Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Όταν πηδάς από ψηλά...

...το τελευταίο που σκέφτεσαι είναι πώς θα προσγειωθείς. Αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα, πάντα. Γιατί υπάρχουν πηδήματα και πηδήματα!
http://www.sport-fm.gr/article/467317
Η φιλοσοφική έχει 9 ορόφους. Λες...;!

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Ένας μήνας μεταπτυχιακού (στο δεύτερο εξάμηνο)

Συμπλήρωσα 1 μήνα στο δεύτερο εξάμηνο του μεταπτυχιακού μου. Στο πρώτο εξάμηνο είχα ξαναγράψει και με ελάχιστες εξαιρέσεις ήταν σχεδόν όλα μαύρα κι άραχνα! Σε αυτό το εξάμηνο, όμως, τα πράγματα είναι πολύ καλά!

1) 3 στους 4 καθηγητές μας ενημερώνουν έγκαιρα και κάθε φορά για ό,τι αφορά στο μάθημα και το "περίσσευμα" διατηρεί μια τακτική επαφή.

2) Σε ένα μάθημα δε δίστασαν οι καθηγήτριες να αλλάξουν την ύλη τελευταία στιγμή για να έχουμε πιο ενδιαφέρον για εμάς αντικείμενο, παρότι αυτό αλλάζει τα πλάνα τους.

3) Η μία καθηγήτρια κάνει ένα απίστευτο μάθημα σαν συζήτηση που και ξεκουράζει και βγάζει όλες τις απόψεις στη σέντρα πριν τις βάλουμε σε μια σειρά. Και πολλές φορές το τελικό συμπέρασμα παραμένει συζητήσιμο...

4) Υπάρχει "κίνηση" με ημερίδες, σεμινάρια κλπ που είχε αρχίσει από έναν καθηγητή στο πρώτο εξάμηνο αλλά τώρα γίνεται από περισσότερους.

5) 3 στα 4 μαθήματα γίνονται με πολύ καλύτερο τρόπο και το τέταρτο είναι ερευνητικό και είμαστε συνολικά μία ομάδα με συγκεκριμένες αρμοδιότητες ο καθένας

Βέβαια, για να φτάσουμε σε αυτό το χαρούμενο σημείο περάσαμε από πρόχειρες ανακοινώσεις, ελλειπή πληροφόρηση για την επιλογή κατεύθυνσης κλπ, αλλά ας μείνουν έτσι καλά τα πράγματα μέχρι το τέλος του εξαμήνου και ευχαριστημένοι θα είμαστε!

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Βανδαλισμοί στο μετρό

Σήμερα πήγα για ποτό στο γκάζι. Όταν ξεκίνησα να επιστρέψω είδα στη στάση του μετρό χρώματα πεταμένα, σπασμένα τζάμια, σπασμένα όλα τα μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων και χαρτιά χάμω σκορπσιμένα-πεταμένα "δεν πληρώνω τίποτα" κλπ.. Και λέω εγώ τώρα: είναι τόσο βλάκες οι "δεν πληρώνω" ώστε από εκεί που μοίραζαν τα χαρτιά τώρα να τα πετάνε σαν τους κλέφτες ή τους χρυσαυγίτες; Μπορεί από εκεί που ειρηνικά και προσωπικά έκαναν ό,τι έκαναν να πηγαίνουν Σάββατο βράδυ στον πιο "ενεργό" για εκείνη τη στιγμή σταθμό και να αρχίσουν να τα σπάνε και να κάνουν ζημίες; Ζημιές που θα πληρώσουν όλοι με τους φόρους, ενώ λένε ότι δεν πληρώνουν επειδή έχουν ήδη πληρώσει τις μεταφορές στους φόρους; Και σπάνε και τα εκδοτήρια ενώ μέχρι σήμερα τα κουκούλωναν με σακούλες που κολλούσαν και ήταν για μεγάλο διάστημα παρόντες; Χλωμό μου φαίνεται... Οπότε ή άλλες ομάδες αποφάσισαν να ενεργήσουν χουλιγκανίστικα όπως ξέρουν και τους πήραν στο λαιμό τους ή άρχισε η προβοκάτσια... Θα φανεί από τις τοποθετήσεις και τα Μ.Μ.Ε., αλλά πιο πολύ το δεύτερο μου βρομάει...

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Πανούλης: Δε βρίσκω τρύπα εύκολα...

Ο βουκόλος των "μπλε", το ζαρκάδι των "Κυματοδηγών" απαντάει για πρώτη φορά σε δημοσιογραφικές ερωτήσεις. Αποστομωτικός και χωρίς να αιτιολογεί τα λεγόμενά του με τις σύντομες και περιεκτικές απαντήσεις του δίνει άλλη αξία στο "λακονίζειν εστί φιλοσοφείν". Άλλωστε, ο Πανούλης δε μιλάει σε μικρόφωνα αλλά στο γήπεδο. Σαλαγώντας τα πρόβατα της σοφίας και ξεριζώνοντας τα μποστάνια της γνώσης, ο Πάνος μας φέρνει πιο κοντά στη φύση και την αλήθεια...

-Μεγάλε γητευτή της μπάλας, μιας και είσαι σε ηλικία γάμου, όπως λένε κάποιοι, θα θέλαμε την έμπειρη ματιά σου για το πρωτάθλημα που έληξε και γι'αυτό που ξεκινάει.
(γέλια) Νομίζω φέτος θα έχουμε καλύτερη τύχη. Πέρυσι ήμασταν άτυχοι, με αρκετές απουσίες και... ήμασταν άτυχοι. Αυτό.

-Οργώνεις τα γήπεδα με μεγαλύτερη μανία κι από τρακτέρ με ντίζελ. Τρέχεις σαν περήφανο άτι στους "κάμπους"των 5x5. Ποιο το μυστικό της αντοχής και της ταχύτητάς σου;
Οι πολλές μπριζόλες και τα πολλά παϊδάκια.

-Πιο εύκολα βρίσκεις κήτος που του βαράνε πεναλντάκια και άνθρωπο που θα αποκαλέσει τον Κώστα "παλληκάρι" παρά το δρόμο για τα δίχτυα. Γιατί έτσι;
Δεν το γνωρίζει κανείς αυτό. Δε βρίσκω και τρύπα εύκολα!

-Μικρέ Πάνα των γηπέδων, σπέρνεις τον πανικό στους αντιπάλους σου σε κάθε παιχνίδι. Εσένα, όμως, τι σε φοβίζει;
Το τέρμα, φυσικά!

-Σα γνήσιος ποιμένας πώς θα καθοδηγούσες τους συμπαίχτες σου; Τι συμβουλές θα τους έδινες;
Να αλλάζουν περισσότερες πάσες.

-Τι σε εκνευρίζει πιο πολύ και τι σε φτιάχνει στο παιχνίδι της ομάδας;
Ο Σίμος με εκνευρίζει περισσότερο, όταν κερδίζουμε και βάζει γκολ! (γέλια) Με φτιάχνει να κερδίζουμε και με εκνευρίζει όταν δεν αλλάζουμε πάσες και χάνουμε.

-Αν το πρωτάθλημα του σοκερίνο ήταν μπάρμπεκιου, οι "Κυματοδηγοί" τι θα ήταν και γιατί;
Παϊδάκι, φυσικά!

-Παρά τις επελάσεις σου συνήθως παίζεις πίσω. Αν έπρεπε να διαλέξεις έναν μόνο για στόπερ δίπλα σου, ποιος θα ήταν;
Ο Κώστας. Είναι ο ίδιος ο χάρος προσωποποιημένος!

-Ξεκίνησε δημοψήφισμα για τον πιο "άγκολο" Κυματοδηγό. Με το χέρι στην καρδιά με ποια σειρά θα έβαζες Μπάκο, Άλκη κι εσένα;
Πρώτος εγώ, δεύτερος ο Άλκης και τρίτος ο Μπάκος.

-Εσύ και ο πρόεδρος είστε οι πιο πολυταξιδεμένοι μέχρι στιγμής. Πού πιστεύεις ότι θα έπρεπε να είναι η έδρα των μπλε και γιατί;
Στο εξωτικό Καρδιστάν.

-Πάνω από όλα οι Κυματοδηγοί είναι άντρες! Γνωρίζοντας τη ρητορική σου δεινότητα και τις γλαφυρές περιγραφές σου θα θέλαμε να σκιαγραφήσεις την ιδανική γκόμενα...
Δεν ξέρω, δεν απαντώ.

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Παγκόσμιες μέρες: μια ιδέα Γ.Τ.Π.

Υπάρχουν παγκόσμιες μέρες για θέματα της προκοπής, οκ, αν και γενικότερα οι επέτιοι είναι ένα καλό άλοθι για να θυμόμαστε κάτι μόνο μια μέρα από όλες του χρόνου. Ωστόσο, σήμερα εκτός από το Π=3,14 γιορτάζει η πρωτεϊνη και η απόλαυση με πολλούς τρόπους: http://www.sansimera.gr/worldays/142
Χρόνια μας πολλά, διάολε!

Για την κουταλιά νερό

Και σαν φυσικό επακόλουθο του προηγούμενου ποστ, που μετά από μαζεμένα καλά θα σκάσει ένα κακό και θα σου έρθουν όλα όσα σε χαλάνε μαζεμένα, κάποια στιγμή ξυπνάς και όλα "κάπως" έχουν γίνει πάλι όμορφα. Βλέπεις ότι προχώρησες με τις λιγότερες δυνατές απώλειες, βλέπεις ότι από εκεί που πνιγόσουν επέπλευσες και συνειδητοποιείς ξανά ότι δεν ήταν ο ωκεανός αλλά ένα μεγάαααλο κουτάλι. Και όλα αυτά μέχρι την επόμενη φορά... Αλλά όπως είπε και ο Ρόκι στον γιο του στην τελευταία ταινία, "life ain't about how hard you hit. life is about how hard you can get hit and keep going forward". Και μπορεί να το είπε ο φουσκωμένος ατάλαντος παππούς Σταλόνε σε μία ταινία, αλλά είναι μεγάλη αλήθεια! Καλή μας συνέχεια, λοιπόν, και για όταν ξανάρθουν τα στραβά καλό μας κολύμπι!

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Ενός κακού μύρια έπονται

Όχι πως λέω τίποτα καινούργιο, αλλά κάθε φορά που συμβαίνει κάτι και σου τη χαλάει δε θα είναι το μόνο. Θα ακούσει ένα κακό νέο, πιθανό είναι να ακούσεις και 2-3 ακόμα, θα θυμηθείς διάφορα στραβά που είχες αφήσει στο πλάι ή τους είχες δώσει την πραγματική μικρή τους διάσταση, αλλά ξαφνικά μοιάζουν πάλι τεράστια και κάνεις διάφορα λάθη και στραβά που έιτε φταις είτε έρχονται (όπως να πεις στον αδερφό σου οκ να φας ότι φτιάξει και να μην ξεπαγώνουν οι κεφτέδες από την κατάψυξη με αποτέλεσμα να φας 3 ώρες μετά κλπ). Τι κάνεις, λοιπόν, μέχρι να ξαναστρώσουν τα πράγματα; Δεν ξέρω τι κάνετε εσείς, εγώ σηκώνω το μεσαίο δάχτυλο του χεριού μου σε όλα όσα έρχονται μέχρι να έρθουν πάλι καλα!