Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Για τη γιορτή της μητέρας


Πείτε με αντιδραστικό, αλλά στα 25 μου νομίζω ότι η γιορτή της μητέρας είναι μια κακή ιδέα. Θα προτιμούσα τη γιορτή των γονιών. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα να πεις για τη μητέρα και τα περισσότερα (αν και όχι όλα) θα είναι καλά. Ίσως όχι άλλα τόσα, αλλά πάλι πολλά πράγματα υπάρχουν να πεις και για τον πατέρα και πάλι τα περισσότερα (αν και όχι όλα) θα είναι καλά. Η ιδέα των γονιών, όμως, αγαπημένων, μαλωμένων, χωρισμένων κλπ είναι ενιαία. Σίγουρα οι γονείς δεν είναι ίδιοι και ας είναι ίσοι, αλλά ίσως πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ένα όπως είναι (ή πρέπει να είναι, σύμφωνα με την ψυχολογία) η εικόνα τους στα παιδιά κι ας είναι δύο ξεχωριστές προσωπικότητες. Χρόνια πολλά, λοιπόν, μαμά! Και όχι μόνο σε σένα! :) Υ.Γ.: Για τη γιορτή του πατέρα προτείνω το ίδιο και, γιατί όχι, δύο γιορτές γονιών το χρόνο!

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Αν ήμουν πρωθυπουργός (ή αν μπορούσα να μιλήσω σε κάποιον με αγνές προθέσεις σε αυτή τη θέση)


1) Αναξιοποίητη δημόσια γη "σπέρνεται" με φωτοβολταϊκά, ανεμογεννήτριες και υδροηλεκτρικά εργοστάσια. Τον τεχνολογικό εξοπλισμό και την εγκατάσταση αναλαμβάνει εξολοκλήρου η Ε.Ε. με μοναδικό όρο το 70% τουλάχιστον των εργαζομένων να είναι Έλληνες πολίτες (όχι απαραίτητα εθνικά, καταλαβαίνετε τι εννοώ). ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ; Γιατί σε αντάλλαγμα θα παρέχεται στην Ε.Ε. το ποσοστό (και θα είναι μεγάλο) που δε χρειάζεται στις ανάγκες της Ελλάδας στην Ε.Ε. για να το διαχειριστεί όπως νομίζει (να το πουλήσει ή να το διαθέσει στα μέλη της ανάλογα με τη χρηματοδότηση του έργου). Στην ουσία η Ελλάδα μετατρέπεται σε εργοστάσιο ενέργειας της Ευρώπης και πληρώνεται προκαταβολικά για Χ χρόνια (το Χ είναι το διαπραγματεύσιμο σημείο) με αποπληρωμή του χρέους της Ελλάδας από την Ευρώπη και χρηματοδότηση του συγκεκριμένου εξοπλισμού. Όσο πιο μεγάλο είναι το τελικό ποσό τόσο μεγαλύτερο είναι το χρονικό διάστημα δωρεάν ενέργειας προς την Ευρώπη. ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ; Πέρα από την ενέργεια (που η συγκεκριμένη είναι ανεξάντλητη σε αντίθεση με πετρέλαιο και φυσικό αέριο), την απαγκίστρωση από τα πυρηνικά εργοστάσια (βλ. αντιδράσεις μετά τη Φουκουσίμα) και το μήνυμα της συγκεκριμένης επένδυσης διεθνώς κρατάνε την Ελλάδα χωρίς χρέος πλέον στην Ευρώπη περνώντας το μήνυμα της αλληλεγγύης στα μέλη της και της διαχείρισης κρίσεων. Παράλληλα, αποφεύγουν το ενδεχόμενο να κάνει η Ελλάδα ανάλογη πρόταση στη Ρωσία (backup plan) που με τα φυσικά αέρια, τα πετρέλαια και τη θέση που έχει θα γινόταν με μια τέτοια κίνηση ενεργειακός κολοσσός σε Ευρώπη και Ασία. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ BACKUP PLAN; Το κακό με το δεύτερο πλάνο είναι ότι αντί για απομονωτισμό διατηρούμε διεθνείς σχέσεις μόνο με τη Ρωσία και τα φιλικά της κράτη. Μένοντας στην Ε.Ε. παραμένουμε αγορά για την Ευρώπη και η Ευρώπη αγορά για εμάς (βλ. 2*). ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ; Ενεργειακή εξασφάλιση για τη χώρα μας, θέσεις εργασίας με επενδύσεις και εξοπλισμό άλλων, μηδενικό χρέος και το χρόνο που χρειαζόμαστε για να περάσουμε στο "2" δανειζόμενοι ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ από την Ε.Ε. με αντάλλαγμα κι άλλη δωρεάν ενέργεια για κάποια χρόνια (την αναλογία τη συζητάμε). Παράλληλα έχουμε αμυντική προστασία γιατί την Ευρώπη ΔΕΝ τη συμφέρει να κατακτηθεί η Ελλάδα από κανέναν και να πρέπει να πληρώνει για την επένδυσή της... ΜΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ 50-100 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΡΑΓΚΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ! Ακριβώς! Θα μπορούσαμε να την πουλάμε αν θα μπορούσαμε να κάνουμε τη συγκεκριμένη επένδυση. Δεν μπορούμε, οπότε αντί για κέρδος μειώνουμε τις (πολλές, όπως φαίνεται) ζημίες και μας δίνεται η δυνατότητα να κάνουμε το "2". ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΕΤΣΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΗ; Περίπου. Αξιοποιείται αναξιοποίητη δημόσια γη που, επειδή δεν έχουμε τη δυνατότητα να την αξιοποιήσουμε (ούτε φαίνεται κάτι τέτοιο στο άμεσο μέλλον) αξιοποιείται από ξένες επενδύσεις με εξασφάλιση της χώρας μας. Είναι, όντως, οριακή κίνηση, αλλά ζυγίζοντας τα υπέρ και τα κατά το πρόσημο είναι θετικό, ειδικά αν καταφέρουμε να κάνουμε ένα αρκετά δυνατό κράτος ώστε να μπορέσει να δώσει το αντίτιμο αυτής της ενέργειας που έχει υποσχεθεί και να κάνει τους χώρους αυτούς ό,τι θέλει (αν και ελάχιστοι χώροι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν καλύτερα από τη συγκεκριμένη επένδυση). 2) Η δομή του κράτους φτιάχνεται από την αρχή με γεωγραφικά κριτήρια. Η Ελλάδα γίνεται μια αγροτική και κτηνοτροφική χώρα που πρώτα εξασφαλίζει τις δικές τις ανάγκες και δευτερευόντως εξάγει στο εξωτερικό (βλ. 1*). Σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται οι επενδύσεις με βάση το τι υπάρχει, τι θα μπορούσε/έπρεπε να υπάρχει και τι μπορεί να γίνει. Ανάλογη συμφωνία με αυτή που κάναμε στο "1" γίνεται με τη Ρωσία για τις ΑΟΖ αφήνοντας κι ένα ποσοστό (συζητήσιμο αλλά μικρό) για πώληση από την Ελλάδα αλλού. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, μιας και με το "1" φτάσαμε στο σημείο μηδέν, αναδομούμε το κράτος με τέτοιον τρόπο ώστε να μην είναι ζημιογόνο. Αυτός ο στόχος μας αποτελεί και ΔΕΣΜΕΥΣΗ στην Ε.Ε., γι'αυτό και δανειζόμαστε με αντάλλαγμα επιπλέον έτη δωρεάν ενέργειας για κάθε χρόνο καθυστέρησης πλεονασματικού κράτους. Βουλευτές κλπ. παίρνουν τον κατώτερο μισθό και όλα τα λειτουργικά τους έξοδα. Η σύνταξη παγώνει στο ίδιο ποσό και όλα τα φαρμακευτικά σκευάσματα με επιχορήγηση 80-90% από το κράτος. Το ποσό αυτό αποφασίζεται με βάση τα πλαφόν στις τιμές, φ.π.α. κλπ. που μελετώνται και αποφασίζονται. κανένας δημόσιος υπάλληλος δεν απολύεται, αλλά με την αναδιάρθρωση του κράτους υποχρεωτικά μετατάσσεται προσωπικό ανάλογα με τις ανάγκες (ακόμα και σε χειρονακτική εργασία) και στο εξής ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ για να ανά 2ετία για να κρατήσει τη δουλειά του. Επόμενες ΒΑΣΙΚΕΣ αλλαγές μόλις το κράτος γίνει πλεονασματικό είναι στο χώρο της υγείας, της παιδείας και του πολιτισμού (με αυτή τη σειρά, ενώ για την υγεία ξεκινάνε ήδη για το πλεονασματικό κράτος) και μετά της αστυνόμευσης και της μετανάστευσης (αφού γίνουν ήδη κάποιες αλλαγές αρχικά για τη λειτουργία του κράτους) και δικαιοσύνη. Σε λεπτομέρειες δεν μπαίνω, γιατί είναι δύσκολο να προσδιορίσω το έκτο βήμα πριν γίνει καν το πρώτο...

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Γλωσσικά ρατσιστές εκτός τόπου;


http://www.sport-fm.gr/article/551434 Δεν ξέρω τις συγκεκριμένες γλώσσες, αλλά θα μπορούσε εύκολα να συμβαίνει αυτό.

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Όταν όλα μαυρίζουν


Νιώθω βιασμένος από την είσοδο ΚΑΙ των επίσημων φασιστών στη βουλή. Παλιότερες γενιές ζήσανε πολέμους, κατοχή και χούντα, αλλά είχαν και το ΟΧΙ και την αντίσταση. Εγώ ζω την εποχή που οι φασίστες ΠΡΟΣΚΛΗΘΗΚΑΝ στη βουλή, ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ, αφού το μαύρο έγινε άσπρο πολλές φορές πριν. http://www.tovima.gr/afieromata/elections2012/article/?aid=456417 Γι'αυτό έχω να πω τα εξής: 1) Όταν τόσα χρόνια τα κανάλια κάνανε ακροδεξιό πάρτι με διάφορους άλλου κόμματος που μονοπωλούσαν τον τηλεοπτικό και όχι μόνο χρόνο επειδή "πουλάνε", στρώνανε το δρόμο. 2) Η έκφραση "εγέρθοτο" είναι δείγμα της αρχαιελληνικής τους παιδείας, όπως και το να πετάνε έξω όσους αντιστέκονται μετά το "ΜΠΟΡΕΙΤΕ" να αποχωρήσετε" (πάλι καλά που επιτρέπουν...) την ώρα που διώχνουν όσους δεν υπακούν. 3) Επειδή το "δικαίωμα στην εργασία" έχει γίνει "κάνε τη δουλειά σου με κάθε κόστος" κι έχει χαθεί η αξιοπρέπεια ως επιχείρημα, υπάρχει κόσμος που και υπάκουσε και έμεινε μέσα για να κάνει τη δουλειά του (οπότε δε σηκώθηκε αντανακλαστικά επειδή αιφνιδιάστηκε). Παράλληλα, οι κάμερες έπρεπε να πάρουν τη δήλωση και δε στράφηκαν στους τραμπούκους και στην πόρτα για να είναι έτοιμο το κάδρο. Μήπως τελικά η δουλειά είναι ντροπή; 4) Μήπως φώναζες κι εσύ "δε θα γίνεις Έλληνας ποτέ, Αλβανέ-Αλβανέ" το 2004; Πώς νιώθεις τώρα; Γιατί αυτοί που το κάνανε γαργάρα κι έλεγαν "έλα μωρέ, σιγά" μάλλον το λούζονται τώρα (ή το χαίρονται).

Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Τρομοκράτες-φασίστες-χουλιγκάνοι στη Βουλή


Ξέραμε ότι πολιτικοί μέσω των ΜΜΕ και όχι μόνο μας τρομοκρατούσαν με διάφορους τρόπους. Ξέραμε ότι με προφάσεις δημοκρατίας στη Βουλή υπήρχαν φασίστες (ως άτομα) και φασιστικές συμπεριφορές (ξεχωριστά). Ξέραμε ότι διάφορες παρακρατικές δράσεις είχαν άκρες (ή πηγές) και μέσα στη Βουλή. Τα συγχεστήρια μου σε όσους κατάφεραν να ζήσουμε τη νομιμοποίηση, τη θεσμοποίηση και τη δημοκρατική εκπροσώπευση από ένα σάπιο φρούτο που εφαρμόζει το "3 σε 1". Όσοι καλλιέργησαν το φόβο και το μίσος τα θερίζουν μαζί με την ιστορία και την αξιοπρέπειά μας που θάφτηκε κάτω από άγνοια, παρόρμηση και βλακεία (γιατί υπάρχει και αυτή).

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Για τους καλούς πολιτικούς


http://www.dkaravasilis.gr/2012/05/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82/ Οι κακοί χάνονται ηθελημένα ή πηγαίνουν στον αντίθετο δρόμο μην τυχόν και μας πετύχουν...

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Sounds interesting...!


Καλημέρα και καλό μήνα! Μπήκαμε στο μήνα πριν το καλοκαίρι, τον σπέσιαλ μήνα της άνοιξης. Αυτός είναι και ο μήνας των εκλογών φέτος, οπότε μάλλον η πιο ταιριαστή ευχή είναι "καλά μυαλά".Ίσως αυτό σκέφτηκαν κάποιοι και παρουσιάζουν την επόμενη Τετάρτη αυτό: http://www.athinorama.gr/tv/newsroom/?edtid=19174. Ενδιαφέρον,ε; Ας ελπίσουμε και καλό!