Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Μετά τη ρακέτα, τι;


http://www.sport-fm.gr/article/logia-starata-vol-XVII-anwnumos-raketiar/684279 Ανεβάζω αυτό το χαβαλετζίδικο γιατί ξεχωρίζει τους τύπους που ταυτίζουν το καλοκαίρι με τη ρακέτα από τους κάγκουρες και τους ενοχλητικούς. Πολύ σπάνια παίζω, συχνά ξενερώνω, αλλά όχι και απόφαση απαγόρευσης! What the f#ck?

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

"Separates the men from the boys"


Τις προάλλες έληξα ένα θέμα που είχα και με είχε τσαντίσει και στενοχωρήσει πολύ με έναν φίλο μου. Πώς; Βρεθήκαμε επιτέλους στον ίδιο χώρο και τον έπιασα, του είπα ότι θέλω να του μιλήσω και του εξήγησα ότι δεν του ζητάω τα ρέστα, αλλά τα έχω πάρει γι' αυτό και αυτό το λόγο και ότι αυτό το πράγμα με πείραξε πολύ. Αυτά του τα είπα για να τα ξέρει και για να μείνουν στην άκρη. Παρότι είχε γίνει πριν αρκετό καιρό, δεν έκατσα να γκρινιάζω αριστερά-δεξιά, δεν έβαλα λόγια πουθενά, δεν έθαψα πίσω από την πλάτη κλπ, αλλά περίμενα πότε θα βρεθούμε φάτσα με φάτσα για να τα πω κοιτώντας στα μάτια αυτόν που αφορά. Και έτσι έκανα. Μου πέρασε; Όπως του είπα, θα μου περάσει με τον καιρό. Αλλά ξέρει τι με πείραξε και ξέρω ότι το χειρίστηκα αντρικά. Γιατί σε κάτι τέτοια φαίνονται οι άντρες, κατά τη γνώμη μου.

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Μαύρο


Όση κι αν είναι η οργή του κόσμου, όσο κι αν την επισκιάζει η παθητικότητα και η αδιαφορία, όσο κι αν όλοι λέγαμε ότι κάτι πρέπει να γίνει με την ερτ και μας την έσπαγε το τεράστιο υποχρεωτικό τέλος, αυτό που έγινε είναι από γελοίο μέχρι τραγικό. Το ότι η ερτ δε δούλευε καλά, το ξέραμε και κακώς το ανεχόμασταν. Το ότι στο όνομα αυτού έκλεισε και με αυτό τον τρόπο, είναι ντροπή. Το επιχείρημα "δε δούλευε καλά, κανείς δεν ήταν ευχαριστημένος, υπήρχε και διαφθορά" ελπίζω να μη χρησιμοποιηθεί και στα δημόσια νοσοκομεία και σχολεία και υπηρεσίες και γενικά παντού (εκτός φυσικά από το πολιτικό σύστημα όπου οι διάφοροι υπόδικοι κάνουν μαθήματα για το τι είναι νόμιμο αλλά όχι/και ηθικό). Έστω, λοιπόν, ότι την τρώμε την παπάτζα και γίνεται αυτή η διακοπή της ερτ. Πόσο μυαλό θέλει να αφήσεις έστω ένα προσωπικό ασφαλείας και να παίζει αρχειακό υλικό από τον πολιτισμικό θησαυρό που υπάρχει; Α! Και όλους αυτούς τους υπεράριθμους και αναποτελεσματικούς ποιος είπαμε τους διόρισε; Με τη διαφθορά που αναφέρθηκε; Μα καλά, κανείς δεν ξέρει αυτό που μας διδάσκει η ζωή, ότι και οι καλύτερες πουτ@νες κάποια στιγμή θα πληρώσουν τις στραβές του νταβατζή τους; Υ.Γ.: "Συγχαρητήρια" στην "ανάπτυξη" και την "επανεκίνηση" που πραγματοποιείται... "Μεγάλες" μορφές παίρνουν "μεγάλες" αποφάσεις και ένας "μικρός" λαός τις τρώει ακούγοντας την καραμέλα για τις "έκτακτες συνθήκες"... Θλίψη!

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Ένα από τα λίγα "μπράβο" που θα τους πω


http://www.sport-fm.gr/article/sullupitiria-se-gkalinobits-apo-ti-thura-7/680068 Μπράβο, λοιπόν! Υ.Γ.: Μακάρι η ανθρώπινη ζωή να είχε την ίδια σημασία και στα διάφορα "ραντεβού" που δίνουν, όταν βγαίνουν μαχαίρια και άλλου τύπου όπλα και όταν κάνουν ντου και πετάνε διάφορα στο γήπεδο κλπ. (αυτό προφανώς ισχύει για όλους τους οπαδούς).

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Περιβάλλον


"[...]Αν η φύση ήταν τράπεζα, θα την είχαν σώσει" παρατηρεί σωστά ο Γκαλεάνο στο "οι μέρες αφηγούνται" από τις εκδόσεις "πάπυρος" (σελ. 173)

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

""Κουνηθήκαμε;"


Το μόνο πιο ηλίθιο από την ερώτηση στον τίτλο είναι το γεγονός ότι διάφοροι αφού ξύπνησαν από τον πρωινό σεισμό πήγαν να ανεβάσουν κάποια εξυπνάδα στο φέισμπουκ και στο τουίτερ. Αυτή ήταν η πρώτη τους σκέψη αντί να την ξαναπέσουν!

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Από πλατεία σε πλατεία


Την ώρα που εδώ έγιναν δύο συγκεντρώσεις ενάντια στην πολιτική της τρόικα με πολύ μικρή συμμετοχή προχτές και χτες, στην Τουρκία η αντίδραση για το πράσινο σε μια πλατεία (ας αντιπαραβάλουμε εδώ την κατάσταση στο πάρκο Κύπρου και Πατησίων και την αντιμετώπισή του) εξελίχθηκε σε τεράστιο κίνημα ενάντια σε πολιτικές με γεμάτες πλατείες και δυναμική. Την ίδια ώρα, κάποιοι ασχολούνται με τις θέσεις της Ρουπέση σε ιστορικά θέματα, όταν αφήνουν την ιστορία του σήμερα να τους προσπερνά αντί να παίρνουν παράδειγμα από τους Τούρκους... Υ.Γ.: Για το περιβόητο θέμα, παραθέτω παρακάτω δύο συνδέσμους. Με τον πρώτο συμφωνώ απόλυτα, με τον δεύτερο μερικώς αλλά δίνει μια επιπλέον οπτική, αυτή του αποτελέσματος. Για εμένα μύθος είναι αυτό που δεν αποδεικνύεται επιστημονικά (ενδεχομένως όχι ακόμα) ή/και αυτό που ισχύει στο μυαλό πολλών αλλά επιστημονικά έχει διαψευστεί. Σε αυτό το εύρος ορισμού πιστεύω ότι δεν υπάρχει θέμα. Αξιοπερίεργο είναι, ωστόσο, το πώς κάθε πολιτικο-βιβλιοπώλης περνάει στο ντούκου και καλά επιστημονικές θέσεις όπως ότι η ινδοευρωπαϊκή είναι η μύθος και μάλιστα επιζήμιος ενώ μία ειδικός στο θέμα της απαγορεύεται (και από το ίδιο της το κόμμα το οποίο εγώ δε στηρίζω και προσωπικά δε συμπαθώ ούτε την ίδια) να διατηρεί μία γνώμη που μάλιστα στηρίζεται επιστημονικά! http://www.aixmi.gr/index.php/kryfo-sxoleio-xoros-zaloggou-oi-ethnikoi-mas-mithoi/ http://www.aixmi.gr/index.php/diadoshzaloggo/