιήσεων. Η απεργία των διοικητικών πλέον συνεχίζεται χωρίς να εμποδίζεται η πρόσβαση στη σχολή (και χωρίς να διευκολύνεται, πράγμα που θα δείξει και κατά πόσο μπορεί το πανεπιστήμιο να λειτουργήσει όπως λένε ή όχι), όλα αυτά έχουν ανακοινωθεί και σήμερα είναι η πρώτη μέρα μαθημάτων. Κανονικά θα περίμενε κανείς γεμάτα αμφιθέατρα, αλλά λίγο που βόλευε η γκρίνια από το ζεστό καναπέ και "ποιος ξυπνάει να ανεβαίνει ζωγράφου με το κρύο" (αλλά η διαμαρτυρία, διαμαρτυρία!), λίγο που το εξάμηνο χάθηκε, αν και κανείς δεν ξέρει μήπως τελικά γίνουν κάποιες εξετάσεις, με τι μορφή (Φλεβάρη ή Σεπτέμβρη) και για ποιους (παρότι από περιέργεια και μόνο για να οριστικοποιηθεί από επίσημα χείλη και αν λυθούν σχετικές απορίες, οι φοιτητές θα περίμενε κανείς να ανέβουν, γιατί άμα μιλάμε για τη "μόρφωση των παιδιών μας", χωρίς εξετάσεις και χαρτί μόνο τα κανάλια υποκριτικά τα νοιάζει τόσο καιρό) μάλλον δεν ανέβηκαν και τόσοι... Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς το γεγονός πως οι φοιτητές ψήφισαν κατάληψη; Θα αποδοθεί η απόφαση αυτή σε "αριστερές μειονότητες που κάνουν ό,τι θέλουν στο πανεπιστήμιο" και "νοθευμένες ψηφοφορίες", αλλά εγώ αναρωτιέμαι: αν οι φοιτητές ήταν που θίγονταν τόσο καιρό, την πρώτη μέρα λειτουργίας της σχολής δε βρέθηκαν στη σχολή αρκετοί να ψηφίσουν κατά της κατάληψης; Γιατί η συνέλευση ήταν γνωστή... Άρα ή η περίφημη πλειονότητα εξ' ονόματος της οποίας μιλούν διάφοροι δεν υπάρχει ή δε νοιάζεται αρκετά για τα μαθήματα ώστε να ανέβει ή δε νοιάζεται αρκετά για την ανοιχτή σχολή ώστε να φροντίσει να κάτσει στη συνέλευση και να ψηφίσει ανοιχτή σχολή. Δεν μπορεί η "μειονότητα" όπως τη λένε να έχει τόσο κόσμο όσο η "πλειονότητα που θέλει ανοιχτές σχολές" για να νοθεύσει τόσο πολύ το αποτέλεσμα! Αλλά σιγά μην κακίσουν τα κανάλια τους φοιτητές του καναπέ: αυτοί τα βλέπουν και στο όνομά τους μιλάνε τόσο καιρό, θα χαλάσουν τις καρδίες τους τώρα μεταξύ τους; Αφού βολεύουν τα παιδιά!