Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Τσίου Μπαμπινιώτης Τσίου


Σήμερα μου ήρθε το εξής μέηλ: "Ακολουθήστε μας στο twitter! Κάθε εβδομάδα χρήσιμα tweets από τα Λεξικά Μπαμπινιώτη! https://twitter.com/lexicon_gr" In your face Άσπρη λέξη! Κι ας μην υπάρχει το λεξικό του ηλεκτρονικά... Διάολε!

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Τα ίδια Παπαχρήστου μου, τα ίδια παπά-Παϊσιο


Δε θα γράψω πάλι τα ίδια που είχα γράψει και με την Παπαχρήστου για τη σύλληψη του "παστίτσιου". Απλά θα θυμήθώ τον Πανούση με ελπίδα. Ό,τι κι αν λένε οι πεποιθήσεις μου και η αισθητική μου, γιατί η ελευθεροστομία είναι ξεχωριστή από αυτά τα δύο. Και μετά, επειδή κάποια "μαγειρέματα" δεν τρώγονται με τίποτα, θα ποστάρω αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=zE8MvNM__1g Υ.Γ.: Να φανταστώ ότι και ο φαϊτκλαμπικός "κουνγκφούκιος" εμπίπτει στη συγκεκριμένη νομοθεσία μάζι με τους (δυστυχώς) χιλιάδες Έλληνες που κατεβάζουν γ@μοσταυρίδια;

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Παράδειγμα γλώσσικής πρακτικής του φασισμού


http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=18256 Κάπως έτσι εξηγείται και η εντύπωση "καθαρότητας" ανάλογων θέσεων. Το απλό και επαναλαμβανόμενο μοτίβο είναι σαφές, ευθύ και συχνά φαίνεται (ακόμα και όταν δεν είναι) λογικό. Αλλά "δείχνει" και άλλα πράγματα, γι' αυτό καμιά φορά χρειάζεται μια πιο περίπλοκη και "δύσκολη σκέψη". Γιατί το άσπρο και το μαύρο είναι απλά πολύ ανοιχτό και πολύ σκούρο γκρι...

Μετακίνηση με Μ.Μ.Μ. χωρίς Μ.Μ.Μ.


Από τη μία: http://www.newsnow.gr/article/210657/evropaiki-evdomada-metakinisis-kyriaki-16---savvato-22-septemvriou-2012.html Από την άλλη: http://www.inews.gr/253/tin-pebti-209-i-apergia-sta-mesa-statheris-trochias.htm Υ.Γ.: Όχι κι εδώ Ολυμπιακός!!!!!

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Εγγραφές πρωτοετών = ψάρεμα για τα κόμματα


"Λοιπόν, δεν καθόμαστε στα τραπεζάκια, να είμαστε διάσπαρτοι στη σχολή καλύτερα" άκουσα να λέει μια κομματοσκυλίτσα στα υπόλοιπα κομματόσκυλα και κομματοπρόβατα-στρατιώτες. Αλλού είχαν γεμίσει στενούς διαδρόμους με κόσμο ώστε να σε μαζέψουν, αλλού είχαν στήσει σημεία "βοήθειας" και γενικά το ψάρεμα των κομμάτων καλά κρατούσε πάλι. Είναι να απορείς πώς μπορεί ξαφνικά να υπάρχει τόση οργάνωση, αφοσίωση και αποτελεσματικότητα από τους ίδιους ανθρώπους που γενικά θεωρείς παρτάλια κλπ. Χάθηκε να είχαν την ίδια οργάνωση και στη ζωή τους και στα κοινά...;

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

"Ωραία τα λέει, πάντως"


Μη μου πείτε ότι δεν έχετε ακούσει ποτέ από κάποιον τη συγκεκριμένη ατάκα για την Κανέλλη! Και αν δεν το αναφέρουν για τα όσα λέει τότε το αναφέρουν για το πώς τα λέει, τη σχέση της για τη γλώσσα κλπ. Κι όμως δεν τα λέει τόσο καλά όσο πολλοί νομίζουν, σε αντίθεση με τον Σαραντάκο που έγραψε ακόμα ένα καταπληκτικό κείμενο-απάντηση σε μύθους στους οποίους η ίδια εμπλέκεται: http://sarantakos.wordpress.com/2012/09/14/lernaiokanelli/

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Συνέλληνες, ανάψτε τους φούρνους!


http://www.youtube.com/watch?v=-suUdsFAxxA&feature=player_embedded Ο ελεύθερος επαγγελματίας και η δικηγόρος δίδαξαν στον αγιασμό τα παιδιά πώς να σκίζουν βιβλία με φόντο τη σημαία, πώς να τη χρησιμοποιούν κατά το δοκούν, είπαν τις γνωστές ανακρίβειες για Κίσιγκερ και άλλα Λιακοπουλικά μαζί με όσα (δεν) ξέρουν για τη γλώσσα και ακόμα περισσότερο για την ελληνική γλώσσα (βλ. "όπως στα αρχαία ελληνικά"), είπαν ό,τι (δεν) ξέρουν για τα φωνήεντα, μοίρασαν και μια γραμματική που δε μας είπαν ποια είναι αφού δε βρήκαν του Τριανταφυλλίδη και του Τσολάκη (που πάλι κάνουν το διαχωρισμό σε ήχους και γράμματα και ίσως δε βρέθηκαν επειδή δε βόλευαν...), μας είπανε και για ζώα που ίσως νιώθουν μια οικειότητα και όλα αυτά σε πειραματικό σχολείο στο κέντρο της Αθήνας! Του χρόνου περιμένω αντιεθνικιστές να καίνε σημαίες και άθεους να σκίζουν Βίβλους με την ίδια ευκολία στον αγιασμό και φυσικά χωρίς παρέμβαση αστυνομίας ή κάτι τέτοιο, όπως και σε αυτή την περίπτωση (τουλάχιστον όσο φαίνεται στο βίντεο). Ασχολίαστο που θέλανε να μιλήσουν και στο μικρόφωνο του σχολείου (αντί αυτό να απομακρυνθεί και από όσους άλλους λένε ό,τι τους κατεβάζει η κούτρα τους)... Και μπράβο σε όσους βρήκαν φωνή να μιλήσουν αντί να αφήσουν "τον τρελό στην τρέλα του" μπροστά σε παιδιά δημοτικού (και δε μιλάω για όσα ανακριβή ακούγονται αλλά για τις εύστοχες παρατηρήσεις και αντιδράσεις).