Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Νηπιαγωγείο-σχολείο: 1-0


http://www.dkaravasilis.gr/2013/09/%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF/ Και θυμάμαι την ατάκα στους schooligans ότι "στο σχολείο μας μαθαίνουν τόσα πράγματα και δε μας μαθαίνουν να ζούμε".

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Σαραντάκος για αρχαία, Ρεπούση και γκεστ σταρ Μπαμπινιώτη


http://sarantakos.wordpress.com/2013/09/12/arxaiarepousi/ Υπέροχο άρθρο με ενδιαφέρουσες θέσεις και ακόμα πιο ενδιαφέροντα υστερόγραφα και λινκ.

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Ντρίμπλα από "αριστερά"


Καλύτερη ασίστ δε θα μπορούσε να πάρει η κυβέρνηση από αυτή που ακούσια έδωσε η Ρεπούση με το θέμα (;) για τα αρχαία ελληνικά. Η Δ.Ε.Θ. και οι κινητοποιήσεις περνάνε στα ψιλά, οι αντιδράσεις στο χώρο της παιδείας (ως επίκαιρο αλλά και συναφές θέμα) πάνε πιο μπροστά και οι διάφορες απόψεις για το αν και πώς θα είναι τα αρχαία ελληνικά (κυρίως, γιατί πουλάει πιο πολύ) και τα θρησκευτικά στο σχολείο γίνονται πρώτο θέμα. Όλοι θα έχουν άποψη, πολλοί έχουν εμπειρία, με τις στάσεις και την ιδεολογία συνδέεται το θέμα, πουλάει και πονάει, έτοιμος ο αποπροσανατολισμός! Και να ήταν ακόμα στη συγκυβέρνηση, τέτοιο βολικό δωράκι δε θα μπορούσαν να τους κάνουνε! There is a time and a place for everything... Και αυτό ήταν λουκούμι! Για τους άλλους, όμως...

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Τι; Κινητοποιήσεις και κλειστά σχολεία;


http://ipaideia.gr/o-aristouxos-mathitis-pou-afise-afono-to-eliniko-diadiktio.929f8222201d30ff4e30140059d40139.htm Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το κατά πόσο το κείμενο είναι του μαθητή (μακάρι να είναι), αλλά σε κάθε περίπτωση το περιεχόμενό του είναι εύστοχο. Copy-paste στα δελτία ειδήσεων! Μα τι λέω... Αναφέρει και τα κανάλια. Άκυρο, βγάλτε κανονικά το σχολιαστή να μας πει για το μέλλον των παιδιών! Υ.Γ.: Μακάρι όλες οι κινητοποιήσεις να ήταν ίδιες και με κριτήριο τη λειτουργία των σχολείων και το συμφέρον των μαθητών.

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Το τέλος είναι κάτι περισσότερο από μια νέα αρχή


Την Παρασκευή τελείωσα τη μελέτη που έκανα από τα τέλη της άνοιξης. Αυτό ήταν το βασικό project του καλοκαιριού για εμένα και στην ουσία έφαγε τις περισσότερες ώρες μου. Έτσι, τελείωσε ένα γεμάτο καλοκαίρι και ξεκινάει ένας ακόμα πιο γεμάτος χειμώνας. Ωστόσο, δεν είναι αυτό μόνο που νιώθω. Ξέρω τι με περιμένει απο την άλλη βδομάδα κιόλας, αλλά η αίσθηση που έχω είναι της απελευθέρωσης από αυτό που τελείωσα και όχι η αβεβαιότητα από αυτά που θα ξεκινήσω. Και για λίγες μέρες ακόμα θα κοιτάξω να το απολαύσω γιατί θα αργήσει να ξανάρθει και σε τελική ανάλυση το κέρδισα!

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Έσο έτοιμος!


Δεν είναι οι ήχοι που θα ακούσεις όταν βλέπουν ένα μωρό ή ζωντανό στο δρόμο. Δεν είναι οι κουβέντες για ρομαντικές ταινίες, ρούχα και ειδικά τσάντες και παπούτσια. Δεν είναι καν ο τρόπος που θάβει η μία την άλλη. Αυτό που πραγματικά δε θα καταλάβεις ποτέ στην όποια γκόμενα είναι το εξής: http://www.pinnokio.gr/arthro/o-klasikos-dialogos-enos-zeygarioy-sigoyra-soy-exei-tyxei?mayalso=1