Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Εκλογές;


Η είδηση: http://www.kathimerini.gr/797941/article/epikairothta/ellada/ektos-eklogikwn-katalogwn-100000-neoi-yhfoforoi Τουλάχιστον εξοργιστικό, δείχνει την εικόνα ορισμένων για τη δημοκρατία... Η (μετριοπαθής για το μέγεθος του ζητήματος) αντίδραση: http://www.esos.gr/arthra/36499/apokleiontai-apo-tis-ekloges-100000-neoi-gennimenoi-1997 Οι προτεινόμενες λύσεις (που θα αγνοηθούν: http://www.skai.gr/news/greece/article/272702/uparhoun-luseis-gia-na-psifisoun-oi-100000-gennithedes-tou-1997/ Υ.Γ.: Τη ίδια ώρα ο πρύτανης του ΕΚΠΑ θα είναι στο επικρατείας της ΝΔ με μοναδική κληρονομιά της (σύντομης έως τώρα) θητείας του τους τσαμπουκάδες με τους αριστερούς (κάτι που ήταν δίκαιο αίτημα, έγινε με 100% λάθος τρόπο, εξίσου αυταρχικό με αυτούς που "αποδοκιμάζει", και ήταν άκαιρο ως ένα από τα λιγότερο σημαντικά ζητήματα αυτή τη στιγμή για το πανεπιστήμιο, άρα δείχνει την ποιότητα και τις προθέσεις του ανδρός...). Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι α) εάν μπορεί εν ενεργεία επι κεφαλής αυτοδιοίκητου οργανισμού να ταυτίζεται έτσι με κόμμα (τα κόμματα τα αφορίζει, αλλά τα αριστερά...), β) εάν θα παραμείνει πρύτανης του ΕΚΠΑ, ενός αυτοδιοίκητου οργανισμού που έχει απαιτήσεις από την κυβέρνηση και ειδικότερα το Υπουργείο Παιδείας, εφόσον δηλαδή προκύπτει συγκρουση συμφερόντων, γ) πώς αντιλαμβάνονται μερικοί άνθρωποι την Πρυτανεία, αφού αφήνουν στη μέση το "έργο" τους για να πολιτευτούν, εκτός εάν το θέμα ήταν μόνο η προβολή και οι τσαμπουκάδες, η προσωπική αυταρέσκεια κ.λπ. Σε μια εκλογική αναμέτρηση με πολλά στραβά, αυτό το γεγονός για εμένα ξεχωρίζει σε συμβολικό και ουσιαστικό επίπεδο όσο και η είδηση που αναδημοσίευσα πριν.

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Η ελευθερία δε σκοτώνεται


http://www.skai.gr/news/world/article/272601/gallia-purovolismoi-sta-grafeia-tis-charlie-hebdo-plirofories-gia-thumata-/ Η ελευθερία του λόγου, η ελευθερία της σκέψης, η ελευθερία της έκφρασης δεν έχει όρια και δεν είναι ανάγκη να αρέσει σε όλους. Κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν να ενστερνιστεί αυτό που εκφράζεται ή να το παρακολουθεί. Μπορεί (καλώς ή κακώς) ακόμα και να το λογοκρίνει στον μικρόκοσμό του ή στο περιβάλλον του, αλλά από εκεί μέχρι τον θάνατο υπάρχουν χιλιόμετρα. Μπορείς να εμποδίσεις το να γίνεις δέκτης του μηνύματος, μπορείς (καλώς ή κακώς) να περιορίσεις ή να απαξιώσεις το μήνυμα, αλλα δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον πομπό να μην εκφράσει αυτό που θέλει ούτε να τον σκοτώσεις γι' αυτό. Και αν το κάνεις, κάποια πράγματα δε σκοτώνονται, με αποτέλεσμα αντί να κλείνουν στόματα να ανοίγουν περισσότερα. Υ.Γ.: Φυσικά τα μεγάλα μυαλά του τόπου αντί να δουν το γεγονός ως στροφή στην ελευθερία το ερμηνεύουν και το χρησιμοποιούν όπως θέλουν, όπως εδώ: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=382132&catID=1 Ομολογώ ότι σχεδόν διασκεδάζω όποτε σκέφτομαι ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος μιλάει για το μεταναστευτικό!

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Καλή χρονιά!


Μια καλή χρονιά να έχουμε όλοι μας, εύκολη, δημιουργική και χαρούμενη. Προσωπικά. αφού άλλαξα τον χρόνο οικογενειακά, έπαιξα επιτραπέζια με φίλους μέχρι την ώρα που νυστάξαμε. Εμένα αυτό μου ταιριάζει, αλλά νομίζω πως είναι και συμβολικά όμορφο: Περνάς τις πρώτες ώρες του χρόνου με καλή παρέα και άνετα, χωρίς δυσκολίες και νεύρα, χωρίς να βασανίζεις τον εαυτό σου, διασκεδάζοντας ενεργητικά με ανθρώπους που σε νοιάζονται και τους νοιάζεσαι (και επειδή αυτό το τελευταίο είναι το κυριότερο, ακομα και αν δεν είναι εκεί όλοι, υπάρχουν και επόμενες χρονιές για τους υπόλοιπους). Κάπως έτσι δε θέλουμε να μας πάει η χρονιά, σαν παιχνίδι με καλή παρέα και έχοντας κοντά μας τους ανθρώπους που θέλουμε; Καλή χρονιά, λοιπόν!

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Πλέον ηλεκτρονικά η ανανέωση κάρτας ανεργίας


http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/531606/oaed-hlektronika-i-ananeosi-tis-kartas-anergias Πράγματι μειώθηκαν οι ουρές. Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να μειωθούν και οι άνεργοι, γιατί, αν είναι ίδιοι και περισσότεροι στα σπίτια τους, απλώς δεν ταλαιπωρούνται με την ανανέωση... Εφόσον ξέρουν να λειτουργούν τον υπολογιστή, έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ, δεν πέφτει το σύστημα κτλ κτλ κτλ... Πάντως σε πρώτη ανάγνωση δείχνω καλή θέληση και το βλέπω θετικά.

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Τα "διψασμένα" ΜΑΤ σε νέες περιπέτειες


Μετά το πρόσφατο περιστατικό στα εξάρχεια με τα νερά (http://www.iefimerida.gr/news/178970/exarheia-mat-klevoyn-nera-apo-periptero-kai-dernoyn-ton-ergazomeno-vinteo), να δούμε αυτά που ήδη ξέραμε: http://www.sport-fm.gr/article/bideo-agrios-ksulodarmos-sulliftheda-apo-astunomiko/800160 Τελικά ποιος θα μας φυλάξει από τους φύλακες (και ποιος θα παιδαγωγήσει τους παιδαγωγούς, όπως είναι ολοκληρωμένο το ρητό);

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Ο επόμενος καφές μας;


Μήνες μετά από μία παλιότερη ανάρτηση που είχα κάνει, συνάντησα αυτό: http://www.myrtillocafe.gr/ Το είδα στο παρακάτω βίντεο: http://www.megatv.com/joy/default.asp?catid=36427 Φαίνεται καλό, δεν έχω ακούσει κάτι κακό μέχρι στιγμής, άρα μήπως ο επόμενος καφές μας να είναι εκεί; Υ.Γ.: Ενδιαφέρουσα περίπτωση (με καλές συστάσεις) δείχνει και αυτό: http://www.ftinapota.gr/places/kafeneia/mantalaki