Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Το τέλος μιας εκπομπής και το τέλος μιας (προσωπικής) εποχής


http://www.sport-fm.gr/article/FC-titloi-telous-=-mia-nea-arxi/688697 Ευχαριστούμε για την παρέα, τα γέλια, τις σκέψεις, τις ατάκες, τους αντιήρωες και το ramaya. Πιστεύω ότι κανένας από τους δύο δε θα βγει Καραπαπάς από το "δίκανο", οπότε θα θυμάμαι την εκπομπή με ακόμα μεγαλύτερη χαρά

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Όοοοομορφη Θεσσάλονίιιιιικη


Τη Θεσ/νίκη την αγαπώ για πολλούς λόγους: Το φαγητό, ο κόσμος, οι γυναίκες, η ζωή, τα γλυκά, το γλέντι κλπ. Πλέον προστέθηκε ένας ακόμη λόγος, αφού, όσες ομάδες έχω στο ερωτηματολόγιό μου και από Αθήνα και από Θεσ/νίκη, η συμπροτεύουσα έχει δώσει περισσότερες απαντήσεις με εξαίρεση μόνο μία ομάδα! Γιατί μπορεί κάποιοι να πηγαίνουν "χαλαρά", αλλά κάποιοι πηγαίνουν κούτσα-κούτσα κι ας σε ξέρουν έστω φατσικά ή κι ας βλέπουν ότι είσαι στην ίδια σχολή...

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

"Προσωπική επαφή" my ass


Σε μία ολόκληρη εξεταστική μοίρασα ο ίδιος περίπου 1500 χαρτάκια για ένα ερωτηματολόγιο που έχω φτιάξει και αναζητούσα δείγμα. Μου απάντησαν 30 άτομα. Σε δύο μέρες όπου δημοσίευσα το λινκ με το ερωτηματολόγιο απάντησαν άλλοι τόσοι. Τελικά το απρόσωπο είναι πολύ πιο αποτελεσματικό!

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Τουρισμός και ανάπτυξη,ε;


Θυμάμαι παλιά ρεπορτάζ με τουρίστες να λένε πόσο τους αρέσει εδώ που ήρθαν, ίσως να γκρινιάζουν (δίκαια) για ακριβές τιμές, κομπίνες με ταξί κλπ. Τώρα βλέπω τουρίστες να λένε ότι πρέπει να έρθουν κι άλλοι εδώ για να ξοδέψουν λεφτά και να μας βοηθήσουν. Όχι γιατί περνάνε καλά, όχι γιατί αξίζει να έρθουν, αλλά για να μας βοηθήσουν... Φιλανθρωπία ο τουρισμός στην Ελλάδα, πλέον!

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

-Έχεις σκονάκι, μηδενίζεσαι. -Όχι δεν έχω! -Εντάξει.


http://www.filosofiki.eu/viewtopic.php?f=5&t=10051&p=760438#p760438 Με αυτή τη δήλωση τελειώνει για εμένα το περιστατικό που πιάνω κάποιον με σκονάκι (εγώ να δεχτώ ότι ήταν κινητό ανάμεσα στα πόδια του στο έδρανο, κανένα πρόβλημα, ειδικά αφού έχω ενημερώσει ότι το κινητό πιάνεται για σκονάκι), γίνεται ολόκληρη μανούρα και τελικά, αφού παραπαμεφθεί σε ανώτερο δικαιώνεται. Αν είσαι στη μέρα σου, θα σε πάνε όλα, ακόμα κι αν σε πιάσουνε. Αυτό το καταλβαίνω. Το να δικαιώνεται, όμως, κάποιος επειδή πουλάει τρέλα μου τη δίνει απίστευτα από τη στιγμή που μας καλούν εκεί για μια δουλειά και είτε την κάνουμε είτε όχι είναι το ίδιο και το αυτό. Έχω πάει ανοιχτό βιβλίο σε αυτόν που το είχε μπροστά στην καθηγήτρια που εξετάζει το μάθημα και δεν έκανε τίποτα. Άμα δεν τη νοιάζει εκείνη, εμένα δεν υπάρχει λόγος να με νοιάξει. Δεν κερδίζω τίποτα άμα μηδενιστεί ο άλλος. Το μόνο που με νοιάζει είναι με τι μούτρα θα πω την Τετάρτη σε κάποιον να μη μιλάει ή να μην αντιγράφει όταν ήταν στην αίθουσα τότε ή σήμερα και βλέπει ότι το γραπτό αυτού που πιάστηκε βαθμολογείται κανονικά.