Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012
Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012
Για το "We are all Greeks"
Θυμίζω το εξής μπρεχτικό:
«Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου»
http://www.madata.gr/epikairotita/world/173221.html
Ευχαριστούμε.
«Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου»
http://www.madata.gr/epikairotita/world/173221.html
Ευχαριστούμε.
Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012
Για τα νέα φρούτα της Ν.Δ.
Είναι αλήθεια ότι η αριστερά έχει (όχι άδικα) δεχτεί την κριτική ότι η ιδεολογία της αρχίζει και σπάει για τους ανθρώπους της είτε με το πέρασμα του χρόνου είτε σε στιγμές πανικού και ανάγκης είτε συμφερόντων είτε εξουσίας. Για τη δεξιά, όσο πιο δεξιά πας τόσο πιο "σκλοροπυρηνικοί" και "σταθεροί" υποτίθεται ότι είναι. Έχουμε δει πολλούς αριστερούς να δεξιεύουν και ελάχιστους δεξιούς να αριστερεύουν με τον καιρό. Όταν μάλιστα το "πατρίς-θρησκεία-οικογένεια" είναι η παντιέρα κάποιου, άντε να τον δεις να γυρίζει κεφάλι! Μέχρι σήμερα... Παρά τον φόβο να έχουμε ξανά στην κυβέρνηση της Ελλάδας τον Βορίδη και τον Γεωργιάδη (τον δεύτερο φοβάμαι πολύ ότι θα τον δω σε παιδεία ή δημόσια τάξη) η εικόνα να είναι στο κόμμα που αρχηγός του είναι ο Αντώνης Σαμαράς, αυτός που οι ίδιοι λέγανε ότι στις αρχές του 90 άνοιξε τα σύνορα και ήρθαν οι ξένοι κλπ κλπ είναι η αποδόμηση της πατριωτικής καραμέλας. Πάντα έλεγα ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ισχυρίζεται ότι αγαπάει την πατρίδα του πιο πολύ από τον άλλον που είναι απλά στο "αντίπαλο στρατόπεδο". Άλλο αν κρίνει πως κάνει καλό ή κακό κι άλλο αν αγαπάει. Τώρα με χαρά αποδεικνύεται αυτό που ξέραμε αλλά δεν είχαμε πολλά παραδείγματα: ότι και το "πατρίς-θρησκεία-οικογένεια" δεν είναι σημαία μόνο από πίστη ή αυταπάτη αλλά και γιατί σε κάποιους πουλάει.
Ετικέτες
Απόψεις,
Ιστορία,
Υπαρκτός Σουρρεαλισμός
Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012
Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012
Και η αλήθεια της φύσης
Σε συνέχεια του χτεσινού...
http://www.dkaravasilis.gr/2012/02/%CE%BC%CF%85%CE%B3%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%AC/
http://www.dkaravasilis.gr/2012/02/%CE%BC%CF%85%CE%B3%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%AC/
Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012
Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012
Σε συνέχεια των χτεσινών
Σήμερα τα θέματα είναι οι διαγραφές στα κόμματα (χέστηκε η Φατμέ με τους καιροσκόπους και όσους λένε ψέματα στον εαυτό τους) και οι καταστροφές στην Αθήνα. "Πλήγμα στον πολιτισμό" πέτυχα χτες τη νύχτα τίτλο στη ΝΕΤ! Ένα ζάπινγκ σήμερα σε κάνει να αναρωτιέσαι αν οι δημοσιογράφοι και τα δελτία είναι τόοοοοσο βαλτοί ή τόοοοσο απορροφημένοι από το "να τσιμπήσει ο κόσμος" που δεν το καταλαβαίνουν.
Την ίδια ώρα τον τηλεοπτικό χρόνο τρώνε τέτοια θέματα και όχι η χτεσινή αντίδραση, η χτεσινή απόφαση για το μέλλον της Ελλάδας και η χτεσινή στάση της αστυνομίας. Πρωταγωνιστές στα δελτία δεν είναι αυτοί που υπέγραψαν ή είχαν υπογράψει παλιότερα και τώρα "καθάρισαν τη συνείδησή τους" με χλωρίνη και απορρυπαντικό, αλλά οι καταστροφές που έγιναν στο κέντρο. Κι εδώ αναρωτιέσαι πάλι: τόσο άμεση και οργανωμένη αντίδραση στους διαδηλωτές και όταν υπήρχαν μόνο μπαχαλάκηδες που τα σπάγανε περνούσε η ώρα, γράφανε τα έκτακτα δελτία, μεγάλωναν οι καταστροφές (πρέπει η καταστροφή εκτός Βουλής να πλησιάζει σε μέγεθος την εντός Βουλής για να πάρει τα φώτα από εκεί "δικαιολογημένα"...) είχαν ξεμείνει από μέσα και τρόπους αντιμετώπισης; Είναι τόσο άχρηστοι ή ήταν και αυτά στημένα για την επόμενη μέρα; Μιλάνε για "οργανωμένο σχέδιο να καεί η Αθήνα", αλλά δε μας είπαν αν το κάνανε οι ίδιοι ή όχι!
Και μέσα σε όλα αυτά βγαίνουν και μας κάνουν μαθήματα δημοκρατίας! Δεν ξέρω αν η προβοκάτσια είναι κρατική ή όχι, αλλά αν δεν είναι είναι παρακρατική και με την ανοχή των αρχών. Ο λόγος είναι απλά η ανικανότητά τους; Κάντε ένα ζάπινγκ και νομίζω ότι θα αλλάξετε γνώμη (αν όχι χώρα διαμονής).
Την ίδια ώρα τον τηλεοπτικό χρόνο τρώνε τέτοια θέματα και όχι η χτεσινή αντίδραση, η χτεσινή απόφαση για το μέλλον της Ελλάδας και η χτεσινή στάση της αστυνομίας. Πρωταγωνιστές στα δελτία δεν είναι αυτοί που υπέγραψαν ή είχαν υπογράψει παλιότερα και τώρα "καθάρισαν τη συνείδησή τους" με χλωρίνη και απορρυπαντικό, αλλά οι καταστροφές που έγιναν στο κέντρο. Κι εδώ αναρωτιέσαι πάλι: τόσο άμεση και οργανωμένη αντίδραση στους διαδηλωτές και όταν υπήρχαν μόνο μπαχαλάκηδες που τα σπάγανε περνούσε η ώρα, γράφανε τα έκτακτα δελτία, μεγάλωναν οι καταστροφές (πρέπει η καταστροφή εκτός Βουλής να πλησιάζει σε μέγεθος την εντός Βουλής για να πάρει τα φώτα από εκεί "δικαιολογημένα"...) είχαν ξεμείνει από μέσα και τρόπους αντιμετώπισης; Είναι τόσο άχρηστοι ή ήταν και αυτά στημένα για την επόμενη μέρα; Μιλάνε για "οργανωμένο σχέδιο να καεί η Αθήνα", αλλά δε μας είπαν αν το κάνανε οι ίδιοι ή όχι!
Και μέσα σε όλα αυτά βγαίνουν και μας κάνουν μαθήματα δημοκρατίας! Δεν ξέρω αν η προβοκάτσια είναι κρατική ή όχι, αλλά αν δεν είναι είναι παρακρατική και με την ανοχή των αρχών. Ο λόγος είναι απλά η ανικανότητά τους; Κάντε ένα ζάπινγκ και νομίζω ότι θα αλλάξετε γνώμη (αν όχι χώρα διαμονής).
Ετικέτες
Απόψεις,
Βιώματα,
Υπαρκτός Σουρρεαλισμός
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)