Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Τι; Κινητοποιήσεις και κλειστά σχολεία;


http://ipaideia.gr/o-aristouxos-mathitis-pou-afise-afono-to-eliniko-diadiktio.929f8222201d30ff4e30140059d40139.htm Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το κατά πόσο το κείμενο είναι του μαθητή (μακάρι να είναι), αλλά σε κάθε περίπτωση το περιεχόμενό του είναι εύστοχο. Copy-paste στα δελτία ειδήσεων! Μα τι λέω... Αναφέρει και τα κανάλια. Άκυρο, βγάλτε κανονικά το σχολιαστή να μας πει για το μέλλον των παιδιών! Υ.Γ.: Μακάρι όλες οι κινητοποιήσεις να ήταν ίδιες και με κριτήριο τη λειτουργία των σχολείων και το συμφέρον των μαθητών.

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Το τέλος είναι κάτι περισσότερο από μια νέα αρχή


Την Παρασκευή τελείωσα τη μελέτη που έκανα από τα τέλη της άνοιξης. Αυτό ήταν το βασικό project του καλοκαιριού για εμένα και στην ουσία έφαγε τις περισσότερες ώρες μου. Έτσι, τελείωσε ένα γεμάτο καλοκαίρι και ξεκινάει ένας ακόμα πιο γεμάτος χειμώνας. Ωστόσο, δεν είναι αυτό μόνο που νιώθω. Ξέρω τι με περιμένει απο την άλλη βδομάδα κιόλας, αλλά η αίσθηση που έχω είναι της απελευθέρωσης από αυτό που τελείωσα και όχι η αβεβαιότητα από αυτά που θα ξεκινήσω. Και για λίγες μέρες ακόμα θα κοιτάξω να το απολαύσω γιατί θα αργήσει να ξανάρθει και σε τελική ανάλυση το κέρδισα!

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Έσο έτοιμος!


Δεν είναι οι ήχοι που θα ακούσεις όταν βλέπουν ένα μωρό ή ζωντανό στο δρόμο. Δεν είναι οι κουβέντες για ρομαντικές ταινίες, ρούχα και ειδικά τσάντες και παπούτσια. Δεν είναι καν ο τρόπος που θάβει η μία την άλλη. Αυτό που πραγματικά δε θα καταλάβεις ποτέ στην όποια γκόμενα είναι το εξής: http://www.pinnokio.gr/arthro/o-klasikos-dialogos-enos-zeygarioy-sigoyra-soy-exei-tyxei?mayalso=1

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Φόβοι πολιτικής μαντικής


Βλέποντας τις αναλογίες Γιώρου Παπανδρέου και Κυριάκου Μητσοτάκη και φοβάμαι ότι κάποια μέρα από το πουθενά ο νυν υπουργός θα γίνει πρωθυπουργός της Ελλάδας. Βλέπω τις αναλογίες Σαμαρά και Γεωργιάδη και τρέμω ότι ο νυν υπουργός θα γίνει κάποια μέρα πρωθυπουργός της Ελλάδας! Και μετά βλέπω ότι επιτέλους ο δικοματισμός έσπασε από μία αριστέρά η οποία όμως απογοητεύει την ίδια ώρα που μία ακροδεξιά ανεβαίνει, φαντάζομαι ποιος μπορεί να είναι ο νέος δικοματισμός, ίδιος με τον παλιό ή άλλος, και ανησυχώ...

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Απίστευτα κι όμως διαχρονικά


Αργά το βράδυ (ή νωρίς το πρωί, όπως προτιμάτε) τις καθημερινές το Μέγκα βάζει δύο σατιρικές εκπομπές από τις αρχές του '90 (εποχή του Επίτημου περίπου -για καλό και για κακό δε γράφω το όνομα...), το "απίστευτα κι όμως ελληνικά" του Ζουγανέλη και το "τάτσι πίτσι με το Μήτσι" του Μητσικώστα. Οι ομοιότητες με το σήμερα είναι απίστευτες! Μπορεί η αισθητική και του χιούμορ να είναι του τότε (αν και μια νοσταλγία σε πιάνει όταν βλέπεις τις διαφορές στις ηλικίες), αλλά το περιεχόμενο είναι σε πολλά σημερινό! Αν σκεφτεί κανείς ότι η σάτιρα αναφέρεται στο παρόν και όχι στο μέλλον, καταλαβαίνει από τις ομοιότητες πως "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν"... Σκληρή αλήθεια για τόσο αργά (η νωρίς)!

Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

"Τα greeklish καταστρέφουν τη γλώσσα",ε;


Να λοιπόν ένα ελληνικό κείμενο με λατινικούς χαρακτήρες που θα λατρέψουν οι οπαδοί αυτής της άποψης: http://www.bianet.org/bianet/ifade-ozgurlugu/136340-ime-levantinos-milo-romeika Υ.Γ.: Για το περιεχόμενό του δεν έχω άποψη, καθώς δεν έχω ιδέα από αυτά...