Τρίτη 28 Μαΐου 2013

"Keep calm and..." - "Shut the f#ck up!"


Τι γίνεται επιτέλους με αυτό το "keep calm"; Εγώ θυμάμαι όποτε κάποιος μας λέει να χαλαρώσουμε ή να ηρεμήσουμε ότι τον διαολοστέλναμε επειδή δε μας καταλάβαινε. "Χαλάρωσε, ρε φίλε" σου έλεγε και τον κοίταζες λες και ήθελες να συναντήσει το μεδούλι του το φως του ήλιου. "Ήρεμος είμαι" ήταν με φωναχτά πάντα η επωδός του "ηρέμησε"! Και τώρα έχει γεμίσει ο τόπος εικόνες που μας λένε "Keep calm and..." να κάνουμε κάτι και θεωρείται από έξυπνο μέχρι pop art και από τρέντι μέχρι κλασικό. Η διαφορά είναι ότι εμφανίζεται γραπτά ή η κορώνα που έχει για σήμα σα να είναι χαρτάκι μπύρας; Σιγά το προσωπάκι του "have a nice day" που έγινε και μόδα!

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Μία δυνατή εικόνα


http://www.dkaravasilis.gr/2013/05/%CE%BC%CE%AC%CE%BD%CE%B1/ Έχουμε από τις ταινίες στο μυαλό μας την εικόνα με το περίγραμα του πτώματος ζωγραφισμένο με κιμωλία στο έδαφος. Άντε και με το πτώμα από πάνω. Αυτή την εικόνα που είναι γεμάτη ζωή μέσα από το θάνατο δεν την έχουμε και θα ήταν ωραίο να τη δούμε.

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Πτυχίο στην υποκρισία


http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=208431&catid=3 Και προς τι η έκπληξη; Δεν πήραν άδεια εργασίας; Δεν πληρώνουν εφορία; Το κράτος το ξέρει ήδη και το επιτρέπει, άρα το αναγνωριζει... Περαστικά μας!

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Stomp ξανά (και ξανά και ξανά)!


Κάποια στιγμή στη ζωή μας ΠΡΕΠΕΙ να τους έχουμε δει,πιστεύω. Εγώ θα φροντίσω να πάω για τρίτη φορά! http://www.athinorama.gr/theatre/newsroom/?edtid=24459

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

"Ορκίζομαι να χρησιμοποιώ την ίδια γραμματοσειρά"


Χτες ορκίστηκα για το μεταπτυχιακό μου και χάρηκα πολύ, παρότι δε μου πολυαρέσουν οι τελετές και όλα αυτά τα περίεργα που συνοδεύονται με λόγους κλπ.. Ωστόσο, ήταν μια ιδιαίτερη μέρα για εμένα. Αυτή τη φορά, το αγαπημένο μου "χιντ" της ημέρας βρισκόταν για ξανά στον όρκο που δίνουμε. Το κείμενο ήταν μάλλον γραμμένο στο τελευταίο word, οπότε η γραμματοσειρά ήταν η προεπιλεγμένη, η calibri. Ωστόσο, επειδή είχε πάλι 1000 αρχαϊκούρες και ήταν σε πολυτονικό (αααααχ αυτά τα βάσανα...), όποτε χρειαζόταν χαρακτήρας του πολυτονικού άλλαζε η γραμματοσειρά στη μόνη που υπάρχει πολυτονικό, δηλαδή την tahoma! Αποτέλεσμα ήταν ένα χαρτί πιο πρόχειρο κι από χειρόγραφο. Αλλά, φυσικά, το πολυτονικό πολυτονικό! Κι ας μην τα κάνουμε όλα tahoma να τελειώνουμε...