Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Αθλητισμός και σουρρεαλισμός

http://www.lostateminor.com/2011/07/14/zombie-infested-5km-obstacle-course-race/

Όπως με ενημέρωσε με το σχετικό λινκ η παρακμιακή βιντεοκλαμπού της γειτονιάς μου, υπάρχει αγώνας δρόμου μετ'εμποδίων με "ζόμπι" να σε κυνηγάνε! Και αν σε πιάσουν "γίνεσαι ζόμπι" κι εσύ! Ναι, μωρή αρρώστια! Πάμε Βαλτιμόρη;

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Συναυλιακό διήμερο

Προχτές πήγα στον Ρότζερ Γουότερς και χτες στους Πυξ Λαξ. Αρχικά δεν ήθελα να πάω στη δεύτερη συναυλία κολλητά με την πρώτη επειδή ήξερα ότι σε επίπεδο οργάνωσης και παρουσίασης θα ήταν η μέρα με τη νύχτα. Ωστόσο, συνειδητοποίησα όσο έβλεπα αυτό το θέαμα που παρουσίαζε ο Ρότζερ Γουότερς ότι δεν ήταν μόνο η οργάνωση και η περφόρμανς αλλά οι στίχοι, η ιστορία του the wall, η απίστευτη μουσική, η έμπνευση και οι συνειρμοι, κυρίως όμως οι συνυποδηλώσεις της συναυλίας: όλα αυτά που αντιπροσωπεύει το τείχος και η παρουσίασή του τη συγκεκριμένη στιγμή στο συγκεκριμένο χώρο.Το συναίσθημα που άφησε ήταν εξίσου απόλυτο με τις εντυπώσεις. Και την απόφαση ότι θα πάω στους Πυξ Λαξ και ας είναι πιο φτωχή συναυλία μόλις μια μέρα μετά. Γιατί καλώς ή κακώς είναι ένα κομμάτι από την εφηβεία μου, είναι η μουσική που έμαθα κιθάρα, είναι τα τραγούδια που έπαιζα με το γκρουπάκι που είχαμε, είναι οι συναυλίες που πήγαινα μικρός. Οπότε, ναι, δε συγκρίνονται οι 2 συναυλίες. Έκαναν όμως μια συγκλονιστική συναυλία να είναι ένα υπέροχο και έντονο συναυλιακό 2ήμερο. Μέχρι το επόμενο!

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

"Στημένοι" διάλογοι

http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=409167

Υ.Γ.: Επειδή δεν ασχολούμαι πλέον πολύ με τα ποδοσφαιρικά της Ελλάδας δεν έχω γνώση για να ελέγξω το περιεχόμενο του άρθρου, αλλά μου άρεσε και το πόσταρα.

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Τα καλά του hangover

Χτες για πρώτη φορά μέθυσα στα 24 μου. Καιρός ήταν! Ναι, δεν είναι ωραία εμπειρία επειδή θυμάσαι τα περισσότερα στο περίπου και κάποια στιγμή ξερνάς και βρομάει ακόμα, αλλά έχει και τα καλά του... Πέρα από το γεγονός ότι είναι κι αυτό μια εμπειρία, το ενδιαφέρον των υπολοίπων αν είναι όλα καλά, να μη γίνεις γκολ (όσο περνάει από το χέρι τους, γιατί εγώ έκατσα και αφού το διαλύσαμε), να το αντιμετωπίσεις καλά όταν ενημερώσεις έναν κοντινό σου άνθρωπο, να σε φροντίσει ο αδερφός σου όταν επιστρέψει και διαπιστώσει ότι το δωμάτιο έχει ξερατά και εσύ κοιμάσαι στο σαλόνι, όλα αυτά είναι απομεινάρια που ξεπερνάνε την όποια ξινίλα στον αέρα από τα χτεσινά κατορθώματα! Αρκεί να είναι μία εξαίρεση το μεθύσι και να μη γίνει συνήθεια (που δε σκοπεύω να γίνει).

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

FWD

http://www.sport-fm.gr/article/485280