Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

"Ναι σε όλα";


Μιας και τελειώνει ο μήνας του ΟΧΙ, θυμίζω τις αρνήσεις που οφείλουμε στον εαυτό μας υπερασπίζοντάς τον, ως ο μόνος προστάτης του, για την ψυχική του υγεία και όχι μόνο. Για το λόγο αυτό παραπέμπω: http://www.dkaravasilis.gr/2012/10/%CF%84%CE%B1-%CE%BF%CF%87%CE%B9/

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Εκκλησία και "χριστιανο"-φασισμός


Η όψη που μου αρέσει: http://www.grafida.net/el/index.php?itemID=2&view=2&pageID=124816 Η όψη που με εκνευρίζει και χλευάζω:http://www.newsbomb.gr/prionokordela/rokanidia/story/247449/epistoli-mitropoliti-amvrosioy-eylogei--hrysi-aygi--aforizei-syriza (αφού θυμίσω: http://gr.news.yahoo.com/%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CF%85%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE-%CE%BA%CE%B9-%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-055050791.html Υ.Γ.: Μάλλον δεν είχαμε σημαιοφόρους με άλλη καταγωγή φέτος στην 28η για να μην έγινε θέμα από τα Μ.Μ.Ε. (ή δεν πουλάει πλέον το ίδιο αυτό το "μείζον" κάποτε για τα Μ.Μ.Ε. θέμα)

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Μα δε μάθατε από το Βαξεβάνη;


http://www.sport-fm.gr/article/589481 Ο αντίλογος: http://www.sport-fm.gr/article/589749 Και ο "αντιδεοντολογικός" διάλογος: http://www.sport-fm.gr/article/589456 Υ.Γ.: Μα ούτε στη Θεσ/νίκη πιάσατε το μήνυμα από το Βαξεβάνη; Ιδού: http://www.theinsider.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=22088:epidimialiatsoy-dimosiografos-tis-et3-eide-qisxyri-astynomiki-dynamiq-kai-ekane-to-lathos-na-to-pei&catid=104:media-stories&Itemid=159

Urban legends


Κάποιοι από εμάς ξέρουμε το θρίλερ με αυτόν τον τίτλο. Άλλοι ξέρουμε τους μύθους της Αμερικής όπως ότι στους υπονόμους έχει κροκόδειλους ή ότι ξυπνάς σε μια μπανιέρα με παγάκια επειδή σου κλέψανε το νεφρό αλλά σε αφήνουν να ζήσεις (λες και άμα έχουν ήδη διαπράξει το έγκλημα θα τους χαλούσε ένα δεύτερο νεφρο...). Αυτή τη βδομάδα τα "24 γράμματα" έχουν αφιέρωμα στους αστικούς μύθους τους οποίους συνήθως ακούμε και κάποιοι πιστεύουμε. Η διάρκειά τους και η ισχύς τους είναι αξιοπερίεργη, ανάγοντάς τους σε ένα φαινόμενο του σημερινού ανθρώπου. Όσοι είστε λάτρεις του είδους, απολαύστε: http://www.24grammata.com/?cat=27 http://www.24grammata.com/?p=33668 Υ.Γ.: Επειδή κάποιος θεός τύπος είχε γράψει για το καλοκαιρινό θέμα με τα φωνήεντα και τη γραμματική του δημοτικού για τον όρο "αστικοί μύθοι" (που αναφέρεται στην επιστολή των γλωσσολόγων) για "μαρξιστική ρητορική", ελπίζω ότι η αντίληψή σας σας επιτρέπει να καταλάβεται τον όρο "αστικός μύθος" χωρίς να δημιουργείτε μύθους για τον όρο...

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Για να μάθει να μη χάνει cd και στικάκια ο Βαξεβάνης!


http://www.sport-fm.gr/article/589130 Το πιάσαμε το μήνυμα και οι υπόλοιποι...; Πέρα από την πλάκα, πράγματι προκαλεί εντύπωση το πότε η Δικαιοσύνη καθυστερεί και πότε δρα άμεσα...

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Η δικαίωση του Θεωρητικού


Όταν κλείσανε οι εκδόσεις "ελληνικά γράμματα", εμείς της θεωρητικής κατεύθυνσης χάσαμε μια πηγή θεωρητικών βοηθημάτων σε ορισμένα μαθήματα που είχαν αξία. Μαζί με το Μεταίχμιο και κάποια του Πατάκη ήταν τα "στανταράκια" μας, όπως ο Σαββάλας για τα θετικά μαθήματα. Ο Σαββάλας, όμως, δεν ήταν ποτέ από τις καλύτερες επιλογές των θεωρητικών μαθημάτων. Μέχρι που σήμερα είδα ότι ο Βασιλάτος, που κατά τη γνώμη μου είναι για τα αρχαία Ελληνικά ό,τι ο Γιαβρής για τα νέα Ελληνικά, συνεργάζεται εκτός από το Γρηγόρη και με το Σαββάλα, αλώνοντας το προπύργιο των θετικών!

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Όταν ο ναζισμός βρήκε δεξιές και αριστερές ελληνικές βοήθειες


Για όσους νομίζουν ότι η ιδεολογία ή/και η ταμπέλα του παρελθόντος κάποιου δείχνει και το μέλλον του: http://www.24grammata.com/?p=4313 http://www.24grammata.com/?p=4321 Το συμφέρον δεν έχει ιδεολογικούς χώρους, πατρίδες και πιστεύω.