Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Τρομοκράτες μόνο από την αριστερά, είπατε;


http://www.dete.gr/news.php?article_id=130387 Αφήνω το ποιος λέει τι και δεν κρίνω το περιεχόμενο των λόγων, αφού αποτελούν υποθέσεις του καθενός (και κατά τη γνώμη μου είναι σχεδόν φιλολογική κουβέντα). Κρατάω όμως του fact του κάποτε "τσεκουράτου". Όντως όλοι οι καταδικασμένοι παρακρατικοί τρομοκράτες είναι από χώρους της αριστεράς. Αυτοί της δεξιάς, δεν είναι φυλακή αλλά πλέον στη Βουλή (βλέπε κόμματα δολοφόνων), έχουν περάσει μέχρι και από υπουργεία (βλέπε τσεκουροφόρους "ακτιβιστές"), κατά καιρούς κυβερνήσεις που οδηγούν σε θάνατο κόσμο, τον ψεκάζουν με χημικά χωρίς πρόκληση, προστάτες τους πυροβολούν 16χρονους ή δέρνουν κόσμο κλπ.

"Καθόλου Σήμα!"


Έτσι γράφει η οθόνη της τηλεόρασής μου (και όλων στο σπίτι) με το θαυμαστικό να μου προκαλεί έκπληξη! Αρχικά τσαντίστηκα και κατέβαζα καντήλια στην ντίτζια, αλλά ρωτώντας 2-3 άτομα κατάλαβα ότι δεν είναι γενικό το κακό. Στη συνέχεια διαολόστελνα όποιον πιθανόν πείραζε την κεραία, αλλά φαντάζομαι ότι δεν παίζει ρόλο. Έπειτα σκέφτηκα ότι αντί γι' αυτό θα μπορούσε να έχει κολλήσει σε κάποιο κανάλι και να έβλεπα τέτοια ώρα Πρετεντέρη ή Αναστασιάδη ή Δίκη με τον Κυριάκο θωμαΐδη! Τελικά το "καθόλου σήμα" δεν είναι και τόσο κακό,ε...;

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Άσπρη μέρα


Ναι, υπάρχουν άστεγοι που περνάνε μαρτύριο σήμερα (αν και υπάρχουν κέντρα του δήμου που δέχονται κόσμο ειδικά γι' αυτές τις μέρες). Ναι, υπάρχει κόσμος που δεν έχει να πληρώσει θέρμανση και τραβάει ζόρι σήμερα (με αποτέλεσμα να φοράει 5 ρουχα μέσα στο σπίτι του). Ωστόσο, αν αφήσουμε το γεγονός ότι δεν έχουμε σώσει ακόμα τον κόσμο λύνοντας όλα τα προβλήματά του (και φυσικά δε λέω να τα αγνοήσουμε), σήμερα είδαμε μια άσπρη μέρα με το χιόνι που έριξε στην Αθήνα. Και όχι, δεν εννοώ "άσπρη" λόγω του χιονιού, αλλά επειδή το χιόνι έφερε χαμόγελο σε πολύ κόσμο χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Σήμερα ήταν ίσως η πρώτη μέρα μετά από μήνες που στο δρόμο έβλεπα χαμογελαστά σχεδόν τα μισά πρόσωπα, να μιλάνε σε κινητά όχι γκρινιάζοντας αλλά περιγράφοντας τη στιγμή κλπ.. Για ακόμα μια φορά η φύση έκανε αυτό που εμείς αρνούμαστε (ή ακόμα χειρότερα αδυνατούμε), γιατί όντως είναι τα μικροπράγματα που κάνουν τις μεγαλύτερες επαναστάσεις.

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Η δύναμη της σιωπής


"Σπάσε τη σιωπή σου" μας καλούν σε διάφορα μηνύματα αξισώνοντας τη σιωπή με την παθητική στάση του ανήμπορου. Όλοι, όμως, ξέρουμε πως δεν είναι πάντα έτσι, αφού η σιωπή είναι μία από τις ισχυρότερες πράξεις ομιλίας ανάλογα με το περικείμενο. Αντίθετα, η αποσιώπιση γεγονότων όπως αυτό http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%B6%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%AE%CF%87%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CF%81%CE%AD%CE%B5%CE%B9 και ο "θόρυβος" για το τέλος του κόσμου στη θέση της συγκεκριμένης είδησης από τα Μ.Μ.Ε. (εγώ ενημερώθηκα σήμερα από το http://yannisharis.blogspot.gr/2013/01/9.html, γι' αυτό και πόσταρα δύο φορές σημέρα) σε κάνει να απορείς (εκτός αν έχεις απορήσει τόσες φορές που πλέον είναι ο κανόνας...). Ή κάποιοι πρέπει να σωπάσουν στα Μ.Μ.Ε. ενημέρωσης ή κάποιοι επιτέλους να ακουστούν!

Όποιος παίζει, μπορεί και να χάσει. Όποιος δεν παίζει, έχασε ήδη.


http://www.dkaravasilis.gr/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Καλή χρονία!


Η πρωτοχρονιά είναι από τις αγαπημένες μου γιορτές, ίσως η αγαπημένη μου. Ο λόγος είναι ότι καμία πρωτοχρονιά δεν είναι ίδια. Βέβαια, καμία στιγμή δεν είναι ίδια με άλλη... Αλλά αυτό ακριβώς μας θυμίζει η πρωτοχρονιά. Με τη συμβατική γραμμή που βάζει και το σφουγγάρι που σβήνει όσα επιλέγουμε και την κιμωλία που "χαρακώνει" όσα αποφασίσουμε στον πίνακα της ζωής μας, ρίχνει μια σφαλιάρα στο κεφάλι του καθενός και λέει "αφού είμαι συμβατική και ποτέ ίδια, γιατί περιμένεις μια φορά το χρονο για να χαρείς και να φερθείς έτσι, βλάκα;". Και το καλύτερο από όλα είναι ότι δεν το κάνει με αρνητική διάθεση αλλά με ενθαρρυντική, γεμάτη ευχές και ελπίδα. Μια απλή στιγμή όπως όλες είναι, αλλά τόσο σημαντική αν τη δεις κανονικά! Χρόνια πολλα και καλή χρονια, λοιπόν!

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Κύκλοι που η ζωή τους κύκλους κάνει


http://www.sport-fm.gr/article/624989 Ωραία πράγματα! Θα έλεγα και ελπιδοφόρα, αν στην ανακοίνωση έβλεπα να γίνεται λόγος για την καθυστέρηση παράδοσης της λίστας (όχι της πρωτότυπης, αυτής που ήταν εδώ) και φυσικά αναφορά για τη στάση που κράτησαν αυτοί που υποστήριζαν αυτόν που τώρα "δίνουν" όταν έλεγε ότι "δε θυμάται" και "έχασε". Αυτά που τώρα του καταλογίζουν δεν υπερασπιζόντουσαν κάποιοι από το ίδιο κόμμα; Και ποιοι είναι αυτοί είπαμε; Που υποστήριζαν το "αφού την έχασε ο άνθρωπος" και τώρα λένε "την έχασε κι από πάνω ή ακόμα χειρότερα έτσι λέει"... Σε επόμενη ανακοίνωση, ελπίζω...