Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Προεκλογικός μαζοχισμός


Έχω πιάσει τον εαυτό μου να διασκεδάζει με τις πολιτικές διαφημίσεις. Θεωρώ ότι δε θα έχω για πάντα την κρίση να αναγνωρίζω τη σημειολογία και τις μούφες που κρύβουν και όσο μπορώ να το κάνω το διασκεδάζω με τη γραφικότητά τους ενώ παράλληλα με εκνευρίζουν. Αν αυτό δεν είναι σχιζοφρενής διάθεση και δεν κρύβει ένα μαζοχισμό, τότε τι είναι; Υ.Γ.: Όλα τα λεφτά η "συντέλεια" στον κατά τα άλλα "μπιπ" σκάι. Μετά το τρισάθλιο "ίδρυμα" από την ομάδα που δίνει ρέστα στο "κάψτε το σενάριο", μπήκε κάτι που χτυπάει στα ίσα την "ελληνοφρένεια".

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Πάει και ο Μητροπάνος

Τελικά όσο και να το περιμένεις δεν πονάει λιγότερο.
http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231191617
Δεν υπάρχουν λόγια, μόνο τραγούδια στο youtube που ούτε καν θα υποδείξω.

Προσωπικά την πάτησα όπως και με τον Παπάζογλου λέγοντας κάθε χρόνο "θα πάω να προλάβω να τον ακούσω" και πάντα χάνοντάς τον γιατί κάτι μικρό τύχαινε. Ίσως τους ακούσω μια και καλή μαζί πλέον όταν έρθει η σειρά μου.

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Μια ωραία ιδέα στην ετ1

Βρίσκω εξαιρετική την ιδέα της ετ1 να δείχνει το βράδυ έναν πιανίστα που παίζει κομμάτια στο πιάνο. Αντί για κλασικές ταινίες ή εκπομπές αφήνει τη μουσική να μιλήσει μαζί με ό,τι κουβαλάνε αυτές οι μέρες για τον καθένα. Η ιδέα και η εκτέλεση ανήκει στον πιανίστα και από ό,τι φαίνεται έκανε την πρόταση και τις ηχογραφήσεις δωρεάν (βλ.11 στο http://www.ert.gr/pressert/index.php?option=com_k2&view=item&id=314:%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CF%83-%CE%B5%CF%81%CF%84&Itemid=176). Η ιδέα εξαιρετική και αξιοποιήθηκε όπως έπρεπε. Πάντα τέτοια!

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Μεγαλοβδομάδα

Ανέκαθεν η Μεγάλη Εβδομάδα ήταν μια ξεχωριστή βδομάδα για αρκετό κόσμο. Για τους βαθιά θρησκευόμενους ήταν η εβδομάδα κορύφωσης της σαρακοστής, για τους λιγότερους ήταν η βδομάδα σήμα κατατεθέν του Πάσχα, για κάποιους ήταν μια βδομάδα ακόμα (αν και λόγω των ημερολογιακών της ιδιαιτεροτήτων και πάλι ήταν κάπως ξεχωριστή έστω για διακοπές και φαγητό). Αυτή η Μεγαλοβδομάδα δείχνει πολύ ιδιαίτερη γιατί, ως εβδομάδα των παθών, του θείου πάθους και ό,τι συνεπάγεται για όσους πιστεύουν, είναι εβδομάδα των παθών και για τον κόσμο θέλει δε θέλει. Υπό αυτή την έννοια δε διαφέρει και τόσο από τις άλλες βδομάδες του ίδιου κόσμου, μιας και πλέον κάθε βδομάδα είναι εβδομάδα παθών -ανθρώπινων-...
Καλή μας Ανάσταση!

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Κίνδυνοι για τους κινδύνους στο ίντερνετ

http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=17533&subid=2&pubid=29130277

Δηλαδή οργανώθηκε ημερίδα για τους κινδύνους του ίντερνετ και τον εθισμό στο ίντερνετ η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω του ίντερνετ και για περισσότερες πληροφορίες παραπέμπει σε σελίδα του ίντερνετ με το ίδιο θέμα! Θεοί! Αυτό έγινε από ενδιαφέρον, ώστε να ενημερωθούν τα παιδιά... Βέβαια, όταν δεν τους αντιπροτείνεις κάτι εξίσου ευχάριστο για τις ώρες εκείνες, τότε απλά τα φοβίζεις. Γι' αυτό κάποια μπαλώματα κάνουν μερικά ρούχα χειρότερα από ό,τι ήταν με το ελάττωμα...

Υ.Γ.: Αν σε λένε Μπαμπινιώτη, όπου "ίντερνετ" βάλε "διαδίκτυο". Φαντάζομαι όλο και κάποια σχετική αναφορά θα έγινε... Αν πάλι δε σε λένε Μπαμπινιώτη, τσέκαρε Κουτσογιάννη και Ανδρουτσόπουλο για ψηφιακούς γραμματισμούς.